Zadní pružiny

DaewooForum pro Nubiry 1 a 2 generace

Moderátoři: Blue Lanos, koniQ

Odpovědět
Uživatelský avatar
Brainman
Příspěvky: 1393
Registrován: sob led 29, 2005 10:01
Bydliště: Seletice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Brainman »

Renault Scenic RXi 2.0 IDE 16V 104kW Obrázek Daewoo Matiz I CD LPG
Reklama
 

Uživatelský avatar
djpsx
Příspěvky: 697
Registrován: sob bře 18, 2006 19:06
Bydliště: Pardubice, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od djpsx »

To jo,a le nemají je na Daewoo...koneckonců, soudě podle té tabulky v ceníku, jsou na málo aut....a jetli má některé z nich stejné odpružení jako Nubira, tak to nevím...
Daewoo Nubira Kombi 1.6SX,r.v. 99 střední výbava, stříbrná, tuning výfuk, 205/50 R16 al. kola Zender, RMG Sony
Daewoo Nubira Sedan 2.0, r.v.98 (do provozu 2001), plná výbava, tmavě modrá metalíza, MP3 CD rádio.
Uživatelský avatar
Tomáš
Příspěvky: 2002
Registrován: stř zář 29, 2004 14:54
Bydliště: KLECANY

Příspěvek od Tomáš »

Nubira má pero okolo tlumiče , takže smůla , já myslel , že jde o nějakou podložku pod pero do uložení , pod poslední závit , nebo tak něco ....
MATIZ SE 0.8 r.v. 2000 modrá metla a NUBIRA Wagon SX 1.6 , 16V r.v. 1998 červená, příležitostně s bílým bydlíkem N126e
Uživatelský avatar
Brainman
Příspěvky: 1393
Registrován: sob led 29, 2005 10:01
Bydliště: Seletice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Brainman »

no ja koukal na NET, a vsichni si je delaj sami a nejcasteji ze silonu
Renault Scenic RXi 2.0 IDE 16V 104kW Obrázek Daewoo Matiz I CD LPG
smouker
Příspěvky: 6
Registrován: stř čer 29, 2005 12:25
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od smouker »

Tak sem tam dal tvrdsi pera a je to HODNE poznat. Obzvlaste gdyz se hodi do kufru dva pytle s cementem 8) sedne ale zdaleka ne tolik. Novy pera byly sice vo centak a neco menci ale znatelne tlustsi. Nigde sem vod ty doby nedrhnul ani s plne nalozenym kufrem a 4 lidma na palube :D Akorat se mi zda ze to drobatko zacalo plavat gdyz jedu uplne prazdnej ale to se stejne moc casto nestava takze OK :lol:
Uživatelský avatar
Tomac
Příspěvky: 48
Registrován: sob dub 07, 2007 15:45
Bydliště: Praha 3 - Zizkov

Příspěvek od Tomac »

Rozhodl jsem se exhumovat tohle tema, neb mi Nubca taky sedi a to tak ze dost.

Koukal jsem ted na MJAUTO http://katalog.mjauto.cz/index.phtml?kat=9& a tam maji jakesi "zesilene pruziny" pro zadni napravu Wagonu.

Nezkousel jste to nekdo poresit od ty doby co tohle tema zilo?

Cau, Tom
NUBIRA Wagon 1.6 SX; r.v. 1999
Uživatelský avatar
palikx
Příspěvky: 6250
Registrován: ned úno 20, 2005 13:56
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od palikx »

no tak to mam stejnej problem.taky bych to rad nejak vyresil ale asi nejak vyrobim podlozky.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Mikewone
Příspěvky: 88
Registrován: sob čer 03, 2006 14:58
Bydliště: Orlová
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mikewone »

zdar kluci tak já dal do zadních pružin takové gumové vložky ale nubira má dost vysoké stoupání tak to bylo na nic i když při plném naložení to až tak moc nesedlo je to k mání v tuningových prodejnách. spíš uvažuju ty pera nějak podložit a co vpředu? tam se mi to zase jeví vysoké nesnižovali jste to někdo? :roll:
Nubira I. Wagon 1.6 16v stříbrná ful výbava
Uživatelský avatar
Tomáš
Příspěvky: 2002
Registrován: stř zář 29, 2004 14:54
Bydliště: KLECANY

