Chyba "P0014" - prosím o pomoc
Moderátor: Blue Lanos
Re: Chyba "P0014" - prosím o pomoc
Laco71,
možnost pokračovat v této diskuzi je Ti samozřejmě přána
Ano, pochopil jsi to správně. Nevím jistě, jestli i v mém případě bude právě výměna těch 2 řemenic klíčovou pro vyřešení mého problému hlučného klepání a opakovaně se rozsvěcující kontrolky motoru, ale selským rozumem a čtení několika desítek příspěvků jsem dospěl právě k tomuto důvodu a myslím si, že to bude ono.
Uvidím po výměně.
Víš, nemyslím to opravdu špatně, nic proti tobě nemám, ale trochu si dovolím dát Ti malou přátelskou radu:
Nesnaž se za každou cenu poradit komukoliv, koho potkáš a přenech raději odbornou práci lidem, kteří tomu opravdu rozumí.
Nedovoluji si soudit Tvoje dovednosti, to v žádném případě, ale podle toho, co tu píšeš mi připadá, že bys možná měl trochu zkrotit svoje ego a přiznat si, že pokud máš s něčím problém, měl bys to raději nechat na odborníkovi.
Jak jsem psal já, také jsem (dokonce přímo) vyučený automechanik a vzhledem k tomu, že jsem schopen odhadnout své dovednosti a "garážové" možnosti, přesto svěřuji své auto lidem, kteří nejen ví co dělají, ale také mají potřebné vybavení.
Teď k Tvému postupu:
Pracuji ve výrobní automotive firmě, takže mi můžeš věřit, že o tom, co budu psát dále, něco vím.
Starý řemen (rozvodový) POKUD SE NEPLETU se dostává ven tak, že se vyosí excentrická napínací kladka řemene a ten pak prakticky sám sklouzne dolů z řemenic vaček atd.
Dále, k tomu povolování a utahování - ano, v povolování řemenic rázovým utahovákem nevidím z mého laického pohledu žádný problém.
Problém (A TO VELKÝ) vidím ale v tom utahování. Pokud totiž šrouby utáhneš "na krev" rázovým utahovákem, tak je pak velká pravděpodobnost, že se ten šroub v blízké budoucnosti "ustřihne" a auto se ti pak prostě "potká". (kolize ventilů a pístů) Ale dělej jak myslíš. Jen je mi líto toho člověka, který po tobě koupí auto a na první vyjížďce se mu to stane.
Co se týká toho povolování a fabriky - víš, ono v tom jsou smíchané 2 věci:
1) ve fabrice opravdu používají rázový utahovák, ALE TEN MÁ V SOBĚ ZABUDOVANÝ MOMENTOVÝ KLÍČ, respektive je nastaven na přesný utahovací moment a používá se VÝHRADNĚ JEN A POUZE PRO UTAŽENÍ TOHOTO (TĚCHTO) KONKRÉTNÍCH ŠROUBŮ! NIČEHO JINÉHO!!!
2) důvod, proč jsi nemohl povolit řemenice je ten, že šrouby řemenic jsou "namočeny" do kapaliny, které se říká "zajišťovač" šroubů (nebo tak nějak, nejsem odborník), a tato kapalina slouží právě k tomu, aby nešly šrouby povolit. Tak se to dělá a tak je to správně. To ale neznamená, že při šroubování použili rázový utahovák "na krev".
Pokud máš i Ty, rázový utahovák, který má v sobě momentový klíč a nastavil jsi na tomto momenťáku správnou hodnotu krouticího momentu pro každý šroub zvlášť, pak se Ti z celého srdce OMLOUVÁM a beru své komentáře zpět!
JDR McLAREN
Děkuji!!!
možnost pokračovat v této diskuzi je Ti samozřejmě přána
Ano, pochopil jsi to správně. Nevím jistě, jestli i v mém případě bude právě výměna těch 2 řemenic klíčovou pro vyřešení mého problému hlučného klepání a opakovaně se rozsvěcující kontrolky motoru, ale selským rozumem a čtení několika desítek příspěvků jsem dospěl právě k tomuto důvodu a myslím si, že to bude ono.
Uvidím po výměně.
Víš, nemyslím to opravdu špatně, nic proti tobě nemám, ale trochu si dovolím dát Ti malou přátelskou radu:
Nesnaž se za každou cenu poradit komukoliv, koho potkáš a přenech raději odbornou práci lidem, kteří tomu opravdu rozumí.
