Kde jsou ty časy,že stačilo vyčistit kladívka rozdělovače,případně vyměnit jelo se dál.Oprava bratru za 30 Kč totalitních.Rád vzpomínám na otcovu Oktávii (r.v.1963).Vše jednoduché a opravitelné doma v garáži!!!!!Joska píše:mel sem podobnej problem studenej motor nesel natocit a kdyz chitil tak se klepal jako s***e ,vypadalo to jakokdyz si to hazi jiskru jak chce.Startuje bez problémů, ale když je to studený, tak to nechce jet, škube to a občas to uplně chcípne......
Jak se to ohralo tak byl relativne klid.Po nekolikate navsteve v servisu zjistili pricinu byla v p****i opticka jednotka zapalovani,vymenily a byl klid a v penezence vitr cca 4.500,-
Než se ohřeje, tak to škube a někdy i chcípne
Moderátor: Blue Lanos
Daewoo Matíz - Průměr.spotř. r.1999 - 2010 = 5,49/100 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
- Reklama
-
- Příspěvky: 1623
- Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
- Bydliště: Ostrava Výškovice
- Kontaktovat uživatele:
Naja, ale něco za něco. Určitě to nedávalo 47kW z litru s nízkými emisemi, musel jsi používat ruční sytič apod. Pokrok nezastavíš.Václav Brousek píše:Rád vzpomínám na otcovu Oktávii (r.v.1963).Vše jednoduché a opravitelné doma v garáži!!!!!
|\/| /\ '|' | '/.
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
me spis sere jina vec - ze od "vsechno jde opravit v garazi" vyvoj skocil rovnou k "vsechno do servisu" proste by treba obrovsky vyhovovalo, kdyby se auta daly skladat stejne jako pocitace - tzn. ne nutne samo domo, ale proste prijdu, koupim jinej modul (spojku) a muzu ji tam vrznout, nebo by nejak bylo mozne alespon cist data z ridici jednotky, ale uzivatelsky, nejaky usb/ir/bluetooth ... a konec, ne ze budu muset kupovat ja picus jednoucelovy tester, ... neco jako hotswap upgrade ridici jednotky by asi taky nebyl marny atd. atp.Ondras píše:Naja, ale něco za něco. Určitě to nedávalo 47kW z litru s nízkými emisemi, musel jsi používat ruční sytič apod. Pokrok nezastavíš.Václav Brousek píše:Rád vzpomínám na otcovu Oktávii (r.v.1963).Vše jednoduché a opravitelné doma v garáži!!!!!
-
- Příspěvky: 1623
- Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
- Bydliště: Ostrava Výškovice
- Kontaktovat uživatele:
Inu, pokud je člověk trošku šikovný a pokud má přístup k rampě, montážní jámě, nebo nejlépe dílenskému zvedáku, tak docela dost věcí i dnes.jakub píše:me spis sere jina vec - ze od "vsechno jde opravit v garazi" vyvoj skocil rovnou k "vsechno do servisu" proste by treba obrovsky vyhovovalo, kdyby se auta daly skladat stejne jako pocitace - tzn. ne nutne samo domo, ale proste prijdu, koupim jinej modul (spojku) a muzu ji tam vrznout, nebo by nejak bylo mozne alespon cist data z ridici jednotky, ale uzivatelsky, nejaky usb/ir/bluetooth ... a konec, ne ze budu muset kupovat ja picus jednoucelovy tester, ... neco jako hotswap upgrade ridici jednotky by asi taky nebyl marny atd. atp.
Zaměnitelnost komponent a modularita jako u PC, to není hlavně z důvodu politiky automobilek. Ale s čím dál tím větší mírou propojení automobilek do koncernů to do budoucna IMHO bude reálné.
A co se týče čtení dat z ŘJ, tak stěžovat bych si měl já a ne ty. Vždyť máš v M2 EOBD konektor, se kterým funguje veškerý diagnostický SW pro PC nebo PDAčka. Interface na COM port stojí asi tisícovku. Je to univerzální napříč automobilkami právě z důvodu, který popisuješ - aby to mohl dělat každý (míněno každý servis bez ohledu na značkouvou příslušnost). Btw. tohle vzešlo z nařízení EU, takže úplně k ničemu taky není
To moje ALDL mě štve, protože snad neexistuje dostupný SW pro PC, který by přes toto rozhraní komunikoval s M1 ŘJ. Ta diagnostika by se mi strašně líbila jako jedno z využití mého palubního PC, které právě připravuji
K čemu přesně bys potřeboval HotSwap ŘJ?
|\/| /\ '|' | '/.
