Problém se zkopírovaným klíčem k Nexii
Moderátoři: Blue Lanos, Admins
- Reklama
Re: Problém se zkopírovaným klíčem k Nexii
chcel by som mat vase problemy k tomu imob. nie je tam klasicke zapojenie, v tom zmysle, ze ma 3 silove vystupy a cez relatka su riadene napr. pal. cerpadlo, zapalovanie, starter, a pod. to by sa dalo jednoducho vycvakat, droty spojit napevno, a je to. nexka ma v spinacke vstavanu cievku, ta pri otoceni kluca vysle signal, v kluci je cip, ten sa indukciou zobudi, precita kod z tej cievky, posle naspat odpoved (zakodovanu), cievka ju zachyti (teraz pracuje ako antena), posle do RJ imobilizeru, ta ju nasledne vyhodnoti, cez jeden jediny signalovy vodic posle info (samozrejme kodovanu, ale mozno by sa to dalo precitat na osciloskope) do riad. jednotky motora, a ta potom povoli start. vcelku jednoduche, nie? takze ak to chces obist musis RJimo odpojit, RJmot resetnut, nanovo naprogramovat, a v novom programe jej vlastne vysvetlit, ze imobilizer nemala, a ze ani nevie co to je, a potom nebude cakat od neho ziadnu odpoved. alebo ju celu vymenit za starsiu do prelomu rokov 95 a 96. vtedy zacali montovat imo. a co sa tyka klucov, tak kopiu bez imo ti spravia hocikde, bez vypytovania. ved ja mozem mat kopiu povedzme pre babku ked sa chce schovat do auta alebo pre deti aby nieco dali do kufra...... a ked sa taky kluc strati nebude to tragedia. ak ho niekto najde aj tak s nim nenastartuje. a vymena obycajnych dverovych zamkov je lacnejsia
škoda 105
š favorit 135
daewoo nexia 1,5 16V
renault espace III 2,0
š favorit 135
daewoo nexia 1,5 16V
renault espace III 2,0
Re: Problém se zkopírovaným klíčem k Nexii
krasne jsi to vysvetlil
jen tak mimochodem original klice s cipem stoji kolem 500 a kodovani plus minus 200.takze mate origo klic se znakem a jeste levnejsi nez z hornbachu.
ale to jen mezi reci.
odpojit to jde opravdu jen pres prepsani epromky (programovatelne pameti)v jednotce.
jen tak mimochodem original klice s cipem stoji kolem 500 a kodovani plus minus 200.takze mate origo klic se znakem a jeste levnejsi nez z hornbachu.
ale to jen mezi reci.
odpojit to jde opravdu jen pres prepsani epromky (programovatelne pameti)v jednotce.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Re: Problém se zkopírovaným klíčem k Nexii
dik, snazil som sa tak aby to pochopili aj ti "jednoduchsi"
škoda 105
š favorit 135
daewoo nexia 1,5 16V
renault espace III 2,0
š favorit 135
daewoo nexia 1,5 16V
renault espace III 2,0