Diky, ja to cely rozebral, vycistil a slozil. Zda se mi ze ten reminek je jakoby "tuhej" ze do konce se nechce zasunout. Kdyz to jakoby rukou opakovane zasunuju a vysunuju, tak to jde, ale motorek je na to asi slabej...U staryho radia stacilo parkrat zapnout a vypnout a ten prut tam na po treti zajel..ppp píše:Hlinikova rurka ide z plastoveho krytu vytiahnut po vyskrutkovani dvoch skrutiek na vystupku plastoveho krytu v ktorom je zasunuta ta rurka.
Prut z nej potom ide vytiahnut. Ja som mal prut este rozobraty uplne ale to uz je destruktivna akcia (utrhne sa ciapocka a potom to ide, nazad som ju priletoval a drzi). Inac cely mechanizmus treba rozobrat a vycistit a ako som pisal zahladit nerovnosti vzniknute vyfuknutim krytu (take kolieska v plaste)). A namazat nejakym olejom alebo riedkou vazelinou. POtom to pojde lahko. Ja mma prut nadvakrat zlomeny a nemam problem prut zasunut dvoma prstami. Samorejme az po vybrati motorceka pretoze ten spolu so snekom bubon blokuje.
Anténa...
Moderátor: Blue Lanos
- Reklama
Ide tazko samotny prut alebo az ked sa namotava remienok na bubon?
V prvom pripade skusit namazat prut (vycistit bez rozobratia asi nepojde) (ja som pouzil spominanu kvapalinu do posilovaca lebo som nic insie po ruke nemal ). V druhom pripade zistit preco ide tazko bubon (u mna preto lebo bol nenamzazany a navyse sa zasekaval o tie vystupky po odliati)
V prvom pripade skusit namazat prut (vycistit bez rozobratia asi nepojde) (ja som pouzil spominanu kvapalinu do posilovaca lebo som nic insie po ruke nemal ). V druhom pripade zistit preco ide tazko bubon (u mna preto lebo bol nenamzazany a navyse sa zasekaval o tie vystupky po odliati)
- Honza Beneš
- Příspěvky: 370
- Registrován: sob bře 03, 2007 01:44
- Bydliště: Uhelná Příbram
Dneska jsem se vrtal v anténě. Původní stav: při zap. rádia nevyjela ani o milimetr, při vyp. rádia dlouhej cvrkot v navíjecím mechanismu. Stav po zákroku: Špína ve spojích prutu držela natolik dobře, že se mi nakonec rozpojily jednotlivý díly prutu ALE i po složení (stejně jako před) při vypnutí rádia motorek zatahoval (již zataženou) anténu ještě asi 10 sec. za ukrutnýho zvuku drhnutí koleček a tyčky v bubnu. Co tam snímá odpor tý zubatý zkroucený tyčky když už je na konci? Proč to nevypne? Poraďte prosím, lze z výše uvedených informací rozhodnout pro nákup nového prutu anebo tu anténu nechat být (na ruční pohon vytáhnu stávající prut zhruba do půlky)? Dík
Espero 1.8 (+LPG)
ex Espero 2.0 (+LPG)
ex Espero 2.0 (+LPG)
- Honza Beneš
- Příspěvky: 370
- Registrován: sob bře 03, 2007 01:44
- Bydliště: Uhelná Příbram
Motorcek navijania zastavi elektronika ktore je vo vnutri a detekuje ze sa motorcek zastavuje. Na to je tam aj taka pruzinka v bubne, ktora sa pri zastavovani bubna napne a motorcek nezastavi skokovo. To co popisujes mi pripada ze je bud zle navinuta plastova ozubnica na bubne alebo sa tam nieco zlomilo alebo vydralo, pretoze ta plastova ozubnica co trci z prutu na bubne presmykuje a to by nemala.
- Honza Beneš
- Příspěvky: 370
- Registrován: sob bře 03, 2007 01:44
- Bydliště: Uhelná Příbram
- dedo.miki
- Příspěvky: 1253
- Registrován: stř led 10, 2007 19:50
- Bydliště: Košice
- Kontaktovat uživatele:
Anténa musí byť riadne ukostrená ináč ruší rádio.Nestačí že rádio je ukostrené a je zastrčená a berie kostru z rádia.A vyskúšať môžeš ak je elektrická či ide von a dnu stačí napojiť plus a mínus.Pokial má aj zosil tak či funguje to zistíš len po zapojení do rádia.A či má príjem tak to tiež zistíš po zapojení do rádia.Merákom môžeš merať odpor,ale príjem to nemusí zaručiť.A tvoj príjem zistíš v deň výplaty.