problémy po opravě brzd

Moderátor: Blue Lanos

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 3599
Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
Bydliště: Mexico City
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od JRD McLAREN »

..no ked si skusal to WDcko..

tak skus este tu brzdovku..
..odvrtat to fak nepo..
kvoli tomu konusu na konci srubu..
..ja uz som par zalomenych srubov vyberal..
..a den dva to potrebovalo, kapat na to kapalinu,..
..aby pretiekia celym tym hrdzavim zavitom..
.. a zatial som bol celkom uspesny.. z tymto postupom..
..(inac by som nemal zadne kotucaky)..

..ak sa to nepodariii.. taq fakt treba potom uz len jedine novy valec..
..(a tie oblozenia mohly byt kludne povodnee..)
Reklama
 

Uživatelský avatar
V.Brousek
Příspěvky: 2707
Registrován: čtv zář 02, 2004 20:45
Bydliště: Česká Lípa

Příspěvek od V.Brousek »

Jenda píše:V.Brousek napsal:
Jsi asi ve špatné sekci - co ty na to :x[/quote]

Tak to tedy SORRY, jestli jsem se tě dotkl.
Dal jsem vyhledat něco k brzdám a toto téma bylo nejpodobnější, ulomený odvzdušňovák je problémem na každém autě. Příště tedy zůstanu ve "své" sekci.[/quote]

V.Brousek napsal:
Nejsi trochu urážlivý,mě to vůbec nevadí ,jenom mě zarazilo že píšeš u Matíze o zadních segmetech a tak jsem to myslel dobře.Pro mě za mě piš si kam chceš,ale takový tÓn si nech někam jinam,ale vynech přitom fórum Daewoo.Jsme jedna parta.
Daewoo Matíz - Průměr.spotř. r.1999 - 2010 = 5,49/100 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
Uživatelský avatar
Jenda
Příspěvky: 145
Registrován: stř čer 15, 2005 17:07
Bydliště: Chodov u KV

Příspěvek od Jenda »

Promiň, určitě to nemělo vyznít urážlivě. Prostě jsem nechtěl zakládat nové téma, už teď se některá témata překrývají v celém fóru, vím je to trochu chaoz...

JRD McLAREN: díky za rady, budu si s tím tedy trpělivě hrát
Daewoo Nubira kombi, 2.0 CDX, 2000, plná výbava
Uživatelský avatar
V.Brousek
Příspěvky: 2707
Registrován: čtv zář 02, 2004 20:45
Bydliště: Česká Lípa

Příspěvek od V.Brousek »

Jenda píše:Promiň, určitě to nemělo vyznít urážlivě. Prostě jsem nechtěl zakládat nové téma, už teď se některá témata překrývají v celém fóru, vím je to trochu chaoz...

JRD McLAREN: díky za rady, budu si s tím tedy trpělivě hrát
Ale vyznělo to tak,na mou osobu.
Daewoo Matíz - Průměr.spotř. r.1999 - 2010 = 5,49/100 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
Docent
Příspěvky: 1228
Registrován: ned bře 13, 2005 10:22

Příspěvek od Docent »

V.Brousek píše:Při 95000 km již to asi původní brzd.dest.nejsou.
Já mám 80000 km, původní jsou a ještě zbývá tak 25%, takže bych těm 95 kkm docela věřil. Jenže brzdím minimálně, používám hlavu a pravou nohu na plynu ;) .
Uživatelský avatar
V.Brousek
Příspěvky: 2707
Registrován: čtv zář 02, 2004 20:45
Bydliště: Česká Lípa

Příspěvek od V.Brousek »

Docent píše:
V.Brousek píše:Při 95000 km již to asi původní brzd.dest.nejsou.
Já mám 80000 km, původní jsou a ještě zbývá tak 25%, takže bych těm 95 kkm docela věřil. Jenže brzdím minimálně, používám hlavu a pravou nohu na plynu ;) .
Já jsem musel u mého auta měnit při 59000 km důvodu odlepení obložení od destičky.Na druhém kole to bylo v cajku (asi 3mm),ale udělal jsem výměnu komplet.Ale 80000 km by asi nevydržely.Jinak je to u tebe pěkný km výkon na brzdové obložení.Jinak jsem koukal na zadní pakny a ty mají asi 4 mm při najetých 67000 km.
https://www.chevroletclub.cz//album_pic.php?pic_id=1052
Daewoo Matíz - Průměr.spotř. r.1999 - 2010 = 5,49/100 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
Uživatelský avatar
Joska
Příspěvky: 89
Registrován: sob zář 18, 2004 01:43
Bydliště: Turnov

Příspěvek od Joska »

Mam taky jeden mensi (spis vetsi) problem s brzdama :cry:
prdla mi trubka nekde vzadu jak vedou nad nadrzi
docela pruser
takze me ceka pekna vyjebavka
trubky nechat naohybat novy neni problem ale ten pristup :cry:
muj vrchni servismen z toho ma hlavu zamotanou :lol: tak drzte palce
Joska Turnov SE 0,8 RED 1999
prodám na díly/opravu
http://www.motomencl.cz
http://kemp.kvalitne.cz
http://www.hpsporting.cz
Uživatelský avatar
V.Brousek
Příspěvky: 2707
Registrován: čtv zář 02, 2004 20:45
Bydliště: Česká Lípa

Příspěvek od V.Brousek »

klídek,nová trubka jde natáhnout i jinudy,nemusí vést zrovna kde je původní.Pokud si jí naohýbáš sám žádný problém. :roll:
Daewoo Matíz - Průměr.spotř. r.1999 - 2010 = 5,49/100 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
Hein
Příspěvky: 31
Registrován: úte říj 11, 2005 08:27
Bydliště: Přerov

a jak Vám to brzdí ??

