bez plynu naozaj bez? (brzdenie mot. a spotreba)
Moderátoři: Blue Lanos, Admins
habron:aj to je nazor
napisal som blbost ! nie kvoli ochladeniu spalovacieho priestoru (to asi len u dieslov ) ale kvoli tomu ze ak by tam isiel len vzduch tak by sa priestor ochladil,
dalej: vysušili by sa sacie kanale
nabeh do normalneho rezimu by bol prudky, prejavilo by sa trhanie motora , tuším prve striekačky odpajali ale uz sa to roky nerobi lebos tym boli problemy,
chalani ja netvrdím, že to žere hektolitre ! je to totalne minimum ale vstrekuje sa to tam....
napisal som blbost ! nie kvoli ochladeniu spalovacieho priestoru (to asi len u dieslov ) ale kvoli tomu ze ak by tam isiel len vzduch tak by sa priestor ochladil,
dalej: vysušili by sa sacie kanale
nabeh do normalneho rezimu by bol prudky, prejavilo by sa trhanie motora , tuším prve striekačky odpajali ale uz sa to roky nerobi lebos tym boli problemy,
chalani ja netvrdím, že to žere hektolitre ! je to totalne minimum ale vstrekuje sa to tam....
- Reklama
To čo píšeš o vysúšaní kanálov a podobne je pravda,
a vie sa o tom už dávno. Už aj ten odpojov voľnobežnej
cievky na karbutáre počítal s vysušenými sacími kanálmi,
a preto sledoval nie len počet otáčiek motora za minútu, ale aj
rýchlosť poklesu otáčok. Ak by pušťal palivo iba napr. pri 1200 ot/min
tak by motor skapal. Preto sledoval aj rýchlosť klesania otáčok, teda
či brzdíš motorom alebo iba si naprázdno vytočilk motor na 3000 ot.
a naprázdno otáčky rýchlo klesajú a podľa toho zapínal el.mag. ventil,
aby motor bol stále vchode. RJ v moderných autách určite má ešte viac
prešpekulované vládanie vstrekov ako bolo amatérske zapojenie pre
Š120. Preto napr. aj opätovne púšťa vstreky pri cca 1700 ot/min a nie pri 1200 ot/min, aby bol čas navlhčiť sacie kanály a motor sa bezproblemovo udžaĺ v chode.
To je všetko. Pekný deň.
a vie sa o tom už dávno. Už aj ten odpojov voľnobežnej
cievky na karbutáre počítal s vysušenými sacími kanálmi,
a preto sledoval nie len počet otáčiek motora za minútu, ale aj
rýchlosť poklesu otáčok. Ak by pušťal palivo iba napr. pri 1200 ot/min
tak by motor skapal. Preto sledoval aj rýchlosť klesania otáčok, teda
či brzdíš motorom alebo iba si naprázdno vytočilk motor na 3000 ot.
a naprázdno otáčky rýchlo klesajú a podľa toho zapínal el.mag. ventil,
aby motor bol stále vchode. RJ v moderných autách určite má ešte viac
prešpekulované vládanie vstrekov ako bolo amatérske zapojenie pre
Š120. Preto napr. aj opätovne púšťa vstreky pri cca 1700 ot/min a nie pri 1200 ot/min, aby bol čas navlhčiť sacie kanály a motor sa bezproblemovo udžaĺ v chode.
To je všetko. Pekný deň.
ex - Espero, 11/96, 1,5 DOHC, 66 kW,strieborná metalíza, 107000km, plná výbava.
Renault Scenic, 12/2000, 1,9 dti, 72 kW, bordová metalíza, 150 000 km, ešte lepšia výbava.
Renault Scenic, 12/2000, 1,9 dti, 72 kW, bordová metalíza, 150 000 km, ešte lepšia výbava.
minimalne toto :
"nabeh do normalneho rezimu by bol prudky, prejavilo by sa trhanie motora , tuším prve striekačky odpajali ale uz sa to roky nerobi lebos tym boli problemy, " ako som uz pisal
dalej: vysusene sacie kanaliky,by tiez sai nerobili dobrotu ked by si zrazu chcel akcelerovat
ja už fakt neviem páni.........
ta "spotreba " je cca 0,2-0,4l podla typu motora atd...
