jak konci rychlosti u litroveho matese

Moderátor: Blue Lanos

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 3599
Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
Bydliště: Mexico City
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od JRD McLAREN »

no ..
skodovica ma karburator, rozdelovac z kontaktom..
..liatinovu hlavu, male ventily...
...rozvod OHV, rozvodovu retaz z masla....
a hlavne konstrukcia motoru je vlastne z pociatkou S1000MB...

a Matisek ma vstrekovanie MPi,
hlinikovu hlavu, z primerane priepustnymi ventilmi,
elektronicke zapalovanie, je elektronikou riadeny,
rozvod OHC,

no proste je videt ten rozdiel tych cca 20-30 rokov... :mrgreen:

a potom to spravy aj rozdiel na kW (105ka-34.7;M1.0-45)

proste pri porovnavani maximalkach ja jednotlivych rychlostiach je treba brat v uvahu
aj take veci, ako prevodovy pomer, omedzovac ot/min. na motory, vahu vozidla,
aktualny tech. stav motoru, atd. atd.....

to ako tu pisete ze niekomu ide 2ka po 70 a niekomu len 65...
to maju na svedomi tie rozdiely co spominam ....
Reklama
 

Odpovědět

Zpět na „MATIZ“