Nedovoluji si soudit Tvoje dovednosti, to v žádném případě, ale podle toho, co tu píšeš mi připadá, že bys možná měl trochu zkrotit svoje ego a přiznat si, že pokud máš s něčím problém, měl bys to raději nechat na odborníkovi.
Jak jsem psal já, také jsem (dokonce přímo) vyučený automechanik a vzhledem k tomu, že jsem schopen odhadnout své dovednosti a "garážové" možnosti, přesto svěřuji své auto lidem, kteří nejen ví co dělají, ale také mají potřebné vybavení.
Teď k Tvému postupu:
Pracuji ve výrobní automotive firmě, takže mi můžeš věřit, že o tom, co budu psát dále, něco vím.
Starý řemen (rozvodový) POKUD SE NEPLETU se dostává ven tak, že se vyosí excentrická napínací kladka řemene a ten pak prakticky sám sklouzne dolů z řemenic vaček atd.
Dále, k tomu povolování a utahování - ano, v povolování řemenic rázovým utahovákem nevidím z mého laického pohledu žádný problém.
Problém (A TO VELKÝ) vidím ale v tom utahování. Pokud totiž šrouby utáhneš "na krev" rázovým utahovákem, tak je pak velká pravděpodobnost, že se ten šroub v blízké budoucnosti "ustřihne" a auto se ti pak prostě "potká". (kolize ventilů a pístů) Ale dělej jak myslíš. Jen je mi líto toho člověka, který po tobě koupí auto a na první vyjížďce se mu to stane.
Co se týká toho povolování a fabriky - víš, ono v tom jsou smíchané 2 věci:
1) ve fabrice opravdu používají rázový utahovák, ALE TEN MÁ V SOBĚ ZABUDOVANÝ MOMENTOVÝ KLÍČ, respektive je nastaven na přesný utahovací moment a používá se VÝHRADNĚ JEN A POUZE PRO UTAŽENÍ TOHOTO (TĚCHTO) KONKRÉTNÍCH ŠROUBŮ! NIČEHO JINÉHO!!!
2) důvod, proč jsi nemohl povolit řemenice je ten, že šrouby řemenic jsou "namočeny" do kapaliny, které se říká "zajišťovač" šroubů (nebo tak nějak, nejsem odborník), a tato kapalina slouží právě k tomu, aby nešly šrouby povolit. Tak se to dělá a tak je to správně. To ale neznamená, že při šroubování použili rázový utahovák "na krev".
Pokud máš i Ty, rázový utahovák, který má v sobě momentový klíč a nastavil jsi na tomto momenťáku správnou hodnotu krouticího momentu pro každý šroub zvlášť, pak se Ti z celého srdce OMLOUVÁM a beru své komentáře zpět!
JDR McLAREN
Děkuji!!!
- Reklama
Re: Chyba "P0014" - prosím o pomoc
Ja VIEM, že poniektorí , konkretne myslím JRD Mc Laren , sú veľmi JEŠITNÍ a namyslení na svoje vedomosti a schopnosti.
Ja im to neberiem, a doprajem v plnej miere, tu unavu ,ked celý deň strávi sklonený nad motorom a pod autom...
Možno si niektorí myslia,že som OPOVAŽLIVÝ, ked idem rozoberať a skladať niečo, v čom nemam skusenosti...
Lenže ja tie vedomosti CHCEM získať... a nijak inak sa to nedá lepšie ako cvičením na VLASTNOM motore...
A ked opisujem DOPODROBNA ČO a AKO som robil na svojom motore, ide niekto usudzovať z TOHO, že mam nejaké ZVYŠENÉ ego ???
Prosím Vás pekne, ÚČELOM tohto fora je PORADIŤ , tak prosím Vás PORAĎTE ak viete kde je chyba , a ked viete ako tu chybu napraviť ..
Inak JA nie som odkazaný TU na TOMTO fore , sa niekoho DOPROSOVAŤ , aby bol taký milostivý, a znižil sa ku tomu,. aby mi poradil To a TO...
Ked nechce , a myslí si,že som hlupy, nech neradí....
Ja som OBJEDNANÝ do Bosch SERVISU na utorok 14.3., kde mi sam MAJITEĽ toho servisu , pozrie na auto,zdiagnostikuje a vysloví verdikt, ČO a AKO.
Ktorý ja samozrejme SEM zverejním.
Príjemné prežitie nasledujúcich dní a veľa USPECHOV všetkým prajem !
Laco .
Ja im to neberiem, a doprajem v plnej miere, tu unavu ,ked celý deň strávi sklonený nad motorom a pod autom...
