Výroba nárazníku sochor8
Moderátor: Blue Lanos
Re: Výroba nárazníku sochor8
o zadek strach nemam ,ten je vysoko dost,horsi je predek ale kdyz ho drbnu tak ho opravim,navic zivotnost laminatu je okolo 150let pak chatra a sipe se takze strach nemam
- Reklama
Re: Výroba nárazníku sochor8
to je opravdu slušná cena.
Tico,Nexia,Kalos
Chevrolet Cruze 2.0 VCDi 110 kW/150HP-134,5kW/183,5HP,K&N Filter,Chip
chevrolet-cruze.wz.cz Webovka věnovaná mému vozu ve výstavbě!
Prodám: A.E. svět. Kalos 400Kč
lam. zad. nárazník Cruze s difusorem 1000Kč
KN vložku vzduchového filtru vč čistíci sady. dle dohody ;)
Chevrolet Cruze 2.0 VCDi 110 kW/150HP-134,5kW/183,5HP,K&N Filter,Chip
chevrolet-cruze.wz.cz Webovka věnovaná mému vozu ve výstavbě!
Prodám: A.E. svět. Kalos 400Kč
lam. zad. nárazník Cruze s difusorem 1000Kč
KN vložku vzduchového filtru vč čistíci sady. dle dohody ;)
Re: Výroba nárazníku sochor8
za celej naraznik si myslim ze jo,na ebay jsou za tuto cenu jen podnarazniky
Re: Výroba nárazníku sochor8
Ano přesně tak..
Tico,Nexia,Kalos
Chevrolet Cruze 2.0 VCDi 110 kW/150HP-134,5kW/183,5HP,K&N Filter,Chip
chevrolet-cruze.wz.cz Webovka věnovaná mému vozu ve výstavbě!
Prodám: A.E. svět. Kalos 400Kč
lam. zad. nárazník Cruze s difusorem 1000Kč
KN vložku vzduchového filtru vč čistíci sady. dle dohody ;)
Chevrolet Cruze 2.0 VCDi 110 kW/150HP-134,5kW/183,5HP,K&N Filter,Chip
chevrolet-cruze.wz.cz Webovka věnovaná mému vozu ve výstavbě!
Prodám: A.E. svět. Kalos 400Kč
lam. zad. nárazník Cruze s difusorem 1000Kč
KN vložku vzduchového filtru vč čistíci sady. dle dohody ;)
Re: Výroba nárazníku sochor8
jo ja nerikam ze je laminat spatny, jen je moc choulostivy, staci kaminek a je v nem ryha nebo jen nekde pritlacit a zacnou trhlinky, mam zkusenosti s laminatem a na kazdem narazniku po roce uzivani jde videt ze to neni plast, navic pokud nema naraznik nejlepe original uchycovaci body tak vzdycky nekde pruzi a to taky dela paseku, ja sem si s naraznikama z laminatu prozil svoje a ted jsou na rade jini
Chevrolet CRUZE 2.0 Černá Carbon, 19" GMP NINJA, filtr KN + chip, st.podvozek WEITEC HICON GT, přední světla Audi, zadní světla MB E class, fólie 5%, DVD rádio.
Prodám : pružiny H&R -30mm
www.chevy.tym.cz
Prodám : pružiny H&R -30mm
www.chevy.tym.cz
Re: Výroba nárazníku sochor8
k tem ryham na narazniku,to spis vycitej lakyrovi za spatnou volbu laku.....cruze ma az dost promakane uchyceni,navztekal jsem se nez jsem oba narazniky sundal
Re: Výroba nárazníku sochor8
ale jak rikas,je to kazdeho vec,ale myslim si ze tuning naraznik v plastu???jeste jsem ho nevidel.....
Re: Výroba nárazníku sochor8
jj daji se sehnat treba na f2tuning.cz ale ty ceny jsou strasne, a jinak pls jak tezke je sundat predni naraznik? nebo spis kde vsude jsou srouby? ceka me to pri vymene svetel tak bych vedel dopredu co me ceka
Chevrolet CRUZE 2.0 Černá Carbon, 19" GMP NINJA, filtr KN + chip, st.podvozek WEITEC HICON GT, přední světla Audi, zadní světla MB E class, fólie 5%, DVD rádio.
