Motor je se vstřikováním a přípravky na pročištění palivové soustavy jsem už několikrát použil. Jak jsem už psal, tak problém je přímo úměrný venkovní teplotě:čím větší mráz, tím startuje lépe a čím menší, tak hůř. Kolem nuly to je nejhorší a pak s oteplováním se to zlepšuje. Kdyby to byl motor karburátorovej, tak hned půjdu po sytiči. Takhle ale fakt nevímTopol píše:Pěkný den Sraz za 71 venku+1 sněháňky
Nahoře jsi psal,že když jsi sešláp plyn na doraz tak to chytlo.Tak musíš hledat někde na cestě benzinu.Jestli je to karburátor tak vyčistit,jestli je to stříkačka tak to projít taky.Může to být voda v benzinu.Zkus nejdřív nalít líh nebo kup myslím,že se to jmenuje velfobin. Oba přípravky se smýsí s vodou a projdou.Jinak voda ucpává trysky.Jestli to má už hodně nalítáno tak to chce i odkalit nádrž.Samozřejmě udržovat čisté a suché kabely vysokého napětí.No uvidíš dej pak vědět na co jsi přišel.
Ať nám jezdí a nezlobí
Problém se startováním
Moderátor: Blue Lanos
Daewoo Espero 2,0 CD automatic, 77kW.Modrá metalíza,klima,komplet v elektrice,palubní počítač Made in USSR.
- Reklama
Tohle by ale mohla delat nejaka vlhkost - kolem nuly - mlhaKolem nuly to je nejhorší a pak s oteplováním se to zlepšuje.
Bezne to delalo praskle nebo netesne vicko rozdelovace a vevnitr to vlhlo. (Opel Kadett, Ascona)
Jeste neco k ty smesi :http://www.kadett.cz/technika/smes.htm
Megane Grandtour ,Chevy Trax diesel automat
Sen- http://www.youtube.com/watch?v=mhAT0Bm1gjg&feature=related
Jde o politováníhodný omyl, který se stává maximálně dvakrát za deset let.
Přéčinó bela chebná elektronka E13 z našeho podniko Katoda Olomóc.
80% mozku tvoří kapalina u některých brzdová
Sen- http://www.youtube.com/watch?v=mhAT0Bm1gjg&feature=related
Jde o politováníhodný omyl, který se stává maximálně dvakrát za deset let.
Přéčinó bela chebná elektronka E13 z našeho podniko Katoda Olomóc.
80% mozku tvoří kapalina u některých brzdová
Startovani
Mam podobny problem,ale trochu jinak:Nejhorsi starty za nejvetsich veder,cim chladneji,tim lepe!! Jak mi tohle vysvetlite?
Vidim,ze neprichází zatim žádná rada,tak to popíšu podrobněji: Od podzimu do jara,tedy nižší i velmi nízké teploty-studené starty naprosto perfekt,motor běží klidně a pravidelně,od jara do podzimu a nejvíce v létě za veder motor sice naskočí dobře,ale zvýšené otáčky rychle klesnou a zhasne. To se opakuje někdy i 3x nebo nezhasne a běží nepravidelně,otáčky kolísají! Jinak při jízdě po ubrání plynu ,při volnoběhu i teplých startech vždy bez závad,kontrolka závad nikdy nesvítila!! Laicky si myslím,že to souvisí tedy prvořadě s venkovní teplotou-tedy se snímačem teploty chladící kapaliny,a že pokud by byl problém v rozdělovači,kabelech atd,musela by závada projevovat i jindy než jak to popisuji! Díky předem za názory a rady co s tím!
Prestan tankovat nejlevnejsi benzin u hypermarketu apd. Espera maj radi kvalitni benzin, tyhle odvary jim nechutnajJirka Plzen píše:motor sice naskočí dobře,ale zvýšené otáčky rychle klesnou a zhasne. To se opakuje někdy i 3x nebo nezhasne a běží nepravidelně,otáčky kolísají!
Megane Grandtour ,Chevy Trax diesel automat
Sen- http://www.youtube.com/watch?v=mhAT0Bm1gjg&feature=related
Jde o politováníhodný omyl, který se stává maximálně dvakrát za deset let.
Přéčinó bela chebná elektronka E13 z našeho podniko Katoda Olomóc.
80% mozku tvoří kapalina u některých brzdová
Sen- http://www.youtube.com/watch?v=mhAT0Bm1gjg&feature=related
Jde o politováníhodný omyl, který se stává maximálně dvakrát za deset let.
Přéčinó bela chebná elektronka E13 z našeho podniko Katoda Olomóc.
80% mozku tvoří kapalina u některých brzdová
No nevím jak u Espera, ale u Nubiry je čidlo teploty nasávaného vzduchu, tak jestli ho tam máš a nějak ti nekecá????
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502