Možno si niektorí myslia,že som OPOVAŽLIVÝ, ked idem rozoberať a skladať niečo, v čom nemam skusenosti...
Lenže ja tie vedomosti CHCEM získať... a nijak inak sa to nedá lepšie ako cvičením na VLASTNOM motore...
A ked opisujem DOPODROBNA ČO a AKO som robil na svojom motore, ide niekto usudzovať z TOHO, že mam nejaké ZVYŠENÉ ego ???
Prosím Vás pekne, ÚČELOM tohto fora je PORADIŤ , tak prosím Vás PORAĎTE ak viete kde je chyba , a ked viete ako tu chybu napraviť ..
Inak JA nie som odkazaný TU na TOMTO fore , sa niekoho DOPROSOVAŤ , aby bol taký milostivý, a znižil sa ku tomu,. aby mi poradil To a TO...
Ked nechce , a myslí si,že som hlupy, nech neradí....
Ja som OBJEDNANÝ do Bosch SERVISU na utorok 14.3., kde mi sam MAJITEĽ toho servisu , pozrie na auto,zdiagnostikuje a vysloví verdikt, ČO a AKO.
Ktorý ja samozrejme SEM zverejním.
Príjemné prežitie nasledujúcich dní a veľa USPECHOV všetkým prajem !
Laco .
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 3599
- Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
- Bydliště: Mexico City
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chyba "P0014" - prosím o pomoc
..si vazne myslis, ze vo fabrike beha nejaky trotel z utahovakom, a drbe nim do kazdeho jedneho srobu na motore, co mu zrovna padne do oka ..??
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu//
Opravy vašich plechových miláčikov
Opravy vašich plechových miláčikov
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 3599
- Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
- Bydliště: Mexico City
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chyba "P0014" - prosím o pomoc
...a zasluzis si radu ..??Laco71 píše:Předmět: Chyba "P0016" - HELP Please
Ahoj, pan MAJSTER ,
čo tak mi poradiť v mojej téme.....
POPROSIL by som...
Laco.
ostatny mali snahu ti poradit ...
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu//
Opravy vašich plechových miláčikov
Opravy vašich plechových miláčikov
Re: Chyba "P0014" - prosím o pomoc
JRD McLAREN píše:..si vazne myslis, ze vo fabrike beha nejaky trotel z utahovakom, a drbe nim do kazdeho jedneho srobu na motore, co mu zrovna padne do oka ..??
To je Tvoj názor...
JA som písal o tom,že tak silne dotiahnuté,tie ozubené kolesá , ako som to musel povoľovať...
by žiadnou pákou , ani žiadným momentovým kĺúčom nikto nikdy , nebol schopný dotiahnuť...
Áno, každý kto ide MUKLOVAŤ do automobilky, za pás ....JE TROTEL !
Re: Chyba "P0014" - prosím o pomoc
NIE !JRD McLAREN píše:...a zasluzis si radu ..??Laco71 píše:Předmět: Chyba "P0016" - HELP Please
Ahoj, pan MAJSTER ,
čo tak mi poradiť v mojej téme.....
POPROSIL by som...
Laco.
ostatny mali snahu ti poradit ...
Mali snahu MA ZOSMIEŠNIŤ ....
Mne motor FUNGUJE perfektne !
Nemám žiadny DOVOD si myslieť,že som rozvod namontoval a nastavil zlym sposbom.
Len ide o to v AKYCH jednotkach merame to nastavenie,
či v stupňoch , uhlových minutách , alebo zlomkoch uhlových minút.....
Re: Chyba "P0014" - prosím o pomoc
Laco71,
do diskuze jsi vstoupil první větou Tvého příspěvku, která zní:
"Užitočná TEMA aj pre mňa, nakolko v Chevrolet-e Orlando mám ten istý motor
a mne zobrazuje chybu P0016"
což pro ostatní znamená, že máš motor jakýmsi způsobem "porouchaný".
Pokud diagnostika motoru vyhodnotí že je něco v nepořádku, tak se rozsvítí kontrolka a diagnostika vypíše kód chyby (náš případ).
Pak ale nechápu, jak můžeš napsat větu:
"Mne motor FUNGUJE perfektne"
Trochu si protiřečíš, nemyslíš?
Dále píšeš, že vědomosti ohledně svého auta chceš získávat právě "tréningem" na vlastním autě.
Hele, na rovinu => Tvoje auto, Tvoje peníze, Tvůj život...
Pokud si myslíš, že Ti motor funguje tak, jak má a že jsi odborníkem na svém místě, pak je vše v pořádku a je to Tvá věc.
Co se týče Tvého vyjádření: "Len ide o to v AKYCH jednotkach merame to nastavenie", pak musím než souhlasit => ano, v rámci desítek stupňů, máš určitě rozvody v naprostém pořádku!
Rád bych znal pokračování Tvého problému po servise a diagnostice, na kterou jsi objednaný 14.3., tak nám prosím dej následně vědět, jak jsi dopadl. Třeba to pomůže i nám ostatním.
Já také časem pošlu výsledek toho, jak jsem dopadl po výměně řemenic a rozvodů...
do diskuze jsi vstoupil první větou Tvého příspěvku, která zní:
"Užitočná TEMA aj pre mňa, nakolko v Chevrolet-e Orlando mám ten istý motor
a mne zobrazuje chybu P0016"
což pro ostatní znamená, že máš motor jakýmsi způsobem "porouchaný".
Pokud diagnostika motoru vyhodnotí že je něco v nepořádku, tak se rozsvítí kontrolka a diagnostika vypíše kód chyby (náš případ).
Pak ale nechápu, jak můžeš napsat větu:
"Mne motor FUNGUJE perfektne"
Trochu si protiřečíš, nemyslíš?
Dále píšeš, že vědomosti ohledně svého auta chceš získávat právě "tréningem" na vlastním autě.
Hele, na rovinu => Tvoje auto, Tvoje peníze, Tvůj život...
Pokud si myslíš, že Ti motor funguje tak, jak má a že jsi odborníkem na svém místě, pak je vše v pořádku a je to Tvá věc.
Co se týče Tvého vyjádření: "Len ide o to v AKYCH jednotkach merame to nastavenie", pak musím než souhlasit => ano, v rámci desítek stupňů, máš určitě rozvody v naprostém pořádku!
Rád bych znal pokračování Tvého problému po servise a diagnostice, na kterou jsi objednaný 14.3., tak nám prosím dej následně vědět, jak jsi dopadl. Třeba to pomůže i nám ostatním.
Já také časem pošlu výsledek toho, jak jsem dopadl po výměně řemenic a rozvodů...
- Scorpion.11
- Příspěvky: 6268
- Registrován: úte kvě 19, 2009 14:36
- Bydliště: Městys Jedovnice
Re: Chyba "P0014" - prosím o pomoc
Laco71, když před rozvody jsi měl vše v pořádku a po výměně vlastnoručně rozvodů hází chybu, tak je chyba v té práci kterou jsi dělal a nemáme se o čím dohadovat. Jen záleží, kde jsi udělal chybu, nebo vadný materiál, ale to tu kluci asi nevyřeší
Jinak i když jen na Aveo jsem též nechával dělat rozvody po pěti letech, protože tam mám řemen, takže jsem zajel do obyčejného servisu, kde jsem řekl co potřebuji a zdali si na to troufají a po domluvě jsem jim dal veškeré materiál na výměnu rozvodů, který jsem zakoupil od Carmaxu a ráno jim tam hodil auto a po obědě jsem si zajel a zaplatil necelých 2,000 Kč a autíčko šlape jak má.
Jinak i když jen na Aveo jsem též nechával dělat rozvody po pěti letech, protože tam mám řemen, takže jsem zajel do obyčejného servisu, kde jsem řekl co potřebuji a zdali si na to troufají a po domluvě jsem jim dal veškeré materiál na výměnu rozvodů, který jsem zakoupil od Carmaxu a ráno jim tam hodil auto a po obědě jsem si zajel a zaplatil necelých 2,000 Kč a autíčko šlape jak má.
AVEO, 1.4 SEDAN STAR, 69KW, r.v 2008, koupeno (5/2009)
člen AVEO Fanclubu
člen AVEO Fanclubu
Re: Chyba "P0014" - prosím o pomoc
Ešte raz ,
to,že vyhadzuje chybu P0016 ,
na práci motora nič nemení, vobec sa to nedá poznať žiadnym sposobom,
motor SA DA NAŠTARTOVAŤ , dá sa točiť do otáčok, dokonca aj do maxima, má ťah,
spotreba je v norme , plynuly chod ,nič netrhá ani nepadá do nudzaku... len tá chyba...
nejaká minimalna odchylka ...
A vobec by som netvrdil,že v tom motore je niečo "porouchané" ak by tam bolo niečo porouchané, ten motor by nefungoval a nedalo by sa jazdiť.