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
ale zdaleka ne vsechnoOndras píše:Inu, pokud je člověk trošku šikovný a pokud má přístup k rampě, montážní jámě, nebo nejlépe dílenskému zvedáku, tak docela dost věcí i dnes.
to je taky otazka, automobilky totiz unifikuji v ramci tridy, nikoli i napric prave z duvodu aby sis z fabie nemohl udelat golfa ...Ondras píše:Zaměnitelnost komponent a modularita jako u PC, to není hlavně z důvodu politiky automobilek. Ale s čím dál tím větší mírou propojení automobilek do koncernů to do budoucna IMHO bude reálné.
eh, stale vidim rozdil v tomto a pohodlnem bt nebo usb spojeni, ja si to predstavuju tak, ze k autu dostanu rovnou krabicku s CDOndras píše:A co se týče čtení dat z ŘJ, tak stěžovat bych si měl já a ne ty. Vždyť máš v M2 EOBD konektor, se kterým funguje veškerý diagnostický SW pro PC nebo PDAčka.
tak ale takhle na me nemuzes, naznacit a neprozradit, pochlub se kua s detaily ...Ondras píše:Ta diagnostika by se mi strašně líbila jako jedno z využití mého palubního PC, které právě připravuji
zeby upgrade, nebo lepsi inteligenci od jinyho vyrobce ?Ondras píše:K čemu přesně bys potřeboval HotSwap ŘJ?
Ondras napsal:
A co se týče čtení dat z ŘJ, tak stěžovat bych si měl já a ne ty. Vždyť máš v M2 EOBD konektor, se kterým funguje veškerý diagnostický SW pro PC nebo PDAčka.
neco pro majitele aut se zasuvkou ODB
http://www.id2.cz
A co se týče čtení dat z ŘJ, tak stěžovat bych si měl já a ne ty. Vždyť máš v M2 EOBD konektor, se kterým funguje veškerý diagnostický SW pro PC nebo PDAčka.
neco pro majitele aut se zasuvkou ODB
http://www.id2.cz
Joska Turnov SE 0,8 RED 1999
prodám na díly/opravu
http://www.motomencl.cz
http://kemp.kvalitne.cz
http://www.hpsporting.cz
prodám na díly/opravu
http://www.motomencl.cz
http://kemp.kvalitne.cz
http://www.hpsporting.cz
mno dobry, ale pro slecny typu ja, je to stale nekde daleko (daaalekooo)Joska píše:Ondras napsal:
A co se týče čtení dat z ŘJ, tak stěžovat bych si měl já a ne ty. Vždyť máš v M2 EOBD konektor, se kterým funguje veškerý diagnostický SW pro PC nebo PDAčka.
neco pro majitele aut se zasuvkou ODB
http://www.id2.cz
mmchdm prvni taky neni spatny, kdyz to druhym zarizenim nekdo posere, tak furt muze z rj jednotky mozna udelat simku a s matezem aspon telefonovat kdyz uz ne jezdit
Ondro já nechci zastavit pokrok,ale ta stará dobrá Oktávie jezdila za 7,5 litrů,emise ?????,to nyní pouštíš do vzduchu zase jiný sajrajt také zdraví škodlivý.Když vzpomínáš ten ruční sytič,co na něm bylo špatného.Po mírném zahřátí jsi ho zastrčil a bylo to.Ale o to nejde.Je jiná doba a ani já nechci aby se vrátila ta stará.Mám rád že jsou PC,mobilní technika atd.Ondras píše:Naja, ale něco za něco. Určitě to nedávalo 47kW z litru s nízkými emisemi, musel jsi používat ruční sytič apod. Pokrok nezastavíš.Václav Brousek píše:Rád vzpomínám na otcovu Oktávii (r.v.1963).Vše jednoduché a opravitelné doma v garáži!!!!!
Daewoo Matíz - Průměr.spotř. r.1999 - 2010 = 5,49/100 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
-
- Příspěvky: 1623
- Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
- Bydliště: Ostrava Výškovice
- Kontaktovat uživatele:
Radši nový thread: https://www.chevroletclub.cz/viewtopic.php?t=2002jakub píše:tak ale takhle na me nemuzes, naznacit a neprozradit, pochlub se kua s detaily ...
|\/| /\ '|' | '/.
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
jj, starý auta jsou pěkný, stylový, ale vzpomeňme si (a není to tak dávno), jak výborně se tyhle auta startovaly tak při -10
Pro ty co mají rádi skútry - www.scootland.cz
Klídek,Oktavie měla kliku.V případě poruchy startéru či baterie jsi ji v pohodě natočil a nepotřeboval si někoho obtěžovat roztažením či roztlačenímshaman píše:jj, starý auta jsou pěkný, stylový, ale vzpomeňme si (a není to tak dávno), jak výborně se tyhle auta startovaly tak při -10
Daewoo Matíz - Průměr.spotř. r.1999 - 2010 = 5,49/100 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
Pánové, samozřejmě nový auto je nový auto. Ale kdyby nebyly problémy s plechařinou, asi bych s Octávkou jezdil dodnes. Měl jsem nejdřív limuzínu (7 let), pak čtyři roky Combi a nemůžu říct křivého slova. Zvláště na kombíka nedám dopustit. Motor 1203, trocha úprav (halogeny, karburátor Weber, sedačky z VW) a auto bezproblémové. I ta spotřeba nebyla tak hrozná (celoroční průměr 7,32, na dálkových 6,3 l/100km). Jen sebou člověk musel vozit ND a nářadí. Ale všechno šlo bez problémů spravit, nebo nahradit. Já jsem se na tomto autě vyučil.
Ale Matýsek je Matýsek, i když teď v garáži hlavně uklízím.
Ale Matýsek je Matýsek, i když teď v garáži hlavně uklízím.