Poruchy orlanda

Pokud se váš dotaz nehodí do žádné sekce pište jej sem

Moderátoři: Blue Lanos, mzprx, smire666

Odpovědět
luneb
Příspěvky: 27
Registrován: stř kvě 01, 2013 23:54
Bydliště: t.č.Ostrava

Re: Poruchy orlanda

Příspěvek od luneb »

Orlando mam 3. mesiace najazdené cca 3400 km a už mám aj prvú poruchu.Dnes pri jazde po diaľnici konštantnou rýchlosťou 150-160 km/h mi niečo na pravej strane vpredu akoby pichlo či strelilo a začalo to syčať.Auto som hneď odstavil na krajnicu. Hneď v okamihu, podľa zvuku som si myslel, že to bude stopercentne defekt. No ešte predtým ako som auto úplne ubrzdil ku krajnici, rozsvietil sa mi na palubnom počitači code 84 -znížený výkon motora. Auto som teda odstavil, zapol vystražné svetla, ale defekt to nebol. Po dôkladnejšej obhliadke, keď som sa pozrel aj pod auto, som zistil, že na pravej strane, približne v mieste pod spolujazcom, vyteká číra tekutina-asi voda.Určite to nebol olej, ani voda z nádržky na ostrekovače a ani fridex.To by som spoznal. Kedže to bolo na pravej strane, chvíľu som si myslel, že by to mohlo vytekať z nádržky, kde je kvapalina od posilovača riadenia. Pozrel som sa aj pod kapotu, ale tam som ani na hadičkach žiadne zvlášť viditeľné miesto odkiaľ by to mohlo vytekat nenašiel.
Vytieklo či skôr odkvapkalo asi 2-3 dcl. Po niekoľkých sekudách to tiecť prestalo.Asi po 30 min. som skúsil znovu naštartovať hláška code 84 zmizla,všetko sa zdalo byť OK, tak som pokračoval v ceste. Prešiel som asi 15 km, keď sa mi ta hláška rozsvietila znovu, no a pridalo sa aj trhanie motora, ktoré som predtým nezaznamenal.Take trhanie nemám ani pri regenerácii filtra DPF. Podobne trhanie, som naposledy zažil vo svojej starej fabii, tesne pred vymenou rozvodov. Keď som šiel bez plynu bolo to ok, no keď som nohou čo i len pohladil plynovy pedál začalo to škubať a syčať.Mám obavu či sa mi neodpálilo turbo, nič iného ma nenapadá. Nechápem síce odkiaľ a prečo kvapkala ta voda, ale všetky indicie mi ukazujú že asi ten problém (code 84, trhanie motora) vznikol kôli poškodeniu turba. Tá voda by mohla byť z klimatizácie, ale pokazená klimatizácia predsa nehodí code 84. Znovu som auto odstavil ,no ešte pred vypnutím som si všimol, že mi letia hore otáčky pri voľnobehu asi na 1300 a vyššie. Zavolal som teda chevrolet servis. Pánovi zo chevroletu, som sa po telefone snažil popisať poruchu, ale chlapec bol mimo,nevedel vôbec o čom točím. Ten mi len poslal odťahovku a viac ho nezaujímalo. Uvidím čo mi povedia v pondelok v servise.
Chevrolet Orlando LT+ 2.0VCDi, 120kW, bežová daydream
+ Renault Clio 1,6 79kW
.............................................................................
ex. Škoda fabia 1,4 MPi, Opel Astra 1,7 CDTi
Reklama
 

hoza
Příspěvky: 733
Registrován: pon kvě 14, 2012 20:58

Re: Poruchy orlanda

Příspěvek od hoza »

Pokud máš klimu zaplou tak ta voda je odkap z namrzlýho výparníku. Zcela normální jev. Bez vody to nejde, někdy vyteče i pěkně velká louže.
To že ti servis chevroletu po telefonu neporadil je dle mého názoru zcela vpořádku, držel se vnitřní směrnice jednání se zákazníkem. Není to nějakej kámoš Franta co sype rady zadarmo po telefonu. Navíc pokud by ti řekl je to tohle a v servise by to bylo támhle to, mohl by přijít i o místo.
luneb
Příspěvky: 27
Registrován: stř kvě 01, 2013 23:54
Bydliště: t.č.Ostrava

Re: Poruchy orlanda

Příspěvek od luneb »

