Plechače
Moderátor: Blue Lanos
já netvrdím že je to na 100% dobré, jezdíš na své riziko, ale pokud nebudeš vymetat nějaké díry a výmoly, tak si myslím že by se tak nic moc dít nemělo. Ještě by to šlo řešit nějakým mezikružím do disku, ale muselo by se vymyslet jakým způsobem ten kroužek aretovat. Třeba na třech místech to bodnout elektrikou ze zadní strany disku.
Daewoo Matíz - Průměr.spotř. r.1999 - 2010 = 5,49/100 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
- Reklama
-
- Příspěvky: 1623
- Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
- Bydliště: Ostrava Výškovice
- Kontaktovat uživatele:
Vymezovací kroužky na plecháče jsou nesmysl. Ta díra je do plechu lisovaná a má jiný průřez než u alu, kde se to řeší plastovým koružkem. Když díra nesedí, tak jsou značně namáhané štefty. Takže rovněž radím sehnat kola, kde bude díra sedět přesně.
|\/| /\ '|' | '/.
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
Kessler píše:Středová díra musí sedět přesně ...šroubama se to může utáhnout sebevíc a stejně to bude dělat bordel...
No neviem neviem.Podla mna to vystreduje srob.
Kupil som si Al disky mali mensiu stredovu dieru tak som ju dal stocit.
Nakoniec to malo trosku vôlu na stredovej diere ale matky to vystredili.Jazdil som na tom cele leto a pohoda.
Ondro opět budu s tebou polemizovat. Je přece jedno jakou technologií je disk vyroben, jestli je díra lisovaná, nebo vyrobena jiným způsobem, vždy musí být středěná společně s uchycovacími otvory disku. Kolega si nechá pro svůj klid vyrobit na soustruhu vymezovací kroužky ( obdobné jako u hliníkových disků) , disk bude sedět i na středové otvoru. Nevím čím jsou zajištěné plastové kroužky u hliníkových disků proti vypadnutí ( pravděpodobně pouze z jedné strany vyšším lemem), obdobně by to šlo řešit i tímto způsobem u ocelových kroužků, pokud je tam pro lem místo a nebo to jednoduše bodnout ze zadní strany disku elektrikou(sváření).Ondras píše:Vymezovací kroužky na plecháče jsou nesmysl. Ta díra je do plechu lisovaná a má jiný průřez než u alu, kde se to řeší plastovým koružkem. Když díra nesedí, tak jsou značně namáhané štefty. Takže rovněž radím sehnat kola, kde bude díra sedět přesně.
Daewoo Matíz - Průměr.spotř. r.1999 - 2010 = 5,49/100 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
-
- Příspěvky: 1623
- Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
- Bydliště: Ostrava Výškovice
- Kontaktovat uživatele:
No to bude zapeklitý problém ... Žeby pravítkem? Metrem? Šuplérou? Co to jsou za dotazy?kapo391 píše:Ako najlepšie omerať rozteč šrobú???
|\/| /\ '|' | '/.
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
-
- Příspěvky: 1623
- Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
- Bydliště: Ostrava Výškovice
- Kontaktovat uživatele:
A co jsi chtěl slyšetkapo391 píše: hmmm
|\/| /\ '|' | '/.
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
-
- Příspěvky: 1623
- Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
- Bydliště: Ostrava Výškovice
- Kontaktovat uživatele:
No já tomu nějak nerozumím. Ptáš se na rozteč, nebo středovou díru? Co se špatně měří? Proč? Prostě si sežeň kola s roztečí 4x114.3mm a dírou 69,1mm a budeš spokojen. Když díra nesedí, tak u plecháčů s tím prostě na rozdíl od hliníků nehneš. Konstrukce (průřez disku) středové díry na plecháčích vylučuje postupy užívané u hliníků, tedy středící kroužky a soustružení.kapo391 píše:či jsou ty moje plechače vúbec použitelne na mateja,lebo špatne sa to meria. A hlavne ked priemer stredového náboja mam večší asi tak o 2-3milim
|\/| /\ '|' | '/.
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
Ci se múže tak jezdit když je vúle na stredovém náboji vycentrovaná šrubamiOndras píše:No já tomu nějak nerozumím. Ptáš se na rozteč, nebo středovou díru? Co se špatně měří? Proč? Prostě si sežeň kola s roztečí 4x114.3mm a dírou 69,1mm a budeš spokojen. Když díra nesedí, tak u plecháčů s tím prostě na rozdíl od hliníků nehneš. Konstrukce (průřez disku) středové díry na plecháčích vylučuje postupy užívané u hliníků, tedy středící kroužky a soustružení.kapo391 píše:či jsou ty moje plechače vúbec použitelne na mateja,lebo špatne sa to meria. A hlavne ked priemer stredového náboja mam večší asi tak o 2-3milim
-
- Příspěvky: 1623
- Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
- Bydliště: Ostrava Výškovice
- Kontaktovat uživatele:
Každý ať si jezdí na čem chce. Já bych to neriskoval. Kolo na náboji drží zejména na tom kroužku. Šrouby slouží toliko k přichycení. Ne centrování. Sám si rozhodni jestli je důležitější bezpečnost jízdy, nebo ušetřených pár korun. Jako co je špatného třeba na přezutí gum na letní ráfky, když na zimní nemáš? Dyk to stojí tak pětikilo.kapo391 píše:Ci se múže tak jezdit když je vúle na stredovém náboji vycentrovaná šrubami
|\/| /\ '|' | '/.
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny