Diagnostika už po několikáté

DaewooForum pro Nubiry 1 a 2 generace

Moderátoři: Blue Lanos, koniQ

Uživatelský avatar
palikx
Příspěvky: 6250
Registrován: ned úno 20, 2005 13:56
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od palikx »

no jen to ma problem protoze diagnostiku ja uz nemam moznost si pujcit a vlastni jsem zatim nevyrobil i kdyz se konecne pokousim jen nemam cas.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Reklama
 

KE
Příspěvky: 183
Registrován: pát lis 09, 2007 10:14
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od KE »

stefan píše:Tvrdosť napájania vstrekov je otázka.
otazna ako otazna, pretoze napr moj vstr.ventil je na 12V a cievka v nom ma odpor 1,6Ohm co znamena ze urcitym spinacim prvkom, ktory sa nachadza v ECU prechadza prud 8A, to znamena ze to nebude urcite niejaky mikrocip ale skor tranzistor ktory je v mojom pripade prisrubovany o hlinikovy chladic.Takze motor so 4 vstriekovacmi bude mat podla mna asi 4 take tranzistory.Takze keby si do tohto obvodu zapojil niejake veci ktory by este viac zvysili odber a by sa prekrocil prahovy prud tak by sa tranzistor s velkou prevdepodobnostou odj...l
Na take experimenty si zozen este jednu ECU a mozes skusat :lol:
Racer 1.5 8V
Obrázek
Odpovědět

Zpět na „NUBIRA“