Samozrejme chápem, že robiť diagnostiku cez telefon sa nedá.Ja som to po tom človeku ani nechcel. Potreboval som len vedieť, čo znamená ten code 84. Hlavne teda, či s tým môžem pokračovať v jazde. Okrem tej hlášky, totiž nič iné na palubnom pc nesvietilo, len autom neskutočne trhalo a niečo syčalo. Bol som asi 5 km od cieľa, v aute 3. malé deti, vonku tma - proste žiadna idylka.Nakoniec som sa rozhodol radšej neriskovať, auto nechať odtiahnuť a domov sme šli taxikom.
Chevrolet Orlando LT+ 2.0VCDi, 120kW, bežová daydream
+ Renault Clio 1,6 79kW
.............................................................................
ex. Škoda fabia 1,4 MPi, Opel Astra 1,7 CDTi
Uživatelský avatar
Troy
Příspěvky: 159
Registrován: čtv srp 11, 2011 20:22
Bydliště: Praha/Kopřivnice

Re: Poruchy orlanda

Příspěvek od Troy »

Tak pokud ti to syčelo,tak předpokládám,že ti praskla vysokotlaká hadice(trubka)sání.
Stalo se mi to na předešlém autě.Pod sedačkou spolujezdce ústí hadička z klimy.
Chevrolet Orlando LTZ 1.8 16V
Uživatelský avatar
Orlando Tour
Příspěvky: 51
Registrován: pon pro 10, 2012 20:58
Bydliště: Brno okolí
Kontaktovat uživatele:

Re: Poruchy orlanda

Příspěvek od Orlando Tour »

Z německého fora řešili obdobný problém.
google překlad z němčiny. Taky uvádí důvod prsklá nebo vysunutá hadice od turba: viz níže.
Takže jak píše.Třeba to někomu pomůže.

error code 84 Napadlo mě, po téměř 1000 km. Čas: Při akceleraci na nejvyšší rychlost. Auto běžel v nouzovém programu. 100km / h Vůz byl pak pět týdnů v dílně. Experimenty byly provedeny následující opravy:

1 Aktualizace softwaru

2 Výměna turbodmychadlo

3 Kontroloval EGR ventil

Vše nepřinesla nic!

Takže teď úspěch:

Sací hadice od turba byla stanovena s pásky do chladiče.Již dojde k chybě!

Vysvětlení:

O vysoké teplotě a silné proudění vzduchu uvedené trubce se deformuje.Trubka průřez je redukován a turbo chybí prakticky Požadovaný průtok vzduchu při vysokém výkonu dotazu. Zdá se, že senzor detekuje a přepne do nouzového režimu, jako prevence ...

Proč píšu tohle všechno?

Brémy jsou v asi 70 Chevy! Orlando diesel se stejným kódem chyby a nemají žádný plán, Chevy, co to může být!

Moje dílna odvedl skvělou práci tady!

A zřejmě Chevrolet přináší auto na trhu, který nebyl nikdy testován na plné obrátky - vyšetřovacích!

Možná bych mohl někomu pomoci s tím.



Chevrolet Orlando LTZ 2.0 Diesel 163HP, automatická převodovka, rok 2012
VW Caddy 1,4 i LPG 402 000 km jezdí dosud
Škoda Fabia 1,4 Mpi LPG 140000 km jezdí dosud
VW Caddy 1,4 i LPG 130 000
Chevrolet Orlando LTZ bílá 1,8 , LPG od http://www.autolpg.cz/
spotřeba: https://www.spritmonitor.de/en/detail/547386.html
www.brnolowcost.com
www.dobresyry.cz
Uživatelský avatar
357
Příspěvky: 598
Registrován: pát dub 19, 2013 21:37
Bydliště: Praha

Re: Poruchy orlanda

Příspěvek od 357 »

Zlatá 1.8 !! :) , žádný turbo, start/stop, DPF...
Chevrolet Orlando LT+ 1.8, 5MT, My13, bílá Summit, LPG
Uživatelský avatar
Joztar
Příspěvky: 605
Registrován: pát srp 10, 2012 14:50
Bydliště: Kosice

Re: Poruchy orlanda

Příspěvek od Joztar »

ono to nieje chyba turba ale hadice k turbu ... aj tu na fore to uz niekto pisal ze sa mu to stalo ... pravdepodobne konstrukcna chyba hadice k turbu -> sudruhovia zvolili asi nevhodny material :!: asi pri vysokych rychlostiach na dialnici dochadza ku nadmernemu opotrebeniu/prehriatiu a ta hadica sa deformuje popripade praskne ... je to aj tu na fore treba pohladat :PP:
Chevrolet Orlando MY2012 LTZ 2.0 VCDi 120KW M6 CarbonFlash !
Obrázek
wsskAT
Příspěvky: 136
Registrován: stř črc 17, 2013 14:31