Příspěvek od Hein »

jen mě tak napadá jak Vám to všem brzdí???
Mě nic moc.....spíš tak jenom zpomaluje....tak holt brzdím dřív.
Ale jak pak sednu do jinýho auta, má potom při prvním zabrždění spolujezdec čelo na palubovce :D
Matiz r.v.99,ujeto 85k km,s průměrem 5,35 l/100km
Ondras
Příspěvky: 1623
Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
Bydliště: Ostrava Výškovice
Kontaktovat uživatele:

Re: a jak Vám to brzdí ??

Příspěvek od Ondras »

Albert_Hein píše:jen mě tak napadá jak Vám to všem brzdí??
Nestěžuju si, navíc vzhledem k tomu, že vzadu mám původní obložení se 133 tisícema (furt má kolem 3-4mm), je to více než dobré. Chtěl jsem letos měnit komplet obložení, ale pohodlně to vydrží ještě rok... Výhledově změřím gtechem brzdnou dráhu 96->0km/h.
|\/| /\ '|' | '/.

byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
Uživatelský avatar
Rado
Příspěvky: 525
Registrován: pát led 21, 2005 16:28
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Rado »

Zo starimi platnickami ani pri plnom zoslapnuti sa mi nezablokovali kolesa a brzdilo to len tak tak. Teraz som menil pri 50 000km za nove original GM a to sa neda porovnat, teraz to brzdi jedna radost a ked trosku pritlacim hned sa zablokuju kolesa. Takze som spokojny z brzdami :)
Matiz SE 99 zelena metla - stale sa na nom pracuje
Hein
Příspěvky: 31
Registrován: úte říj 11, 2005 08:27
Bydliště: Přerov

nezablokuju

Příspěvek od Hein »

Rado píše:Zo starimi platnickami ani pri plnom zoslapnuti sa mi nezablokovali kolesa a brzdilo to len tak tak. Teraz som menil pri 50 000km za nove original GM a to sa neda porovnat, teraz to brzdi jedna radost a ked trosku pritlacim hned sa zablokuju kolesa. Takze som spokojny z brzdami :)
gratuluju.
Ja menil desky a bloknu kola tak jedině na ledu...
Aspoň nepotřebuji ABS
Matiz r.v.99,ujeto 85k km,s průměrem 5,35 l/100km
Uživatelský avatar
dannn
Příspěvky: 11
Registrován: pát zář 09, 2005 12:46
Bydliště: děčín

Příspěvek od dannn »

já sem si teď v servisu nechal měnit destičky,znamenalo to i stočení kotoučú,ale mám problém že se mi začal mírně,při prudším dobrždování,klepat volant,pedál je v klidu což značí že brzdama to není a v servisu mají hlavu taky zamotanou...teď babo raď... :)
černomodrý mates 0.8 r.v.2000 najeto 70000km bez nehody:)
Uživatelský avatar
Slavek
Příspěvky: 1718
Registrován: stř bře 22, 2006 20:26
Bydliště: Teplice, přesněji Krupka Česká republika
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Slavek »

dannn píše:já sem si teď v servisu nechal měnit destičky,znamenalo to i stočení kotoučú,ale mám problém že se mi začal mírně,při prudším dobrždování,klepat volant,pedál je v klidu což značí že brzdama to není a v servisu mají hlavu taky zamotanou...teď babo raď... :)

proc si myslis ze to nebude brzdama, me taky brzdovy pedal nevybroval a po vymene kotoucu vse ok, jeste zkontroluj silynbloky na stabylizatoru
Měl jsem 3x Espero 2.0
ted VOLVO 1.9TDi
full vybava včetně kluzké kuže :-)
Holt bezpeči je bezpeči
NOVINKA do rodiny přibylo SF 4x4 2.0CRDi 92kW
Volvo V50 2.0 s motorem PSA

Dovoz aut zD

Možnost zakoupení různých dílu Bosch levněji než v autodilech
Uživatelský avatar
rcmichal
Příspěvky: 574
Registrován: úte lis 01, 2005 10:34
Bydliště: Prešov ,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rcmichal »

dannn píše:já sem si teď v servisu nechal měnit destičky,znamenalo to i stočení kotoučú,ale mám problém že se mi začal mírně,při prudším dobrždování,klepat volant,pedál je v klidu což značí že brzdama to není a v servisu mají hlavu taky zamotanou...teď babo raď... :)
brzdove kotuce sa nesustruzia ,1. pokial ho zle zosustruzil tak to moze mat nasledok vybrovania 2.ako nahle sa osustruzia tak sa povrch kotuca narusi a nemaju dlhu zivotnost 3. brzdy su prva vec na bezpecnost tak ja na tvojom mieste si ich vymenim za nove.
pozri si moje stranky http://www.cinema.okamzite.sk
Obrázek
[url=CALLTO://rcmichalm]Obrázek[/url]
Odpovědět

Zpět na „MATIZ“