Problém s klimatizací

Moderátor: Blue Lanos

Uživatelský avatar
conpet
Příspěvky: 3614
Registrován: čtv dub 21, 2005 22:59
Bydliště: Jaroměř
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od conpet »

Richard píše:Možná plácnu blbost, tak mě nekamenujte. Před výparníkem (vevnitř auta) musí být něco jako je v lednici, chlaďaři tomu říkají kapilára, nebo nějaká tryska, jestli tu nemáš ucpanou. Před ní je tlak vysoký a plyn v tekutém stavu, po projití tím zúžením jakoby vštřikuje do výparníku a tam mění skupenství na plyné a odnímá okolí teplo. odtud si plyn bere kompresor a znovu ho žene do chladiče (vpředu) a pomocí tlaku a odebrání tepla znovu zkapalňuje. Tak asi takhle podle mě klima funguje, ale kde hledat problém, nevím. Kompresor se nejspíš může zadřít, ale jestli má nějaké lamely???? nevím, jeden mám doma ještě z Pontiaca, tak kdyby ho někdo chtěl????? Pošlete SZ.
Ty mluvíš jak kniha :lol:

Ale přesně takhle to je :D V motoru jdou trubky do takový nádoby a ty trubky když mě klima běží , tak jsou omrzlý i když jsou v motoru kde je třeba 60 stupňů. Koukni na to :!: Obrázek
Megane Grandtour ,Chevy Trax diesel automat
Sen- http://www.youtube.com/watch?v=mhAT0Bm1gjg&feature=related
Jde o politováníhodný omyl, který se stává maximálně dvakrát za deset let.
Přéčinó bela chebná elektronka E13 z našeho podniko Katoda Olomóc.
80% mozku tvoří kapalina u některých brzdová
Reklama
 

Odpovědět

Zpět na „LEGANZA“