Re: Poruchy orlanda

Příspěvek od wsskAT »

ja to mel od novoty :(
ale opravili to chlapci celkem rychle :)
Uživatelský avatar
Joztar
Příspěvky: 605
Registrován: pát srp 10, 2012 14:50
Bydliště: Kosice

Re: Poruchy orlanda

Příspěvek od Joztar »

357 píše:Zlatá 1.8 !! :) , žádný turbo, start/stop, DPF...
ziadny vykon ... :D

no turbo :arrow: no fun ... a to ti poviem ze aj s DPFkom si uzijes celkom fajn srandu :lol:
Chevrolet Orlando MY2012 LTZ 2.0 VCDi 120KW M6 CarbonFlash !
Obrázek
wsskAT
Příspěvky: 136
Registrován: stř črc 17, 2013 14:31

Re: Poruchy orlanda

Příspěvek od wsskAT »

tak me napadlo, da se zjistit, jaky firmware je v aute? :)
Uživatelský avatar
357
Příspěvky: 598
Registrován: pát dub 19, 2013 21:37
Bydliště: Praha

Re: Poruchy orlanda

Příspěvek od 357 »

Joztar píše: ziadny vykon ... :D

no turbo :arrow: no fun ... a to ti poviem ze aj s DPFkom si uzijes celkom fajn srandu :lol:
Já si cestou raději užívám srandu s dětma... :D A na to žádnej extra výkon nepotřebuju! :o)
Žádnej příkon = žádnej výkon, ale jezdím za korunu pade! :((
Chevrolet Orlando LT+ 1.8, 5MT, My13, bílá Summit, LPG
Uživatelský avatar
smire666
Příspěvky: 4087
Registrován: stř srp 17, 2011 20:24
Bydliště: Bratislava IV.

Re: Poruchy orlanda

Příspěvek od smire666 »

Na druhej strane, 357, aspoň ľahšie štartujeme v zime, vidno nás aj zozadu po dupnutí na plyn a po tankovaní až tak nesmrdia ruky ;)
Chevrolet Orlando LT benzín, olympic white
EAGLE SQUADRON
Portal-Orlando-Forum.de ( premium Mitglied )
Uživatelský avatar
Joztar
Příspěvky: 605
Registrován: pát srp 10, 2012 14:50
Bydliště: Kosice

Re: Poruchy orlanda

Příspěvek od Joztar »

heeej s DPFkom uz ani my nedymime :!: cestu s detmi si uzivam aj ja hlavne ked zjapu na zadnych sedadlach a po nas v predu hadzu cumle maju 1.5r dvojicky ch/d 8) a v zime som tiez nemal problem ono to v kosiciach nepamatam kedy v zime bol horsi mraz jak povedzme -10-15 maximaaalne. inac haluz ja som s tou hadicou nemal ziaden problem ... no je tiez pravda ze autom bezne nejazdim 160km/h tak to bude asi tym :D

inac kazdy ma to svoje niekto radsej benzin niekto LPG niekto naftu :PP:
Chevrolet Orlando MY2012 LTZ 2.0 VCDi 120KW M6 CarbonFlash !
Obrázek
Uživatelský avatar
357
Příspěvky: 598
Registrován: pát dub 19, 2013 21:37
Bydliště: Praha

Re: Poruchy orlanda

Příspěvek od 357 »

Jéé, já nám taky kluka a holku rok a půl starý! :D :D :D
Chevrolet Orlando LT+ 1.8, 5MT, My13, bílá Summit, LPG
Uživatelský avatar
Joztar
Příspěvky: 605
Registrován: pát srp 10, 2012 14:50
Bydliště: Kosice

Re: Poruchy orlanda

Příspěvek od Joztar »

357 píše:Jéé, já nám taky kluka a holku rok a půl starý! :D :D :D
sry za OT ale "real men make twins" :!: koli tomu sme aj kupovali orla ... lacne velke auto s dobrym motorom ... kde sa pohodlne vojdeme vsetci aj s nasim vlciakom a dvojkocikom :PP:
Chevrolet Orlando MY2012 LTZ 2.0 VCDi 120KW M6 CarbonFlash !
Obrázek
Odpovědět

Zpět na „Orlando - Technická sekce“