Prodám : pružiny H&R -30mm
www.chevy.tym.cz
Prodám : pružiny H&R -30mm
www.chevy.tym.cz
Re: Výroba nárazníku sochor8
na cruza nebude jeste tak 2 roky u nas nic,pak laminat...ale celoplastove narazniky tezko...musis ho povolit nahore,kdyz otevres kapotu,pak dole sundat kryt motoru,v plastovych nadkolych,pak ho vysunout z hacku,to je vubec extrem........zbytecne oc uchytu.....
Naposledy upravil(a) sochor8 dne úte úno 14, 2012 19:02, celkem upraveno 1 x.
Re: Výroba nárazníku sochor8
jinak na to f2tuning,cz maji skoro 90procent spoileru z Polyesteru,neco o tom precti,to neni plast jak myslis ale take vlakno co se dava do ppyskyrice,to neni klasicky plast jak ho mas na aute...
Re: Výroba nárazníku sochor8
Kompozitní materiál
Kompozitní materiál, nebo zkráceně kompozit je obecně vzato materiál ze dvou, nebo více substancí s rozdílnými vlastnostmi, které dohromady dávají výslednému výrobku nové vlastnosti, které nemá sama o sobě žádná z jeho součástí.
Jedním z nejznámějších kompozitních materiálu je železobeton, kompozit z ocelových drátů a betonu (beton je kompozit z kameniva a cementu), dalším známým zástupcem je skelný laminát, kompozit ze skleněných vláken a pryskyřice, obvykle polyesterové. Hojně užívaný kompozitní materiál je asfaltová směs na výrobu povrchu komunikací.
Dalšími zástupci jsou kompozity z vláken uhlíkových a aramidových, ze kterých se vyrábějí exrémně pevné a lehké díly pro konstrukce letadel a raket, užití mají i v automobilovém průmyslu a v ozbrojených složkách (neprůstřelné vesty).
Obvykle jedna ze součástí dodává výrobku pevnost a druhá slouží jako pojivo.
Přednosti kompozitních materiálů tkví zpravidla především v jejich hmotnosti. Oproti tradičním ocelovým součástem mají i při větším objemu stále podstatně nižší hmotnost, což usnadňuje jejich přepravu a rychlou a snadnou montáž a demontáž. Kompozitní materiály se výrazněji nedeformují (jejich mez elasticity odpovídá mezi pevnosti). Mají velmi vysokou mez únavy a jsou stabilní a spolehlivé. Kompozitní materiály mají výbornou ohnivzdornost v porovnání s lehkými slitinami, nicméně výpary mohou být toxické. Nevýhodou kompozitních materiálů s epoxidovou matricí může být citlivost na ředidla. Jiné běžné chemikálie užívané ve strojích jako vazelína, oleje, rozpouštědla, barvy či ropa kompozity nepoškozují. Kompozity stárnou v závislosti na vlhkosti a teplotě.
Nežádoucí může být nasáklivost kompozitů. Kromě vynikajících mechanických a pevnostních charakteristik mají kompozitní materiály absolutní odolnost proti korozi i v agresivním prostředí, včetně UV záření a výborné tepelně izolační vlastnosti. Kompozitní materiály jsou stálobarevné a laminátové konstrukce jsou prověřeny dlouhodobým provozem. Variabilita tvarů a barev bez omezení umožňuje dokonalé přizpůsobení specifiku dané stavební struktury.
Kompozitní materiál, nebo zkráceně kompozit je obecně vzato materiál ze dvou, nebo více substancí s rozdílnými vlastnostmi, které dohromady dávají výslednému výrobku nové vlastnosti, které nemá sama o sobě žádná z jeho součástí.
Jedním z nejznámějších kompozitních materiálu je železobeton, kompozit z ocelových drátů a betonu (beton je kompozit z kameniva a cementu), dalším známým zástupcem je skelný laminát, kompozit ze skleněných vláken a pryskyřice, obvykle polyesterové. Hojně užívaný kompozitní materiál je asfaltová směs na výrobu povrchu komunikací.
Dalšími zástupci jsou kompozity z vláken uhlíkových a aramidových, ze kterých se vyrábějí exrémně pevné a lehké díly pro konstrukce letadel a raket, užití mají i v automobilovém průmyslu a v ozbrojených složkách (neprůstřelné vesty).
Obvykle jedna ze součástí dodává výrobku pevnost a druhá slouží jako pojivo.
Přednosti kompozitních materiálů tkví zpravidla především v jejich hmotnosti. Oproti tradičním ocelovým součástem mají i při větším objemu stále podstatně nižší hmotnost, což usnadňuje jejich přepravu a rychlou a snadnou montáž a demontáž. Kompozitní materiály se výrazněji nedeformují (jejich mez elasticity odpovídá mezi pevnosti). Mají velmi vysokou mez únavy a jsou stabilní a spolehlivé. Kompozitní materiály mají výbornou ohnivzdornost v porovnání s lehkými slitinami, nicméně výpary mohou být toxické. Nevýhodou kompozitních materiálů s epoxidovou matricí může být citlivost na ředidla. Jiné běžné chemikálie užívané ve strojích jako vazelína, oleje, rozpouštědla, barvy či ropa kompozity nepoškozují. Kompozity stárnou v závislosti na vlhkosti a teplotě.
Nežádoucí může být nasáklivost kompozitů. Kromě vynikajících mechanických a pevnostních charakteristik mají kompozitní materiály absolutní odolnost proti korozi i v agresivním prostředí, včetně UV záření a výborné tepelně izolační vlastnosti. Kompozitní materiály jsou stálobarevné a laminátové konstrukce jsou prověřeny dlouhodobým provozem. Variabilita tvarů a barev bez omezení umožňuje dokonalé přizpůsobení specifiku dané stavební struktury.
Re: Výroba nárazníku sochor8
přesně tak laminátu se bát není až tak třeba když ti dobře zrobí lak tak opravdu se to dá. plast je pružnější a odolnější ale taky fest drahý. a bohužel na Cruzika opravdu zatím moc věcí s plastu není. k uchycení předního nárazníku já mám Daewoo neboli Chevrolet od svých 18 let a mohu říct že všechny nárazníky sou při chycené stejně z vrchu ze spod a zboku.
Tico,Nexia,Kalos
Chevrolet Cruze 2.0 VCDi 110 kW/150HP-134,5kW/183,5HP,K&N Filter,Chip
chevrolet-cruze.wz.cz Webovka věnovaná mému vozu ve výstavbě!
Prodám: A.E. svět. Kalos 400Kč
lam. zad. nárazník Cruze s difusorem 1000Kč
KN vložku vzduchového filtru vč čistíci sady. dle dohody ;)
Chevrolet Cruze 2.0 VCDi 110 kW/150HP-134,5kW/183,5HP,K&N Filter,Chip
chevrolet-cruze.wz.cz Webovka věnovaná mému vozu ve výstavbě!
Prodám: A.E. svět. Kalos 400Kč
lam. zad. nárazník Cruze s difusorem 1000Kč
KN vložku vzduchového filtru vč čistíci sady. dle dohody ;)
- Zdenek R6
- Příspěvky: 101
- Registrován: ned čer 06, 2010 21:09
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výroba nárazníku sochor8
Hej Sochore zdravím Tě a chválím Tvoji práci.
Jak chtěl Murphy ten nárazník přední asi o čtyři stránky dříve, jak to dopadlo?
Já bych ho chtěl taky. A jsem taky trošku blázen, přijel bych z Olomouce
Někde jsi na sebe uváděl tel, ale už nevím kde, můžeš mi ho napsat?
Jak chtěl Murphy ten nárazník přední asi o čtyři stránky dříve, jak to dopadlo?
Já bych ho chtěl taky. A jsem taky trošku blázen, přijel bych z Olomouce
Někde jsi na sebe uváděl tel, ale už nevím kde, můžeš mi ho napsat?
Bílý Cruze 1,8 LT
Yamaha R1
Yamaha R6
MadAss
Opel Omega C
Yamaha R1
Yamaha R6
MadAss
Opel Omega C
Re: Výroba nárazníku sochor8
Taky bych rad nejaky body kit na sve auto pokud je mozne neco udelat na tento vuz Chevrolet Lacetti HHB predem dekuji
- Přílohy
-
- avatar.jpg (106.1 KiB) Zobrazeno 4958 x
Chevrolet Lacetti SW 1.8i 16V Sport Alu 17"BSA
Re: Výroba nárazníku sochor8
731703320,marpyho naraznik se zatim nedal,ale muzes nejakej vymyslet a poslat ho