Příspěvek od Tomáš »

palikx píše:no tak to mam stejnej problem.taky bych to rad nejak vyresil ale asi nejak vyrobim podlozky.
až na něco přijdeš , dej vědět , já přemýšlel , že bych vyrobil podložku až nahoru , mezi celou pružící jednotku a kastli . ;) Jinak teď jsem se vrátil z Chorvatska a jel jsem se zadkem dole pořád .
MATIZ SE 0.8 r.v. 2000 modrá metla a NUBIRA Wagon SX 1.6 , 16V r.v. 1998 červená, příležitostně s bílým bydlíkem N126e
Uživatelský avatar
Serpico
Příspěvky: 4768
Registrován: sob pro 31, 2005 19:25
Bydliště: Praha 4

otáčky

Příspěvek od Serpico »

....to Richard ještě k otáčkám - pokud vyřadíš za jízdy rychlost - ECU řídící jednotka neví co má dělat - čidla jsou i na náhonu tachometru...proto 900 - 1 200 - pokud sundáš nohu z plynu " jáchym " zavře přívod benzínu a motor deceleruje...tedy setříš palivo při spadnutí otáček někam okolo 1 800 znova " ožije " sem taky starý pardál, co už něco pamatuje a my jsme vyhazovali rychlosti a šetřily...ale to už je dneska jinak....teď si jenom vzpomínám, ty máš LPG, tak to nevím jak to je řešený....domluv s palikxem to samý a taky v LPG...

Mějte se fajn
97 nexia 1,5 8V GL 3D - servo, airbag, stavitelný volant, DO - alarm, radio CD sencor - bluthoth
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...

serpico
Uživatelský avatar
Serpico
Příspěvky: 4768
Registrován: sob pro 31, 2005 19:25
Bydliště: Praha 4

opravy

Příspěvek od Serpico »

....to palikx " Nubira po nemoci opět v plné síle " tento přístup se mi líbí....

Mějte se fajn Obrázek
97 nexia 1,5 8V GL 3D - servo, airbag, stavitelný volant, DO - alarm, radio CD sencor - bluthoth
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...

serpico
Uživatelský avatar
palikx
Příspěvky: 6250
Registrován: ned úno 20, 2005 13:56
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od palikx »

jo proste mi to tak prijde ze je to spravne.jezdi to a funguje dobre.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Uživatelský avatar
Tomáš
Příspěvky: 2002
Registrován: stř zář 29, 2004 14:54
Bydliště: KLECANY

Příspěvek od Tomáš »

Takže , včera jsem se do toho pustil . Zatím mám vystrojený kufr a dnes shodím jeden tlumič , pak vše pořádně změřím a nakreslím a zadám kamarádovi k vytočení podložky. Problém je v tom , že to bude dělat v práci a tak musím auto zase zprovoznit , jen ten kufr nastrojovat nebudu. Budu to postupně fotit .
Moje varianta je podložka mezi horní uložení tlumiče a karoserii. Je to podle mě nejlepší řešení , nezmění se tvrdost pera , ani dráha tlumiče, celá pružící jednotka bude mít stejnou charakteristiku , pouze zvednu karoserii . Proběhlo několik zvedacích měření ( pomocí heveru, vodováhy a šuplery) výsledek je 25 mm tlusté podložky .

Tak zase příště.
MATIZ SE 0.8 r.v. 2000 modrá metla a NUBIRA Wagon SX 1.6 , 16V r.v. 1998 červená, příležitostně s bílým bydlíkem N126e
Uživatelský avatar
lubinob
Příspěvky: 216
Registrován: pon zář 10, 2007 10:48
Bydliště: Senica

Příspěvek od lubinob »

To by mohlo byt dobre riesenie, tiez som nad tym tak uvazoval ked som na to pozeral pri vymene kolesa...
Ked to nieje vyrobne tajomstvo mohol by si tu potom hodit presne rozmery tej podložky... :lol: :lol: :lol:
Nubi 1,6 SX combi, r.v. 97, LPG Lovato, klima - PREDANÉ
ŠKoda Octavia II 1,9 TDi Elegance Plus 2008
Uživatelský avatar
Tomáš
Příspěvky: 2002
Registrován: stř zář 29, 2004 14:54
Bydliště: KLECANY

Příspěvek od Tomáš »

Jasně , že se o to podělím , přece nebudeme miloshovi neustále k smíchu , že máme lodě ( jak on tvrdí ) .
MATIZ SE 0.8 r.v. 2000 modrá metla a NUBIRA Wagon SX 1.6 , 16V r.v. 1998 červená, příležitostně s bílým bydlíkem N126e
Odpovědět

Zpět na „NUBIRA“