Netaha pri rozbiehani po studenom starte

Diskusní forum Daewoo Lanos Clubu.

Moderátor: Blue Lanos

Uživatelský avatar
Viktor
Příspěvky: 459
Registrován: pát čer 16, 2006 22:35
Bydliště: Bratislava - Dúbravka
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Viktor »

No neviem co to moze sposobit, nech sa vyjadria odbornici, karoseriu mam 0mA, motor mam 100mA, kde je vlastne motor ukostreny?
(predane) Lanos SE 1.5MPI 8V 63kW/86HP sedan
(teraz) Ford Focus 16V 74kW/100HP hatchback
Reklama
 

Uživatelský avatar
mil
Příspěvky: 153
Registrován: pon črc 24, 2006 16:47
Bydliště: Vrbove

Příspěvek od mil »

To Viktor:

Nemáš čo riešiť, ukostrené OK. Mínus kábel je primontovaný zozadu na blok motora, v miestach na rozhraní motora a prevodovky.
Losos 1.5 SE HB, ´98, bez výbavy
Uživatelský avatar
Viktor
Příspěvky: 459
Registrován: pát čer 16, 2006 22:35
Bydliště: Bratislava - Dúbravka
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Viktor »

dik, ale predsalen to mozno niekedy ked bude cas pozrem, nula je nula :lol:
(predane) Lanos SE 1.5MPI 8V 63kW/86HP sedan
(teraz) Ford Focus 16V 74kW/100HP hatchback
Uživatelský avatar
Viktor
Příspěvky: 459
Registrován: pát čer 16, 2006 22:35
Bydliště: Bratislava - Dúbravka
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Viktor »

Radovan43 píše:Je to jednoduche, Potenciometer je plastove teleso namontovane na klapke, je namontovany 2 skrutkami.
Pri montazi daj pozor aby si ho nasadil na stvorhranne ukoncenie hriadela klapky v predpruzenom stave.
Ak ho das dole tak len prestriekaj vnutro pomocou kontoxu alebo WD, (nerozoberaj samotne teleso potenciometru, nie je to nutne.)
Myslim ze cely problem s cukanim mozu sposobovat necistoty v potenciometri. Potom ECU dostava hodnoty skokovite, pretoze necistoty sposobia zle snimanie polohy klapky. :lol: :lol:
no co sa tyka potenciometra moc sa mi to nezda ... odmontoval som ten snimac, ale co s tym narobim ... nic, ved potenciometer je zaliaty v umelej hmote a jedine co mozes urobit je to trosku ocistit, aj ked to ani moc spinave nebolo co sa vnutrajska tyka ... samozrejme zvonku to bolo zadrbane az hruuza :) kedze je ten potenciometer napojeny na tu istu osku ako kladka kde lankom otvaras klapku, ak by to neslo tak nepridas ani plyn, jedine co tam vidim ako problematicke je ze ta drazka co sedi na oske by sa mohla vybehat a potom by to mohlo davat zle udaje ... ale s tym nic neurobis a ak je potenciometer vybehany tiez s tym nic neurobis, lebo je zaliaty .... takze ak to je nahovno radsej by som kupil nove cidlo, ale je to dost drahe takze by som si musel byt isty ze to je tym.

zato som sa vratil ku svieckam, najazdil som na nich asi 6tis (NGK), dnes som ich vybral (zatial iba 3 vysvetlim neskor) a su zajebane az hruza! zavity kompletne olej + spina, spodna kruhova cast opalena do cierna ... asi, ide ma z toho ... :(( okrem toho jedna sviecka mi nejde von, ta s najkratsim kablom, svina hnusna je tam zapecena jak hovado, pretocil som na nej kluc, uz som bol kupit novy, akurat idem na to, vystriekal som ju sprejom a teraz cakam ale musim davat bacha aby som ju neurval, ale ked vidim ake boli tie 3 tak sa na nu tesim, bude zasrana az hruuuza ...