"nabeh do normalneho rezimu by bol prudky, prejavilo by sa trhanie motora , tuším prve striekačky odpajali ale uz sa to roky nerobi lebos tym boli problemy, " ako som uz pisal
dalej: vysusene sacie kanaliky,by tiez sai nerobili dobrotu ked by si zrazu chcel akcelerovat
ja už fakt neviem páni.........
ta "spotreba " je cca 0,2-0,4l podla typu motora atd...
A čo? RJ pustí vstreky, zošľapnutím plynu otvoríš saciu klapku
a motor začne vyrábať energiu. Nikdy si necítel že pritakomto stave
motor trochu ináč zaberie ako napr. pri stlačení plynu pri 1400 ot.?
a motor začne vyrábať energiu. Nikdy si necítel že pritakomto stave
motor trochu ináč zaberie ako napr. pri stlačení plynu pri 1400 ot.?
ex - Espero, 11/96, 1,5 DOHC, 66 kW,strieborná metalíza, 107000km, plná výbava.
Renault Scenic, 12/2000, 1,9 dti, 72 kW, bordová metalíza, 150 000 km, ešte lepšia výbava.
Renault Scenic, 12/2000, 1,9 dti, 72 kW, bordová metalíza, 150 000 km, ešte lepšia výbava.
Já si myslím, a mám to i odzkoušené, že při akcelerování ze stavu, který popisuješ, nebude náběh prudký, ale malinko opožděný.
Tato diskuze nikam nevede, protože nechceš ani na okamžik připustit, že bys neměl pravdu. Si to vyzkoušej se svým Esperem. Když budeš mít někdy cestu kolem Brna, tak se ozvi, připojíme osciloskop a můžeš si to ověřit na vlastní oči.
Tato diskuze nikam nevede, protože nechceš ani na okamžik připustit, že bys neměl pravdu. Si to vyzkoušej se svým Esperem. Když budeš mít někdy cestu kolem Brna, tak se ozvi, připojíme osciloskop a můžeš si to ověřit na vlastní oči.
Presnestefan píše:To čo píšeš o vysúšaní kanálov a podobne je pravda,
a vie sa o tom už dávno. Už aj ten odpojov voľnobežnej
cievky na karbutáre počítal s vysušenými sacími kanálmi,
a preto sledoval nie len počet otáčiek motora za minútu, ale aj
rýchlosť poklesu otáčok. Ak by pušťal palivo iba napr. pri 1200 ot/min
tak by motor skapal. Preto sledoval aj rýchlosť klesania otáčok, teda
či brzdíš motorom alebo iba si naprázdno vytočilk motor na 3000 ot.
a naprázdno otáčky rýchlo klesajú a podľa toho zapínal el.mag. ventil,
aby motor bol stále vchode. RJ v moderných autách určite má ešte viac
prešpekulované vládanie vstrekov ako bolo amatérske zapojenie pre
Š120. Preto napr. aj opätovne púšťa vstreky pri cca 1700 ot/min a nie pri 1200 ot/min, aby bol čas navlhčiť sacie kanály a motor sa bezproblemovo udžaĺ v chode.
To je všetko. Pekný deň.
Ja sem to mel nastavene hodne na krev (1300ot) takze sem musel ve vhodnou chvili obcas pouzit meziplyn
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 3599
- Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
- Bydliště: Mexico City
- Kontaktovat uživatele:
no...
takze...
na kazdom inom systeme je to riesene inac...
"nase" DACcka (opel) ..to robia tak ze vypinaju aj palivo, aj zapalovanie...
teda najprv vypnu palivo, potom zapalovanie...
(to ze vyfuk este striela je je doharaniiim zmesi, a potom motor pracuje "ako kompresor"..takze to tiez "huciiii"..)
..a ked je "taky nabeh ako popisal pelo"..
tak najprv pusti vstreky, a potom "to hodi iskru"..
ale to sa bavime maximalne o case 100milisekund
..a motor nema taky "razny nabeh"... (zase treba vziat do uvahy "tamten" cas)..
..a je mozne ze clovek pociti skubnutie...
..
..kdezto ECU jednotky VW (bosch), palivo nevypinaju...
