Ak máš nariedený olej, tak porozmýšlaj nad výmenou oleja. Nariedený olej naftou zhoršuje mazacie vlastnosti oleja. Mieru nariedenia si jednoducho môžeš skontrolovať nasledovne: Vytiahni mierku oleja a nechaj olej z mierky odkvapnúť na biely papierový obrúsok (toaletný papier, servítku). Neutietať mierku. Ak má kvapka na obrúsku po okraji bledšie rozhranie signalizuje to naftu v oleji. Čím je toto rozhranie väčšie, je olej viac nariedeny.luneb píše:Čaute.
dnes ráno som kontroloval olej a mám ho tesne nad maximum.Zrejme je nariedeny naftou v dosledku prerušených regeneracii Dival som sa aj na stav oleja na palubnom pc a mám ho 76%.Potrebujem teda časť oleja vypustiť resp. odsať. Myslite, že s tým musím isť do autorizovaného servisu alebo si to možem odsať aj sám. Mate s tým niekto skusenosť? Platí sa za to v servise?
2.0
Moderátor: Blue Lanos
Re: 2.0
- Reklama
Re: 2.0
Myslím, že to trochu hrotíš soudruhu...suflikant píše:Vážéní páni a dámy.JTR píše:nebudu se "hádat" zda řadit v 1800ot/min nebo 2000ot/min., zda mo.....
Kto chce bezstarostne jazdiť na akomkoľvek dieseli s DPF filtrom, tak tento citát sa naučte ako otčenáš, dodržujte takýto štýl jazdy, a neriešte to či sa DPF vypaluje, nevypaluje, kedy a pod. lebo sa stanete otrokom svojho auta.
Samozřejmě kdo nemá chorou mysl, zná svůj motor a ví čeho je schopen, tak podle toho bude jezdit/řadit. Třeba taková jízda na 4 st. s naložených(a i nenaloženým) autem do kopce na 50kmph je pro ten motor utrpení. Ale stejný případ z kopce-není problém. Nebo pokud vezmu rovinku a to i s obsazených autem, tak 50kmph na 3 st. pohoda jazz. Točí to nějakých 1600~1700. Jak tu někdo kdesi psal, že drží motor v rozmezí 2000 a víc..naprostá zbytečnost a zhovadilost. Kdybych měl jet 50kmph na 2 st. tak to točí nějakých 2300 a to se opravdu nedá poslouchat.
Nicméně..takhle bych mohl pokračovat do nekonečně popisovat pro každý případ a rychlost.... Tak abych to shrnul - kdo nezná limity toho motoru, nemá si to pořizovat, natož v tom jezdit. Každý kdo má sluch v pořádku, musí slyšet, že ten motor trpí či si jen pohodlně brumlá při aktuální rychlosti a stupni.
Cruze HB LTZ 2.0 MY2013
Re: 2.0
No dnes teda ako pozeram cas tak uz vcera som kupil cruze 2.0 163 k.Mam rad diesle a preto tato volba.Zatial mam len jednu pripomienku k motoru - nelutujem .Je to to co som chcel!Ma vykon a skvelu cenu!Je to skladovka predfacliftova , ale za 14800e nove auto s tym vykonom .Vsetkym prajem vela zabavy s tymto motorom.Uz len nech sa nekazi!
Chevrolet cruze cierny 2vcdi 163k lt+
Ford Focus 1,6 74kw 2011
Ex:Skoda Fabia RS 1,9tdi 130k
Peugeot 206
Ford Focus 1,6 74kw 2011
Ex:Skoda Fabia RS 1,9tdi 130k
Peugeot 206
Re: 2.0
super cena za taketo auto s takym motorom, proste bomba, za taku cenu by som asi tiez ozelel aj cely mylink a neviem co este tam davaju MY2013 super kauf... tak nech dlho sluzi a nehneva majitela.
Re: 2.0
Tak po vikende mam 740 km a vypocitana priemerka je zatial 7.04 .Aj prve vypalenie filtra pri 715km . Motor ma slusny tah.Nieje tam ten kopanec ako pri fabii rs 130 ps diesel ale auto zrychluje uz od cca1700 otacok az po 3000otacok(nemozem vyssie vytacat motor auto je v zabehu) zatial sa snazim krotit a nevytacam motor.Je to tazke lebo pri predbiehani je tam hned 130 a otacky su uz vyssie.Ale snazim sa .
Vsetkym prajem vela stastnych km.
Vsetkym prajem vela stastnych km.
Chevrolet cruze cierny 2vcdi 163k lt+
Ford Focus 1,6 74kw 2011
Ex:Skoda Fabia RS 1,9tdi 130k
Peugeot 206
Ford Focus 1,6 74kw 2011
Ex:Skoda Fabia RS 1,9tdi 130k
Peugeot 206