Richard píše:Hlavu bych sundaval v případě, že po zkoušce kompresních tlaků se jednoznačně potvrdilo, že ventily netěsní .... (zkroucená sedla, podpálené ventily) , nebo pokud se objevila chladící směs v oleji a olej v chladicí směsi, uvidíš-li v nádobce místo červené či zelené chladicí kapaliny černý srágory a na prstu z nádobky vytáhneš kapky černýho oleje, nebo pokud by po nastartování začla chladicí kapalina svévolně vyskakovat i při zavřeném víčku do motorového prostoru.....
Pokud nic takového není diagnostikováno,není důvod se mechanikou motoru zabývat, ale obrátil bych pozornost na zapalování (vč. modulu) a nebo vstřiky - tlak benzínu - benzínová pumpa, filtr, čidla , lambda atd.
No a pokud dojde na hlavu, je výhodné při té příležitosti hlavu nejen srovnat, ale i nechat natlakovat, nechat zabrousit ventily, ev. některé vyměnit , dát nové gufera ventilů...... protože je škoda za pár tisíc dalších km hlavu rozdělávat znova
Ahoj, no v nadobke na chladiacu zmes som nasiel na spodku nejake asi kovove casti, este to preskuma co to je ale olej asi nie vid foto, teda dufam ,ze sa mi podari foto pridat