..ale ide tam strasne male mnozstvo... (cas vstreku okolo 1-2ms)..
..a VW motory potom vedia "hned potiahnut"...ked sa prestane brzdit..
(teda aspon to Polo z 1.6MPi sa takto chova)..
..Tie systemy co maju teraz DAEWAAAA, su stare Oplacke,
a OPEL to uz tiez prestal pouzivat...
..prave kvoli "trhaniu" pri opetovnej akceleracii..
..Teda pri motoroch ECOTEC, tento system uz asi nieje...
..(aspon podla toho co pisala "mudra literatura")..
..(mi to tak vychadza ze pravdu tu maju obe strany)..
takze...
na kazdom inom systeme je to riesene inac...
"nase" DACcka (opel) ..to robia tak ze vypinaju aj palivo, aj zapalovanie...
teda najprv vypnu palivo, potom zapalovanie...
(to ze vyfuk este striela je je doharaniiim zmesi, a potom motor pracuje "ako kompresor"..takze to tiez "huciiii"..)
..a ked je "taky nabeh ako popisal pelo"..
tak najprv pusti vstreky, a potom "to hodi iskru"..
ale to sa bavime maximalne o case 100milisekund
..a motor nema taky "razny nabeh"... (zase treba vziat do uvahy "tamten" cas)..
..a je mozne ze clovek pociti skubnutie...
..
..kdezto ECU jednotky VW (bosch), palivo nevypinaju...
..ale ide tam strasne male mnozstvo... (cas vstreku okolo 1-2ms)..
..a VW motory potom vedia "hned potiahnut"...ked sa prestane brzdit..
(teda aspon to Polo z 1.6MPi sa takto chova)..
..Tie systemy co maju teraz DAEWAAAA, su stare Oplacke,
a OPEL to uz tiez prestal pouzivat...
..prave kvoli "trhaniu" pri opetovnej akceleracii..
..Teda pri motoroch ECOTEC, tento system uz asi nieje...
..(aspon podla toho co pisala "mudra literatura")..
..(mi to tak vychadza ze pravdu tu maju obe strany)..
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu//
Opravy vašich plechových miláčikov
Opravy vašich plechových miláčikov
JRD: bravo !! naozaj super napisane a 100percentne s tebou suhlasim akurat je trošku pre mna šok, že daewoo použiva taky stary system ,ktroy sa uz vlastne nepouživa ,ešte ma napadlo ,že aj kvoli emisiam NOx
inak kamoš to meral osciloskopom na VW passat 1,8i, a na tatre613 a ani na jednom vstreky neodpojilo .
a ako som už parkrat napisal, ta "spotreba" je ta mala ,že je to aj pre palubny PC zanedbatelne a preto vyhodnocuje 0 l v tej chvili.
takže sme sa konečne všetci zhodli dufam )
inak kamoš to meral osciloskopom na VW passat 1,8i, a na tatre613 a ani na jednom vstreky neodpojilo .
a ako som už parkrat napisal, ta "spotreba" je ta mala ,že je to aj pre palubny PC zanedbatelne a preto vyhodnocuje 0 l v tej chvili.
takže sme sa konečne všetci zhodli dufam )
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 3599
- Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
- Bydliště: Mexico City
- Kontaktovat uživatele:
..no to casove spozdenie je "zavisle" od otacok motora..
..cize cas je iny pri 5000ot.min a iny pri 3000ot.min..
..TO pelo:
..no takto ESPERO, NEXIA, LANOS a este neviem ktory model,
maju ECU jednotky posledneho KADETU.. na ALDL protokole..
..norma EURO II..
..a tie "nove modely (chevroletu)..uz su EURO III...
..a to je "uplne iny system"...
..cize cas je iny pri 5000ot.min a iny pri 3000ot.min..
..TO pelo:
..no takto ESPERO, NEXIA, LANOS a este neviem ktory model,
maju ECU jednotky posledneho KADETU.. na ALDL protokole..
..norma EURO II..
..a tie "nove modely (chevroletu)..uz su EURO III...
..a to je "uplne iny system"...
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu//
Opravy vašich plechových miláčikov
Opravy vašich plechových miláčikov