palubní počítač
Moderátoři: Blue Lanos, Admins
- Reklama
-
- Příspěvky: 1623
- Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
- Bydliště: Ostrava Výškovice
- Kontaktovat uživatele:
Tak, tak, kalibrace je nutné. Palubák bere 2 signály - ze vstřikovače (počet a délku vstřiků) a z tachometru (rychlost auta a ujetá vzdálenost). Kalibrace rychlosti a vzdálenosti probihá tak, že se přepne do kalibračního modu, ujedeš třeba 10km a pak mu naťukáš, že jsi ujel 10km. Během kalibrace se načítají impulsy a pak je palubák schopen si to přepočíst. Obdoba je to se vstřikovačem. Přepne se na kalibraci, vezme se plná nádrž, vyjezdí se a při dalším tankování se naťuká kolik se bralo. Pak stačí zadat kapacitu nádrže a vždy při tankování do plna o tom palubák informovat. Toť vše.
|\/| /\ '|' | '/.
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny