Aveo táhne doprava
Moderátoři: Blue Lanos, Scorpion.11, lomngi
Re: Aveo táhne doprava
Takto se chová od prvopočátku že při silné akceleraci táhne doprava. Ani mně to nepřišlo divné protože tuto vlastnost měla i moje stará Filcka. Proto jsem to doposud tady nekomentoval.
Mazat každý rok. Nepomůže ani silikon s molibdenem. Je to mazadlo na různé materiály do vlhkého prostředí a krátkodobě do vody. Pokud někdo má něco odzkoušeno a je spokojen ať dá vědět.
Mazat každý rok. Nepomůže ani silikon s molibdenem. Je to mazadlo na různé materiály do vlhkého prostředí a krátkodobě do vody. Pokud někdo má něco odzkoušeno a je spokojen ať dá vědět.
člen AVEO Fanclubu č.4
Od 27.5. 2014 již jenom člen.
- Reklama
Re: Aveo táhne doprava
Ahoj no ja som prehodil už aj disky nielen pneu. a už to ťahá do ľava,takže asi disk...
Farba modrá impresion
Chevrolet Aveo sedan komfort
1,2 16v, 62 kW/84 k, rv. 2009
člen Aveo Fanclubu
Chevrolet Aveo sedan komfort
1,2 16v, 62 kW/84 k, rv. 2009
člen Aveo Fanclubu
Re: Aveo táhne doprava
nebo ti z toho už .....
Aby zlo zvítězilo, stačí, když slušní lidé nedělají nic.
Edmund Burke
[color=#FF0000]Chevrolet Aveo 1,4, 101hp, 74 kw [/color]
Edmund Burke
[color=#FF0000]Chevrolet Aveo 1,4, 101hp, 74 kw [/color]
Re: Aveo táhne doprava
Ja debil som si teraz nevšimol,kam to pravé predne koleso prehodil, to bude hlavolam...
Farba modrá impresion
Chevrolet Aveo sedan komfort
1,2 16v, 62 kW/84 k, rv. 2009
člen Aveo Fanclubu
Chevrolet Aveo sedan komfort
1,2 16v, 62 kW/84 k, rv. 2009
člen Aveo Fanclubu
- Akri
- Příspěvky: 4273
- Registrován: stř zář 10, 2003 18:50
- Bydliště: Česká Třebová
- Kontaktovat uživatele:
Re: Aveo táhne doprava
Ja uz to neresim, kdyz je dobra geometrie, tak jsem to prestal vnimat, slo mne o to, abych nesjizdel nerevnomerne pneu
AKRI - (byl) Muž z Ria !
AVEOtici všech zemí, spojte se
AVEOtici všech zemí, spojte se
Re: Aveo táhne doprava
Sacurovca - psal
čtv zář 22, 2011 12:38
Ahoj mne ťahá tiež auto trochu do prava, bol som na geometrii 2 alebo 3 krát a si ma až zavolali dozadu aby mi ukázali že geometria je ok, cítil som sa už ako tupec, že tam stále chodím s tým istým problémom, a aj tak mi ho ťahá do prava, takže niesi sám
čtv zář 22, 2011 15:11
Ahoj lomngi už som skúšal aj prehadzovať kolesa aj pneu a aj tak mi ťahá do prava neviem čo budem robiť asi zase reklamovať, nove auto nemá ani 3 roky a už som ho 6 krát reklamoval
sob říj 15, 2011 22:45Ahoj no skúšal som to na rôznych cestách aj s vetrom som počítal aj gumy som mal ci letné ci zimné a stále to robí, takže tak ja neviem či mi zle spravili geometriu alebo čo, to bolo tak že, som nabehol s predným pravým koleso na stvrdnutú hromádku štrku čo zostala po cestároch na ceste, len to tak zhučalo, tak som išiel na geometriu a pravé koleso bolo mimo osi, potom som ešte išiel 2 krát reklamovať najprv po geo keď som išiel rovno tak volant som mal mimo osi tak mi to robili zase a stále to ťahalo do prava a pritom keď som išiel prvý krát tak mi ho neťahalo sa mi zdá, išiel som len
pre istotu a pritom bolo koleso mimo a po go už ťahalo no tak ja už neviem...a bol som tam už toľko krát že po poslednej go ma zavolali do zadu a ukazovali mi, že je to ok lenže auto ťahá...
stř říj 19, 2011 16:53Ahoj no ja som prehodil už aj disky nielen pneu. a už to ťahá do ľava,takže asi disk
Jen se divým čtv zář 22, 2011 15:11 něco uvádíš že to nepomohlo ale stř říj 19, 2011 16:53 uvádíš že se to změnilo.????????? Žeby prmoník který si z tebe dělá srandu?
čtv zář 22, 2011 12:38
Ahoj mne ťahá tiež auto trochu do prava, bol som na geometrii 2 alebo 3 krát a si ma až zavolali dozadu aby mi ukázali že geometria je ok, cítil som sa už ako tupec, že tam stále chodím s tým istým problémom, a aj tak mi ho ťahá do prava, takže niesi sám
čtv zář 22, 2011 15:11
Ahoj lomngi už som skúšal aj prehadzovať kolesa aj pneu a aj tak mi ťahá do prava neviem čo budem robiť asi zase reklamovať, nove auto nemá ani 3 roky a už som ho 6 krát reklamoval
sob říj 15, 2011 22:45Ahoj no skúšal som to na rôznych cestách aj s vetrom som počítal aj gumy som mal ci letné ci zimné a stále to robí, takže tak ja neviem či mi zle spravili geometriu alebo čo, to bolo tak že, som nabehol s predným pravým koleso na stvrdnutú hromádku štrku čo zostala po cestároch na ceste, len to tak zhučalo, tak som išiel na geometriu a pravé koleso bolo mimo osi, potom som ešte išiel 2 krát reklamovať najprv po geo keď som išiel rovno tak volant som mal mimo osi tak mi to robili zase a stále to ťahalo do prava a pritom keď som išiel prvý krát tak mi ho neťahalo sa mi zdá, išiel som len
pre istotu a pritom bolo koleso mimo a po go už ťahalo no tak ja už neviem...a bol som tam už toľko krát že po poslednej go ma zavolali do zadu a ukazovali mi, že je to ok lenže auto ťahá...
stř říj 19, 2011 16:53Ahoj no ja som prehodil už aj disky nielen pneu. a už to ťahá do ľava,takže asi disk
Jen se divým čtv zář 22, 2011 15:11 něco uvádíš že to nepomohlo ale stř říj 19, 2011 16:53 uvádíš že se to změnilo.????????? Žeby prmoník který si z tebe dělá srandu?
člen AVEO Fanclubu č.4
Od 27.5. 2014 již jenom člen.
Re: Aveo táhne doprava
Citace ze servisního manuálu : ODDÍL 2A DIAGNOSTIKA ZAVĚŠENÍ
Táhnutí řízení při akceleraci
Při prudké akceleraci může u některých automobilů s pohonem předních kol a s hnacími nápravami o nestejné délce dojít k určitému táhnutí řízení při doprava. Toto táhnutí řízení při akceleraci je způsobeno tím, že pravá hnací náprava je delší než levá, což vytváří rozdíl v úhlu hnací nápravy. Automobily se sestavami pomocného hřídele mají nápravy o téměř stejné délce.
Rozdíl v délkách hnací nápravy má za následek větší sbíhavost točivého momentu na levém předním kole. Sbíhavost točivého momentu zaznamenáte, když vozidlo akceleruje ze stání nebo při nižších rychlostech.
Postup při prohlídce
1. Na horní úvrať volantu umístěte malý kousek pásky.
2. Poznamenejte si velikost odchýlení volantu potřebné k udržení vozidla v přímém směru při velké akceleraci.
3. Porovnejte tento nález s podobnými automobily.
Mezi faktory, které mohou způsobovat to, že táhnutí řízení při akceleraci bude na konkrétním vozidle znatelnější, patří:
• Variace v sestavách pneumatiky a kola Toto má na táhnutí řízení při akceleraci nejvýznamnější účinek. O něco menší průměr na pravém předním kole zvýší předstih pravého točivého momentu.
• Velké rozdíly mezi tlakem v pravé a levé přední pneumatice.
• Uvolnění v pouzdru příčného ramena nápravy, sestavách řídicí tyče nebo v připevnění převodky řízení. Díky této volnosti může přední kolo táhnout dopředu a jeho sbíhavost v rámci točivého momentu může být větší než u kola na druhé straně. Uvolněná komponenta zavěšení může mít za následek opačný předstih při zpomalení.
• Velká výška předního obložení. Tato výška by zvýšila úhel hnací nápravy a mohla by vyvolat chvění při rychlostech mezi 24 až 48 km/h (15 to 30 mph).
• Váznoucí nebo tuhý spoj hnací nápravy. Tuhý spoj hnací nápravy nebo velká výška předního obložení může rovněž způsobit chvění při rychlostech mezi 24 až 48 km/h (15 to 30 mph).
• Nesprávné, opotřebené nebo uvolněné zavěšení motoru způsobující negativní hnací úhly.