Už som najazdil 1200 km,od tej opravy...
a FURT niekto chce tvrdiť,že niečo HROZÍ tomu motoru ???
Prosím Vas pekne........
to,že vyhadzuje chybu P0016 ,
na práci motora nič nemení, vobec sa to nedá poznať žiadnym sposobom,
motor SA DA NAŠTARTOVAŤ , dá sa točiť do otáčok, dokonca aj do maxima, má ťah,
spotreba je v norme , plynuly chod ,nič netrhá ani nepadá do nudzaku... len tá chyba...
nejaká minimalna odchylka ...
A vobec by som netvrdil,že v tom motore je niečo "porouchané" ak by tam bolo niečo porouchané, ten motor by nefungoval a nedalo by sa jazdiť.
Už som najazdil 1200 km,od tej opravy...
a FURT niekto chce tvrdiť,že niečo HROZÍ tomu motoru ???
Prosím Vas pekne........
Re: Chyba "P0014" - prosím o pomoc
Drahý Laco,
moje věštecká koule je sice momentálně rozbitá, ale něco se v ní přeci jen objevuje, tak zkusím střelit od boku a předpovědět jeden z možných scénářů:
Budeš dál jezdit s tímto "bezproblémovým" motorem a časem se bude zvedat spotřeba, motor bude slábnout, čím dál hůře startovat atd., až jednoho dne padne rána, motor se "potká" a bude po něm.
A nebo taky ne
Pokud s tím nemáš problém, v pohodě jezdi dál, nic neřeš, ono se to nakonec vůbec nemusí stát...
Koneckonců je to Tvé auto, Tvé peníze.
Já si do toho tvého problému dovoluji kecat jen z toho důvodu, že je mi toho motoru/auta líto, ale nic mi si toho samozřejmě není, takže mě klidně pošli někam a nic si z toho nedělej..
Neznám Tvůj případ a problém s autem, ale chci se zeptat, jestli vůbec víš, co ta Tvá chyba P0016 znamená?
moje věštecká koule je sice momentálně rozbitá, ale něco se v ní přeci jen objevuje, tak zkusím střelit od boku a předpovědět jeden z možných scénářů:
Budeš dál jezdit s tímto "bezproblémovým" motorem a časem se bude zvedat spotřeba, motor bude slábnout, čím dál hůře startovat atd., až jednoho dne padne rána, motor se "potká" a bude po něm.
A nebo taky ne
Pokud s tím nemáš problém, v pohodě jezdi dál, nic neřeš, ono se to nakonec vůbec nemusí stát...
Koneckonců je to Tvé auto, Tvé peníze.
Já si do toho tvého problému dovoluji kecat jen z toho důvodu, že je mi toho motoru/auta líto, ale nic mi si toho samozřejmě není, takže mě klidně pošli někam a nic si z toho nedělej..
Neznám Tvůj případ a problém s autem, ale chci se zeptat, jestli vůbec víš, co ta Tvá chyba P0016 znamená?
- Scorpion.11
- Příspěvky: 6268
- Registrován: úte kvě 19, 2009 14:36
- Bydliště: Městys Jedovnice
Re: Chyba "P0014" - prosím o pomoc
GM
· P0016 - Snímač polohy klikového hřídele Snímač polohy vačkového hřídele Srovnávací řada 1, snímač
· P0016 - Snímač polohy klikového hřídele Snímač polohy vačkového hřídele Srovnávací řada 1, snímač
P0016 CHEVROLET Description
The Crankshaft Position (CKP) sensor is a permanent magnet generator, known as a variable reluctance sensor. The magnetic field of the sensor is altered by a crankshaft mounted reluctor wheel that has seven machined slots, 6 of which are equally spaced 60 degrees apart. The seventh slot is spaced 10 degrees after one of the 60 degree slots. The CKP sensor produces seven pulses for each revolution of the crankshaft. The pulse from the 10 degree slot is known as the sync pulse. The sync pulse is used to synchronize the coil firing sequence with the crankshaft position. The CKP sensor is connected to the Powertrain Control Module (PCM) by a signal circuit and a low reference circuit.
The Camshaft Position (CMP) sensor is triggered by a notched reluctor wheel built into the exhaust camshaft sprocket. The CMP sensor provides 6 signal pulses every camshaft revolution. Each notch, or feature of the reluctor wheel is of a different size for individual cylinder identification. This means the CMP and crankshaft position (CKP) signals are pulse width encoded to enable the PCM to constantly monitor their relationship. This relationship is used to determine camshaft actuator position and control its phasing at the correct value. The PCM also uses this signal to identify the compression stroke of each cylinder, and for sequential fuel injection. The CMP sensor is connected to the PCM by a 12-volt, low reference, and signal circuit.