Tamtie 3 som dobre vykefoval su ako nove, inak cistite aj zavity?, alebo iba dosadaciu plochu ? ja sa snazim aj zavity, ale moc to nejde, vacsinou na to pouzijem starsiu sviecku ktora to vzdy "nabali", ocistim ju a znovu, zatial sa auto chova omnoho lepsie, cukanie je o 60% znesitelnesie, dusenie prestalo uplne, ale uvidim zajtra rano, predsalen bol uz trosku zohriaty ... ale ocakavam ze sviecky sa dostanu za chvilu do povodneho stavu, ok idem na tu sviecku teraz a ak stihnem vycistim konecne tu klapku. :idea:
(predane) Lanos SE 1.5MPI 8V 63kW/86HP sedan
(teraz) Ford Focus 16V 74kW/100HP hatchback
Uživatelský avatar
mino22
Příspěvky: 319
Registrován: sob čer 24, 2006 23:23

Příspěvek od mino22 »

Tiez som rozobral potenciometer , ale je to asi zbytocne , fakticky staci stiahnut kable a precistit len kontakty ak su zoxidovane alebo pod. , ja som to mal ciste . Ale vsimol som si ze mam popraskanu tu hrubu gumenu hadicu , co spaja filter vzduchu s motorom . Musel som tie zahyby roztiahnut a tam bola ta hadica potrhana , cize mi nasaval falosny vzduch , ci aj to nerobi to trhanie Pre info : ta hadica stoji asi 1200 SK + postovne , kedze u nas taka hadica nieje .
Uživatelský avatar
Slavek
Příspěvky: 1718
Registrován: stř bře 22, 2006 20:26
Bydliště: Teplice, přesněji Krupka Česká republika
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Slavek »

ford eskort 1.6 66kW rv.85-89 je stejna akorat trosku delsi a ma mensi ohyb, pasuje tam a stoji jen 480kč
Měl jsem 3x Espero 2.0
ted VOLVO 1.9TDi
full vybava včetně kluzké kuže :-)
Holt bezpeči je bezpeči
NOVINKA do rodiny přibylo SF 4x4 2.0CRDi 92kW
Volvo V50 2.0 s motorem PSA

Dovoz aut zD

Možnost zakoupení různých dílu Bosch levněji než v autodilech
Uživatelský avatar
Viktor
Příspěvky: 459
Registrován: pát čer 16, 2006 22:35
Bydliště: Bratislava - Dúbravka
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Viktor »

Ja som to sanie teraz kukal, nevyzera byt dotrhana ... ale tazko sa to takto zistuje, bolo by treba ju dat dolu, na akom mieste si to mal? lebo ak to je zospodu tak to asi sotva zistim bez demontaze :roll:

Ja som sviecky radsej vymenil, lebo som na nich posral odtrh ked som ich cistil a nemal som ani nijaku specialnu kefu, prca je v tom ze ked som nastavil na tych starych NGK BPR6ES odtrh 0.8mm tak motor isiel krasne na volnobehu ani s nim netrhlo ... ked som tam dal uplne nove, tak sice hovorili v predajni ze 0.8 by maju urcite prednastaveny, ale ked som to meral vychadzalo mi to na 0.7 a motor chytil staru chorobu: pekne si pradie a kazdych 1,5 sek. s nim velmi jemnucko trhne, spozorujem to skoro len na traseni najdlhsieho kabla ... hlavne ked na NGK webe pisu, ze panuje presvedcenie ze sviecky su nastavene, ale ze to nie je pravda a ich sviecky treba nastavit na pozadovany odtrh pred pouzitim, tak teraz babo rad ...

jednym som si ale isty, ze sviecky som predtym nahovno zatiahol, preto bol taky zasrany zavit, nevedel som ze to treba na 2x, najprv zlisovat podlozku a potom znovu, neva clovek sa uci na vlastnych chybach, teraz mam subjektivny pocit ze to omnoho lepsie taha, hlavne na 5, vysiel som zo sitiny a z 80 som to dal na 160 do maleho kopca smerom na lafranconi ako nic, tak aspon kvapka, ked neprsi ... musim si najst konecne cas na tu klapku a snad sa to este viac zlepsi.
(predane) Lanos SE 1.5MPI 8V 63kW/86HP sedan
(teraz) Ford Focus 16V 74kW/100HP hatchback
Uživatelský avatar
mino22
Příspěvky: 319
Registrován: sob čer 24, 2006 23:23

Příspěvek od mino22 »

