Stránka 1 z 1
prosba o radu
Napsal: čtv zář 27, 2007 10:38
od mapory
Dobrý den, mám stejnou závadu, škubání a po určité době se zhasne motor a navíc se mi rozvítila kontrolka motoru. Když to nechám vychladnout, a pak nastartuji, jede to 10 minut v poho a pak se to objeví po zahřátí motoru opětovně. Můžete mi poradit, Kabely jsou nové svíčky jsou nové. Díky Martin
Napsal: čtv zář 27, 2007 11:11
od alvin
Môže to byť všeličo ak sa jedná o 1.generáciu matiza s 1 indukčkou,mohla by to byť aj tá na vine,ale môže to byť aj nejaký sajrajt v benzíne,to som už zažil na predošlých vozoch,presne tak isto sa to prejavovalo,prejavuje sa to najčastejšie práve šklbaním vozu až po pár kilometroch a následným zhasnutím motora keď je nečistota v nádrži,po pauze,keď sa usadí hladina paliva v nádrži zas motor chvíľu beži,kým nenasaje tú nečistotu.
Zistiť sa to dá tak,konkrétne u matízka som to ešte nerobil,to Ti poradí niekto skusenejší s Matizmi,ale napr. u škodoviek,že som na chvílu odpojil prívodnu hadicu k palivovému čerpadlu a napojil naň druhú,dlšiu,čo dosiahla až do kabíny,spolujazdcovi k nohám položil bandasku s cca 2 litrami,benzínu ,do nej strčil druhý koniec hadice, tak sme prešli pár km,že motor ťahal benzín z bandasky a všetko bolo Ok. Tak sme vyčistili nádrž a už sa závada neopakovala.Ale neviem,či je táto rada vhodná aj pre Matízka,nevšimol som si,či má nádrž na spodku vypušťací otvor.
Takže,podľa mňa,s najväčšou pravdepodobnosťou bude nečistota v palivovej nádrži,resp.systéme.
ľudovo povedané,že si natankoval nejaké svinstvo v benzíne
Napsal: čtv zář 27, 2007 12:57
od Bergman
Musíš vyloučit z jednu možností. Buď je to benzín a nebo obvod zapalovaní. To znamená, až ti přestane motor jet, okamžitě demontuj svíčky a vyzkoušej zda-li hazí jiskru. Pokud s tím má někdo nějakou zkušenost, určitě ti tu poradí. Musíš počkat jestli se ti neozve Palix, ten dělá všechno a podle referencí účastníků fóra je dobrej.
Jinak rada Alvina nejde použít, protože Matíz má benzinové čerpadlo tuším v nádrži
Napsal: čtv zář 27, 2007 15:31
od dedo.miki
Základ je pozrieť ked to zdochne sviečky ako motor páli.Ak sú čierne a od sadze tak máš zlý benzín -málo oktánový.Inak podla sviečky sa dá dedukovať možná závada.
ako vyzerajú sviečky pri závade
Napsal: čtv zář 27, 2007 16:18
od pietre
Kabely jsou nové, svíčky také, vše jsem měnil zhruba před měsícem, když jsem měl problémy s tím sáním a tahem motoru. Problém je asi opravdu v tom zobrazeném dílu, když jsem zase pořádně nastrčil hadičku na ten domršenej nátrubek tak to kolísání přestalo. Ještě mě napadlo jestli mi nemohl přeskočit rozvodový řemen, včera při jednom z rozjezdů to chcíplo (moje vina málo plynu, rychle spojka)
a docela to ,drblo, s autem. Nevím.
Napsal: čtv zář 27, 2007 16:21
od pietre
OMLOUVÁM SE!!! vlítnul jsem místo na svou ,prosbu o pomoc, na ,prosbu o radu, Trocgu jsem zabloudil, no.
Napsal: čtv zář 27, 2007 17:14
od Docent
Prosba o radu, Prosba o pomoc... Bývá zvykem psát do názvu threadu vo co go, takovéhle názvy jsou na 2 věci...
Napsal: čtv zář 27, 2007 17:38
od Rado
Tak tu sa pisalo nieco na podobnu temu..precitaj si to a ak mas podobne priznaky , co teda podla toho co pises mas tak je to na 90% opticky snimac otacok.
Tu je odkaz
https://www.chevroletclub.cz/viewtopic.php?t=7553
Re: prosba o radu
Napsal: pát zář 28, 2007 12:46
od Happy
mapory píše:Dobrý den, mám stejnou závadu, škubání a po určité době se zhasne motor a navíc se mi rozvítila kontrolka motoru. Když to nechám vychladnout, a pak nastartuji, jede to 10 minut v poho a pak se to objeví po zahřátí motoru opětovně. Můžete mi poradit, Kabely jsou nové svíčky jsou nové. Díky Martin
Já mněl to samý a byla to voda v rozdělovači.Když jsem jel na studenej motor tak to škubalo,ale jelo,jak se motor zahřál,tak vznikla v rozdělovači pára,rozsvítil se check a mates zdechnul.skus na to mrknout.Happy
Napsal: ned zář 30, 2007 12:56
od pietre
Pro DOCENTA, za předmět se omlouvám, když mě Mates nemaká, jsem zoufalej, třeba jako topící se a ten taky řve ,POMÓÓC!, místo ,JÁ seSE TOPÍM!,
Blbá výmluva, vím.