Proč 16V?

Diskusní forum Daewoo Nexia clubu.

Moderátoři: Blue Lanos, Admins

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

a proc se to dela ?
Reklama
 

Habron
Příspěvky: 1498
Registrován: stř srp 11, 2004 18:16

Příspěvek od Habron »

Anonyme, čteš vůbec toto fórum, když o tom vůbec nic nevíš? Už se to tu popisovalo mockrát, takže kdyby sis to pročetl, tak by ses dozvěděl mnohem víc.
ppp
Příspěvky: 3372
Registrován: úte dub 12, 2005 19:24
Bydliště: SC , BA

Příspěvek od ppp »

Habron píše:Já bych to viděla si tak, že 16V je náročnější na údržbu, protože je konstrukčně složitější (dvě vačky a s tím související).
Ale myslím, že pokud se nezanedbává, tak nemá důvod, aby nevydržel.

Nevím, jak je to s broušením hlavy u 16V, ale moc se nedoporučuje (jak psal palikx), i když na druhou stranu zase JRD ... psal, že brousit 16V hlavu lze. Takž těžko říct.
JRD ma na motore hlavu nielen zbrusenu, ale ma aj upravene spalovacie priestory takze sa mu kompresny pomer nezvacsil (alebo aspon nie privelmi). Aj ked on by ten 16V mozno este mierne znizenie hlavy zniesol najma pri prevadzke na lpg.
Damek
Příspěvky: 876
Registrován: pát srp 06, 2004 15:31

Příspěvek od Damek »

V údajoch od výrobcu sa tie dva motory fakt skoro nelíšia. Rovnaké zrýchlenie, rovnaká maximálka. Len tie kw, no neviem, kam sa teda podeli. Pamatám si výraz predavača, keď sme sa dotazovali, tak v čom je teda 16V lepší??? :?: Jeho odpoveď bola natoľko presvedšivá, že je doma 8V
Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

ciernygepard: moje řeč... :) ale nic proti 16V .... :lol:
Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 3599
Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
Bydliště: Mexico City
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od JRD McLAREN »

No...(aby som sa ozval..)..

8V motor sa vie "rovnako dobre" pokazit ako 16V motor..
...rozdiel je akurat tak potom v cene ktoru clovek zaplati za opravu..

...musim uznat ze zbrusovat hlavu nad 0.5mm na 16v "je o hubu"..
..piestne kruzky nevydrzia kompresnuy pomer...

..je mozne spravit vybrus o 0.3mm , aby to este "prezili"...
..co v praxi znamena cca 3 vymeny tesnenia pod hlavou,

..Hlava sa frezuje preto, aby sa zarovnali nerovnosti sposobene koroziou,
prehriatim, a pod., a to zväcsa pri vymene tesnenia pod hlavou...
(inac nevidim dovod ju frezovat )..

..podla mna je jedno ci mam 8V alebo 16V motor... ak sa onho clovek "staraaa"..

..ide tu asi hlavne o vykon a o "cenu motora"...
Uživatelský avatar
Marra
Příspěvky: 222
Registrován: čtv říj 14, 2004 19:28
Bydliště: Nový Jičín

Příspěvek od Marra »

přesně tak.... o prachy jde vždycky až na prvním místě...
jinak je jasný, že se těch jedenáct kilowatt a pět newtonmetrů musí nějak projevit, i když to nebude žádný maso :) každopádně je zajímavé, že 16V (ač by měla mít vysokootáčkovější charakter, a zřejmě má) dosahuje svého výkonového maxima již v 4800 ot/min....
důležitý je možná subjektivní pocit z obou motorů... já teda s 16V nejel..
Nexxxia Sedan 1,5 8V RAKETA za 6 l / 100 km
Damek
Příspěvky: 876
Registrován: pát srp 06, 2004 15:31

Příspěvek od Damek »

Ja som v 16v išiel a necítil som sa ako v silnejšom aute.
Po meste som šiel len raz vo svojom 8V a 16V stále zamnou :lol:
Bolo to ale asi tým, že bol zamnou na lane ;)
Uživatelský avatar
Marra
Příspěvky: 222
Registrován: čtv říj 14, 2004 19:28
Bydliště: Nový Jičín

Příspěvek od Marra »

a ne a ne Tě předjet co? :lol: :lol: :lol:
Nexxxia Sedan 1,5 8V RAKETA za 6 l / 100 km
Uživatelský avatar
Granko
Příspěvky: 430
Registrován: stř črc 02, 2003 09:55
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Granko »

Ciernygepard píše:Ja som v 16v išiel a necítil som sa ako v silnejšom aute.
Po meste som šiel len raz vo svojom 8V a 16V stále zamnou :lol:
Bolo to ale asi tým, že bol zamnou na lane ;)
srandicky, srandicky ? :twisted: dojdi sa previezt teraz :lol:
Uživatelský avatar
Marra
Příspěvky: 222
Registrován: čtv říj 14, 2004 19:28
Bydliště: Nový Jičín

Příspěvek od Marra »

tak asi už tuším, kdo byl na laně... :lol: :lol: :lol:
Nexxxia Sedan 1,5 8V RAKETA za 6 l / 100 km
Odpovědět

Zpět na „NEXIA“