Prechod z Mineral. oleja na polosyntetiku pri 130tis.

Diskusní forum Daewoo Nexia clubu.

Moderátoři: Blue Lanos, Admins

ppp
Příspěvky: 3372
Registrován: úte dub 12, 2005 19:24
Bydliště: SC , BA

Příspěvek od ppp »

mustang píše:Na polosyntetiku som prechadzal pri cca 130 tis. km, teraz mam naj. takmer 185 tis. km bez najmensieho problemu. Rozdiel hlavne pri zimnych startoch je naozaj obrovsky, jednoznacne to ma zmysel.
V kazdom pripade by som to ale urcite nerobil, ak by som nevedel ze od nova tam bol liaty a pravidelne meneny pomerne kvalitny mineral. olej (v mojom pripade Castrol GTX3)...
Prave GTX3 velmi kvalitny olej nebol. GTX ano ale GTX3 nie. ACEA len A2. V porovnani s mogulom super kvalitny mozno je ale medzi modernymi 15w40 ktore maju ACEA A3 je to slabota. Ale to servisom nerobi ziadne problemy predavat ho za 3 stovky za liter :).
Reklama
 

Olda
Příspěvky: 649
Registrován: čtv bře 17, 2005 15:11
Bydliště: Holice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Olda »

csali píše:
palikx píše:nehledal bych ho .to jen obrazne.proste v klidu proplach a 10w 40.tim se nic nezkazi.neni tak agresivni jako 5/40 a s proplachem je to v klidu.
palikx má pravdu Daj tam najprv 10W40 s prepláchnutím a poa 10 000Km
možeš prejsť na syntetiku 5w 40 tiež s prepláchnutím, a to je najlepšie, čo môžeš pre svoj motor spraviť.
Dle meho nazoru, najlepšie, čo môžeš pre svoj motor (nad 100 000 )spraviť, je dat proplach a opet nalit kvalitni 10W/40-mimochodem u vylitaneho motoru ten proplach rozpusti i tzv."pozitivni usady" ktere do jiste miry zmensuji vuli...
Renault Laguna GT 98, modrozelená, 3.0 V6 24V, 140KW-ex automat-nyní manual, plná polní, žihadlo
Nexi 1.5 16V Red Sedan-se odstěhovala do prahy
Fiat Uno 1.5i-zvaný arcixindl-je v pánu
Renault Laguna combi 98-se odstěhovala se do zlína
Obrázek
Odpovědět

Zpět na „NEXIA“