Viz "Obecná diagnóza" v tomto oddíle, kde najdete opatření k odstranění těchto problémů.
Mezi podmínky, které mohou vyvolat účinek podobný táhnutí řízení při akceleraci, patří:
• Nesprávné přední nebo zadní seřízení geometrie kol
• Špatné seřízení nebo závada rámu:
• Poškození předního zavěšení.
• Nesprávně přimontovaná zadní příčná vzpěra.
Více jsem toho nekopíroval.
Táhnutí řízení při akceleraci
Při prudké akceleraci může u některých automobilů s pohonem předních kol a s hnacími nápravami o nestejné délce dojít k určitému táhnutí řízení při doprava. Toto táhnutí řízení při akceleraci je způsobeno tím, že pravá hnací náprava je delší než levá, což vytváří rozdíl v úhlu hnací nápravy. Automobily se sestavami pomocného hřídele mají nápravy o téměř stejné délce.
Rozdíl v délkách hnací nápravy má za následek větší sbíhavost točivého momentu na levém předním kole. Sbíhavost točivého momentu zaznamenáte, když vozidlo akceleruje ze stání nebo při nižších rychlostech.
Postup při prohlídce
1. Na horní úvrať volantu umístěte malý kousek pásky.
2. Poznamenejte si velikost odchýlení volantu potřebné k udržení vozidla v přímém směru při velké akceleraci.
3. Porovnejte tento nález s podobnými automobily.
Mezi faktory, které mohou způsobovat to, že táhnutí řízení při akceleraci bude na konkrétním vozidle znatelnější, patří:
• Variace v sestavách pneumatiky a kola Toto má na táhnutí řízení při akceleraci nejvýznamnější účinek. O něco menší průměr na pravém předním kole zvýší předstih pravého točivého momentu.
• Velké rozdíly mezi tlakem v pravé a levé přední pneumatice.
• Uvolnění v pouzdru příčného ramena nápravy, sestavách řídicí tyče nebo v připevnění převodky řízení. Díky této volnosti může přední kolo táhnout dopředu a jeho sbíhavost v rámci točivého momentu může být větší než u kola na druhé straně. Uvolněná komponenta zavěšení může mít za následek opačný předstih při zpomalení.
• Velká výška předního obložení. Tato výška by zvýšila úhel hnací nápravy a mohla by vyvolat chvění při rychlostech mezi 24 až 48 km/h (15 to 30 mph).
• Váznoucí nebo tuhý spoj hnací nápravy. Tuhý spoj hnací nápravy nebo velká výška předního obložení může rovněž způsobit chvění při rychlostech mezi 24 až 48 km/h (15 to 30 mph).
• Nesprávné, opotřebené nebo uvolněné zavěšení motoru způsobující negativní hnací úhly.
Viz "Obecná diagnóza" v tomto oddíle, kde najdete opatření k odstranění těchto problémů.
Mezi podmínky, které mohou vyvolat účinek podobný táhnutí řízení při akceleraci, patří:
• Nesprávné přední nebo zadní seřízení geometrie kol
• Špatné seřízení nebo závada rámu:
• Poškození předního zavěšení.
• Nesprávně přimontovaná zadní příčná vzpěra.
Více jsem toho nekopíroval.
člen AVEO Fanclubu č.4
Od 27.5. 2014 již jenom člen.
- Akri
- Příspěvky: 4273
- Registrován: stř zář 10, 2003 18:50
- Bydliště: Česká Třebová
- Kontaktovat uživatele:
Re: Aveo táhne doprava
Diky, je to zajimave pocteni
AKRI - (byl) Muž z Ria !
AVEOtici všech zemí, spojte se
AVEOtici všech zemí, spojte se
Re: Aveo táhne doprava
Ahoj saamm mal som prehodené predtým pneu a teraz som už prehadzoval aj disky takže tak oprava...
Farba modrá impresion
Chevrolet Aveo sedan komfort
1,2 16v, 62 kW/84 k, rv. 2009
člen Aveo Fanclubu
Chevrolet Aveo sedan komfort
1,2 16v, 62 kW/84 k, rv. 2009
člen Aveo Fanclubu
- Lucaso1
- Příspěvky: 1127
- Registrován: pon led 21, 2008 21:26
- Bydliště: Mojmírovce okr. Nitra
- Kontaktovat uživatele:
Re: Aveo táhne doprava
moje auto ťahá dolava pri brzdení a plynulej jazde a doteraz som to neriešil je to až taký problém ? a čo sa týče vrzgania predná náprava vrže aj po totálnom nadžganí vazeliny a zadné tlmiče ? tie vržú od novoty ale to iba po výmene kolies po častom chodení prestanú
Chevrolet Aveo HB 1.2 8V 53kw 72PS 71HP (gray dragon my heart)
Doplnky:elektróny RC14 14˝ obudé na pneu Cleber, deflektory Delfín,
Úpravy: zaslepený eger ventil, červené brzdy, Fólie 0,5 zn. Skyfol, DRL, Sony, Sal, K&N, Total
Člen Aveo fanclubu
Doplnky:elektróny RC14 14˝ obudé na pneu Cleber, deflektory Delfín,
Úpravy: zaslepený eger ventil, červené brzdy, Fólie 0,5 zn. Skyfol, DRL, Sony, Sal, K&N, Total
Člen Aveo fanclubu
Re: Aveo táhne doprava
Dnes som mal po dlhsej dobe moznost soferovat ine ako Aveo a som trochu v soku, pretoze to bola Fabia combi a oproti Aveu ovela lepsie sedela na ceste, po pusteni volantu sla priamo (Aveo mi taha dolava, co si dam teda skontrolovat na garancke) a hlavne posilnovac volantu bol ovela silnejsi, pravouhle zakrut som riesil jednou rukou, pricom na aveu potrebujem obe - mate tiez skusenosti, ze Chevrolet ma "tazsi" volant ako Fabia?
1.4 SEDAN KOMFORT, r.v. 2008, KOVA BB (4/2009)
Re: Aveo táhne doprava
stím že to táhne doleva tak se optám,zkoušel jsi prohodit gumy??mě to také dělalo a zkusil jsem prohodit gumy a zjistil jsem že mě to najednou táhne na opak,takže chyba byla ve vyvážení,nebo stačí nerovná silnice a je to hnedka taky znát,například cesta z Jaroměře na Hradec Králové
Škoda 120
Škoda Felicia LPG
Renault Thalia 1,2 16V 2009
Chevrolet Spark
Chevrolet Aveo 1,2 16V,2009 (člen AVEO FANCLUBU)
Mitsubishi Lancer X SportBack 1.8 MiVec Invite
Carthell Prg
Škoda Felicia LPG
Renault Thalia 1,2 16V 2009
Chevrolet Spark
Chevrolet Aveo 1,2 16V,2009 (člen AVEO FANCLUBU)
Mitsubishi Lancer X SportBack 1.8 MiVec Invite
Carthell Prg
Re: Aveo táhne doprava
skusal som prehodit, toto mi robilo uz na letnych, teraz znovu na zimnych, takze to bude asi geometria, obcas sa stane, ze naletim na jamu, takze by som sa ani nedivil, len neviem, ci je taketo cosi mozne riesit aj v ramci zaruky.
a ten volant mas tiez tuhy?
a ten volant mas tiez tuhy?
1.4 SEDAN KOMFORT, r.v. 2008, KOVA BB (4/2009)
Re: Aveo táhne doprava
tak já lítám do jámy běžně při našich kvalitních komunikacích geometrie se nedáí zařadit do záruky,u Renaultu jsem platil 1200kč takže to bude hodně podobné ;-)nepříde mě že mám tuhej volant
Škoda 120
Škoda Felicia LPG
Renault Thalia 1,2 16V 2009
Chevrolet Spark
Chevrolet Aveo 1,2 16V,2009 (člen AVEO FANCLUBU)
Mitsubishi Lancer X SportBack 1.8 MiVec Invite
Carthell Prg
Škoda Felicia LPG
Renault Thalia 1,2 16V 2009
Chevrolet Spark
Chevrolet Aveo 1,2 16V,2009 (člen AVEO FANCLUBU)
Mitsubishi Lancer X SportBack 1.8 MiVec Invite
Carthell Prg
Re: Aveo táhne doprava
naštartuj auto a na mieste vytoč volant do lava na maximum. Mal by sa ozvat jemné bzučanie. drž tak volant 2 -4 sekúnd, potom vytoč do prava na maximum zasa to drž tak. Celé to zopakuj 2-3 krát. Ale na začiatku skontroluj či máš olej v nádrži na servo.
Aveo sedan 1.2 16 V
2DIN rádio -7" obrazovka, , cúvacia kamera,
handsfree, cúvacie senzory,
GPS, tmavé fólie, interier - Red and Black.
exterier podsvietený
Aveaci pridajte sa a rozšírte aveofanclubb
2DIN rádio -7" obrazovka, , cúvacia kamera,
handsfree, cúvacie senzory,
GPS, tmavé fólie, interier - Red and Black.
exterier podsvietený
Aveaci pridajte sa a rozšírte aveofanclubb
Kód: Vybrat vše
http://aveofanclub-sk.webnode.sk/o-nas