[quote="Rudolf Š."]Ahoj vítám tě u nás a věřím že se ti tu bude líbit přeji hodně šťastných km bez nehod jinak barva suprová
Ahoj, díky za přání. Barva je vážně zajímavá. Když se na auto podíváš pokud je pod mrakem nebo z dálky vypadá jako černý. Pokud je nasvícený od slunce, tak je to jasná hnědá až lehce do zlatova.
Opravdu zajímavý. Hlavně jsem tuto barvu na Cruzovi ještě taky nikde na živo neviděl
Deep Espresso CRUZE
Moderátor: Blue Lanos
Re: Deep Espresso CRUZE
Nyní: Cruze sedan 1,6 91kW LT+; LPG BRC ; Deep Espresso metalíza[/color], r.v.2013
Dříve: Aveo sedan 1,2 63kW LS+ Carbon Flash metalíza, r.v. 2012
Renault Megane Coach 1,6e 66kW,r.v.1999
Fiat Punto 1,7 diesel r.v.1996
Škoda Forman Le- LPG r.v.1992
Dříve: Aveo sedan 1,2 63kW LS+ Carbon Flash metalíza, r.v. 2012
Renault Megane Coach 1,6e 66kW,r.v.1999
Fiat Punto 1,7 diesel r.v.1996
Škoda Forman Le- LPG r.v.1992
- Reklama
Re: Deep Espresso CRUZE
To Vladka:
Jak píšeš tak prostě nenajezdíme tolik km, aby se nám to vyplatilo kupovat diesel i když bych ho třeba kvůli zátahu klidně bral
Pořizovací cena je u turbo dieselu dost vyšší a hlavně jsem nechtěl být otrokem auta kdy se podřizuju jeho potřebám při vypalování filtru . Často třeba jen tak popojíždím po městě a dieselový Cruzík by se mnou trpěl.
No a většinou jsem měl benzínová auta, tak už jsem na to nějak navyklej. Připadají mi takový bezúdržbovější. At' i tobě Cruz slouží a jsi spokojená i nadále.
Jak píšeš tak prostě nenajezdíme tolik km, aby se nám to vyplatilo kupovat diesel i když bych ho třeba kvůli zátahu klidně bral
Pořizovací cena je u turbo dieselu dost vyšší a hlavně jsem nechtěl být otrokem auta kdy se podřizuju jeho potřebám při vypalování filtru . Často třeba jen tak popojíždím po městě a dieselový Cruzík by se mnou trpěl.
No a většinou jsem měl benzínová auta, tak už jsem na to nějak navyklej. Připadají mi takový bezúdržbovější. At' i tobě Cruz slouží a jsi spokojená i nadále.
Nyní: Cruze sedan 1,6 91kW LT+; LPG BRC ; Deep Espresso metalíza[/color], r.v.2013
Dříve: Aveo sedan 1,2 63kW LS+ Carbon Flash metalíza, r.v. 2012
Renault Megane Coach 1,6e 66kW,r.v.1999
Fiat Punto 1,7 diesel r.v.1996
Škoda Forman Le- LPG r.v.1992
Dříve: Aveo sedan 1,2 63kW LS+ Carbon Flash metalíza, r.v. 2012
Renault Megane Coach 1,6e 66kW,r.v.1999
Fiat Punto 1,7 diesel r.v.1996
Škoda Forman Le- LPG r.v.1992
Re: Deep Espresso CRUZE
Jj, přesně takhle jsme se taky rozhodovali, dokonce i mezi 1,6tkou a 2,0, ale ten neměl tak nabušenou výbavu ) a diesel by se opravdu nevyplatil...takže to bylo jasný....a taky mi příjde víc bezúdržbové....zatím do něj liju jen benzín, vodu do ostřikovačů, měním kola, 1xročně garančka, mytí, dál.známka (kdyby náhodou) a pouštím hodně rádio ) toť vše....takže si ho užívám )Megdown píše:To Vladka:
Jak píšeš tak prostě nenajezdíme tolik km, aby se nám to vyplatilo kupovat diesel i když bych ho třeba kvůli zátahu klidně bral
Pořizovací cena je u turbo dieselu dost vyšší a hlavně jsem nechtěl být otrokem auta kdy se podřizuju jeho potřebám při vypalování filtru . Často třeba jen tak popojíždím po městě a dieselový Cruzík by se mnou trpěl.
No a většinou jsem měl benzínová auta, tak už jsem na to nějak navyklej. Připadají mi takový bezúdržbovější. At' i tobě Cruz slouží a jsi spokojená i nadále.
Nyní: Citroen C4 Grand Picaso, 1,6 BlueHDI, 88kW, MAN6, vínová
Bývalo:
VW Golf VII, 1,2TSI, 77kW, šedá
Opel Signum 2.2, 2004, benzín, stříbrný
Chevrolet Cruze HB, edice WTCC 1,6, 91kw
BMW 525d, r.2003
Sen: no toho je!! :-)
Bývalo:
VW Golf VII, 1,2TSI, 77kW, šedá
Opel Signum 2.2, 2004, benzín, stříbrný
Chevrolet Cruze HB, edice WTCC 1,6, 91kw
BMW 525d, r.2003
Sen: no toho je!! :-)