Nie ta hadica sa trha zvrchu , takze to vydis ked je derava , netreba ju demontovat .
Uživatelský avatar
palikx
Příspěvky: 6250
Registrován: ned úno 20, 2005 13:56
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od palikx »

kluci mam novou zkusenost se spatnym behem a cukanim za studena.neni to primo lanost ale u matize -noveho modelu-se nam uz 2 krat stalo ze odesel MAP senzor.daval lehce spatne hodnoty a motor za studena nebezel dobre.po vymene je po problemu.
netvrdim ze to same je u vas ale jako jedna moznost to je.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Mirci BB
Příspěvky: 14
Registrován: úte dub 10, 2007 18:53
Bydliště: Banska Bystrica
Kontaktovat uživatele:

RE:MAP senzor

Příspěvek od Mirci BB »

Cafte lanosaci.
Dotaz:

Co je MPA senzor.
Kde sa na Lanose nachádza.
Aku ma funkciu, poprosim princip fungovania.

Vopred dakuje Mirci BB
Uživatelský avatar
Viktor
Příspěvky: 459
Registrován: pát čer 16, 2006 22:35
Bydliště: Bratislava - Dúbravka
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Viktor »

je to senzor na meranie absolutneho tlaku vzduchu v sacej klapke
mas ho tam za motorom, vedie do nho hadicka a konektor (je presne pod pravym stieracom, vedla cisla karoserie)
ako to cele pracuje je uz trosicku zlozitejsie, ECU podla toho zistuje mnozstvo nasavaneho vzduchu + ine veci, tu si to mozes podrobne precitat, nechce sa mi to prekladat http://en.wikipedia.org/wiki/MAP_sensor
(predane) Lanos SE 1.5MPI 8V 63kW/86HP sedan
(teraz) Ford Focus 16V 74kW/100HP hatchback
Mirci BB
Příspěvky: 14
Registrován: úte dub 10, 2007 18:53
Bydliště: Banska Bystrica
Kontaktovat uživatele:

RE: MAP

Příspěvek od Mirci BB »

Dikes. :D
Uživatelský avatar
Viktor
Příspěvky: 459
Registrován: pát čer 16, 2006 22:35
Bydliště: Bratislava - Dúbravka
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Viktor »

tak kluci a holky mne to uz pri studenom motore opat normalne taha :!:
Vobec neviem comu to mam pripisovat, ale spravil som iba tieto veci mozete si vybrat:
- umyl som vsetku navrstvenu spinu z motoroveho priestoru wapkou
- urobil som vyplach motora a vymenil olej

Neviem comu za to vdacim, ale som pochopitelne rad :)
(predane) Lanos SE 1.5MPI 8V 63kW/86HP sedan
(teraz) Ford Focus 16V 74kW/100HP hatchback
Uživatelský avatar
Blue Lanos
Příspěvky: 4033
Registrován: pát srp 29, 2003 17:10
Bydliště: NMnV

Příspěvek od Blue Lanos »

....zeby ta spina na povrchu motora? :D
http://www.cardomain.com/id/27101976
Lanos SE 1.5l 8v 4door 63kw/86HP, PS,AC,PW,EA,Rear spojler,15" Dezent T,195/50 R15 Uniroyal,REMUS orig,Green Filter,KYB Excel G
LPG POSITIVE - Lovato LovEco01
Obrázek
Lanos
Příspěvky: 26
Registrován: ned pro 17, 2006 23:33

Příspěvek od Lanos »

Tak neví m jestli jste to škubání hlavně na 2 už vyřešili???? Mě to dělalo taky,pak byl problem s generálkou motoru :cry: :cry: .V zaří mi to začlo dělat snad ještě víc.Vždy když jsem dal za dva a přidal plyn tak jako by to auto začlo brzdit a až po pár sekundách začlo víc akcelerovat.Tak jsem zkusil dat Schell V-Power Racing .No a :shock: :shock: .Přestalo to... Teď když dám 2 tak to táhne o dost líp.Nemůže to nějak uškodit motoru?Kromě toho se mi přidali jiné problémy-Slyším víc palivové čerpadlo,víc mi to papá i když je tam 100 oktanů-přes 9L na sto,víc se mi třese volant ve volnoběhu,víc mi to žere olej, a v oleji je mlečný film- Prý to bude vysrážená vlhkost.A pořád víc mě něco tříská a vrže ve zlatíčku :twisted: :evil: ALE JINAK JE VŠECHNO V POHODĚ :roll: :lol: :lol: :lol:
Odpovědět

Zpět na „LANOS“