AVEO, 1.4 SEDAN STAR, 69KW, r.v 2008, koupeno (5/2009)
člen AVEO Fanclubu
člen AVEO Fanclubu
Re: Chyba "P0014" - prosím o pomoc
Už sem viděl krávu lítat,koně bučet,psa mnoukat,ale takhle ješitného člověka jakým je Laco 71 jsem ještě neviděl. JRD opravil víc motorů,než ty jsi viděl a to že ti motor jde dobře,ještě neznamená,že je vše ok. Kdyby tak bylo,nehlásí ti to chybu!!!
Hyundai Tuscon 1.6 TGDi alias tučnák
BMW F 800 GS
Ford Transit Connect T200 SportVan 1.8TDCi
ex Daewoo Leganza 2.0 16V CDX
http://www.czdrafel.cz/
http://planickasystem.webnode.cz
www.autobardo.cz
BMW F 800 GS
Ford Transit Connect T200 SportVan 1.8TDCi
ex Daewoo Leganza 2.0 16V CDX
http://www.czdrafel.cz/
http://planickasystem.webnode.cz
www.autobardo.cz
Re: Chyba "P0014" - prosím o pomoc
Scorpion. 11,
pssssst, já vím.
Ale nenapovídat
pssssst, já vím.
Ale nenapovídat
Re: Chyba "P0014" - prosím o pomoc
Scorpion O.K.
presne tuto informaciu mi poslal jeden manik, na inom fore...
trochu som pochopil,čo chce týmto povedať ale nie celkom....
Znamená to,že je tam nejaký nesulad medzi prácou jednotlivých valcov, a že aj to može vyhadzovať tu chybu ??
však uvidíme , ked to bude diagnostikovať prof.mechanik....
Inač, vobec NIE SOM JEŠITNÝ , ani si nemyslím ,že mam mať vždy pravdu , alebo posledné slovo
Len ŽIVOT ma NAUČIL, že nie je REALNE očakavať 100% vysledok a nie je realne sa oň , ani snažiť
pripušťam,že v práci mojho motora JE CHYBA,
ale NIE SOM V PANIKE , kvoli tejto chybe,ked vidím ako sa motor správa...a SOM SPOKOJNY s tým ako pracuje...
aj keď vyhadzuje tú CHYBU.
Samozrejme bol by som hlupy , ak by som to ignoroval , a preto som oslovil svojho známeho mechanika,. ktorý už 40 rokov., rozoberá a skladá motory a ma všetku diagnostiku, chodí na školenia, lebo ma OFICIALNY servis
a objednal som sa na to aby ON zistil kde je ta chyba
a HLAVNE, či tá chyba ma nejaký vplyv na životnosť toho motora..aj ked ja si myslím,že pokiaľ som odjazdil tie kilometre, tak nejake vážne riziko tomu motoru nehrozí...
presne tuto informaciu mi poslal jeden manik, na inom fore...
trochu som pochopil,čo chce týmto povedať ale nie celkom....
Znamená to,že je tam nejaký nesulad medzi prácou jednotlivých valcov, a že aj to može vyhadzovať tu chybu ??
však uvidíme , ked to bude diagnostikovať prof.mechanik....
Inač, vobec NIE SOM JEŠITNÝ , ani si nemyslím ,že mam mať vždy pravdu , alebo posledné slovo
Len ŽIVOT ma NAUČIL, že nie je REALNE očakavať 100% vysledok a nie je realne sa oň , ani snažiť
pripušťam,že v práci mojho motora JE CHYBA,
ale NIE SOM V PANIKE , kvoli tejto chybe,ked vidím ako sa motor správa...a SOM SPOKOJNY s tým ako pracuje...
aj keď vyhadzuje tú CHYBU.
Samozrejme bol by som hlupy , ak by som to ignoroval , a preto som oslovil svojho známeho mechanika,. ktorý už 40 rokov., rozoberá a skladá motory a ma všetku diagnostiku, chodí na školenia, lebo ma OFICIALNY servis
a objednal som sa na to aby ON zistil kde je ta chyba
a HLAVNE, či tá chyba ma nejaký vplyv na životnosť toho motora..aj ked ja si myslím,že pokiaľ som odjazdil tie kilometre, tak nejake vážne riziko tomu motoru nehrozí...