![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
Koupe racka
Moderátor: Blue Lanos
- Reklama
tak podla predajnych papierov verzia BASE a GSI mali mat v roku ten isty motor a to:Racer´89 píše:No BASE a GSi jsou jen vybavy... Ale ja mam karburator a ty jednobodove vstrikovani...coz je ten hlavni rozdil. Nebo se pletu?
radovy 4 valec OHC, 1498cm3, KP 9.0, 52KW/5200ot/min, 113Nm/3400 ot/min, palivovy system TBI
a rozdiel medzi BASE a GSI
BASE manualna 4 rychlostna prevodovka
GSI manualna 5 rychlostna prevodovka popripade 3 rychlostny automat
Daewoo RACER 1.5GSi rv. 1993
- Kessler
- Příspěvky: 1676
- Registrován: úte lis 08, 2005 10:43
- Bydliště: Brno-střed Československo
- Kontaktovat uživatele:
Nazdar kluci, já vám to rozseknu...
Jednobodové vstřikování se do racků začalo dělat někdy během roku 1990...vícebodové bylo až v nexii...
...ohledně výkonu jsou myslím jen dvě možnosti...silnější je verze s karbecem (55 kW/5500 a 117 Nm/3000) a slabší je kvůli katalyzátoru a emisím ta se vstřikováním (51,5 kW/5200 a 113 Nm/3400)...u té slabší se to někdy zaokrouhluje na 52 kW...
...jinak rackové trpí na vlhkost v rozdělovači (ale s tím stejně nejde nic dělat) a hlavně na korozi jak kastle tak podvozku, na což je třeba dávat majzla...sedany taky často mají špatné uložení zadních tlumičů a pružin, což se projevuje pokleslou zádí...nic dalšího mě nenapadá...
...pokud bude v dobrém stavu tak bych do něj určitě za ty prachy šel...je to poctivej kus železa...![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/smiley14.gif)
Jednobodové vstřikování se do racků začalo dělat někdy během roku 1990...vícebodové bylo až v nexii...
...ohledně výkonu jsou myslím jen dvě možnosti...silnější je verze s karbecem (55 kW/5500 a 117 Nm/3000) a slabší je kvůli katalyzátoru a emisím ta se vstřikováním (51,5 kW/5200 a 113 Nm/3400)...u té slabší se to někdy zaokrouhluje na 52 kW...
...jinak rackové trpí na vlhkost v rozdělovači (ale s tím stejně nejde nic dělat) a hlavně na korozi jak kastle tak podvozku, na což je třeba dávat majzla...sedany taky často mají špatné uložení zadních tlumičů a pružin, což se projevuje pokleslou zádí...nic dalšího mě nenapadá...
...pokud bude v dobrém stavu tak bych do něj určitě za ty prachy šel...je to poctivej kus železa...
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
'89 Daewoo Racer 1.5 -> '98 Škoda Felicia 1.3 -> '77 Mercedes-Benz W123 240D - Das Auto
neviem ako s tym rozdelovacom ale ja s tym nemam vobec ziadny problem a uz ma nas RECER najazdenych 155000km.Ale pozor by som si daval hlavne na loziska lebo tie odchadzaju najcastejsieKessler píše:Nazdar kluci, já vám to rozseknu...![]()
Jednobodové vstřikování se do racků začalo dělat někdy během roku 1990...vícebodové bylo až v nexii...
...ohledně výkonu jsou myslím jen dvě možnosti...silnější je verze s karbecem (55 kW/5500 a 117 Nm/3000) a slabší je kvůli katalyzátoru a emisím ta se vstřikováním (51,5 kW/5200 a 113 Nm/3400)...u té slabší se to někdy zaokrouhluje na 52 kW...
...jinak rackové trpí na vlhkost v rozdělovači (ale s tím stejně nejde nic dělat) a hlavně na korozi jak kastle tak podvozku, na což je třeba dávat majzla...sedany taky často mají špatné uložení zadních tlumičů a pružin, což se projevuje pokleslou zádí...nic dalšího mě nenapadá...
...pokud bude v dobrém stavu tak bych do něj určitě za ty prachy šel...je to poctivej kus železa...
![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
Daewoo RACER 1.5GSi rv. 1993
si vypocuj studeny motor mal by mat pravidelny chod.Moj uz nemaMatysek píše:Takze rozdelovac je tedy jasny u vsech racku, s tim teda nic neudelam.
Takze si dat pozor hlavne na tu zadni napravu,korozi podvozku a zadni tlumice a pruziny...
Napada jeste nekoho neco duleziteho ?
Diky za jakekoliv rady a tipy
![Crying or Very sad :cry:](./images/smilies/icon_cry.gif)
inac nieje nieco v poriadku a pri jazde si vsimaj hluk ci nejde nieco od kolies lebo tie loziska su pri daewach jasne.
Daewoo RACER 1.5GSi rv. 1993