Stránka 1 z 1

hučivy zvuk při vyššich otačkach

Napsal: stř zář 26, 2007 22:48
od sudzin
čau lidi.mam menši,nebo možna aj větši problem.Když jedu a je motor ve většich otačka tak z toho de takovy hučivy zvuka vubec nevim čim to može byt.byl sem s tym aj na diagnostiku ale tam je všcchno v pořadku tak jestli ste se s tym už někdo setkali tak kdyžtak napište,jen aby to nebylo něco s valcama nebo hlavu motoru.dik moc

Napsal: čtv zář 27, 2007 06:25
od vaculcim
Kup si sportovni filtr a uz to nikdy neuslysis :lol:

Napsal: čtv zář 27, 2007 13:49
od Viktor
co su to vacsie otacky? moj tiez celkom dost huci ked idem na 3jke 120kmph ...

Napsal: pát zář 28, 2007 10:06
od palikx
jestli to jde jen z motoru a slysis to i kdyz stojis a roztocis motor tak huceni muze zpusobovat vodni pumpa loziska kladek rozvodu alternator servo pumpa pripadne lozisko klima kompresoru.
pokud to slysis jen za jizdy je to lozisko v nejakem kole.

Napsal: úte říj 02, 2007 14:10
od orgi
Viktor píše:co su to vacsie otacky? moj tiez celkom dost huci ked idem na 3jke 120kmph ...
ty ho nemas rad.. :) mne je ho luto pri 3ke nad 70 :-)

Napsal: úte říj 02, 2007 14:36
od lubinob
Občas ho je treba aj prevetrat... :lol: :lol:
Ked potrebujem rychlo predbehnut nejakeho slimaka tak aj pri 70 dam 3 a hned som pred nim.... :lol: :lol: :lol:

To sudzim:
Chcelo by to napisat trochu presnejsie, ked Ti huci uz pri 1500 otackach tak to je trochu ine ako ked to huci nad 3500 ot...

Napsal: úte říj 02, 2007 14:53
od Viktor
orgi píše:
Viktor píše:co su to vacsie otacky? moj tiez celkom dost huci ked idem na 3jke 120kmph ...
ty ho nemas rad.. :) mne je ho luto pri 3ke nad 70 :-)
no to mas pravdu, kedysi mi ho bolo luto aj pri 60, potom ako som zacal tankovat v-power to stichlo o 30% takze som mu zacal vytinat viac a ked ma nejaka ochtavka naserie tak na 80 s medziplynom podradujem na 3 a odlietam prec ...
ale v jednom mas pravdu, ja ho vobec nemam rad ... je to kram a uz som zacal sporit sa tesim ked si konecne sadnem do auta :lol: ... aj ked obcas sedim v inom aute a hovorim si sakra ved to neni az take zle :mrgreen:

Napsal: úte říj 02, 2007 19:26
od orgi
Viktor - jj, na predbiehanie sa mu zase netreba bat vytnut, stale si myslim, ze na lanosoch taha najlepsie trojka ;-)))

vanze pri v-power tak stichol? hmm, skusim vyskusat, len ci to bude tichsie ako LPG :P

,,,,,,,,

Napsal: sob říj 06, 2007 20:17
od sudzin
čus.No dik za odpovědi ale asi nejlip to vystihla hned ta prvni,už ani nevim kdo to psal ale poradil abych tam dal sportovni filtr.Sice ho tam ještě nemam ale aspon sem vyklepal ten stary a už je to docela v pohodě.takže dik

Napsal: úte říj 09, 2007 17:17
od Blue Lanos
Viktor píše:...a ked ma nejaka ochtavka naserie tak na 80 s medziplynom podradujem na 3 a odlietam prec ... :mrgreen:
Aj ked je to TDI ochcafka ?? :lol: :D

Napsal: úte říj 09, 2007 18:04
od orgi
TDI-ciek je myslim viacero (2-3), ale tu viac ako 100-konu podla mna tazko preleti ;)))

Napsal: stř říj 10, 2007 07:09
od Viktor
Neni podstatne ze je to TDI, podstatne je aky je sofer, ked je mumak a chce ma obiehat na zaradenej 5 a ide 60 do kopca tak mu ani TDI nepomoze :lol: :lol: ta moja kraksna ho vzdy obehne ... resp. ja neuhnem a on strati nervy, ze mu uz konci cesta (mam taky oblubeny usek cestou domov ) :lol:

Napsal: stř říj 10, 2007 16:37
od Blue Lanos
orgi píše:TDI-ciek je myslim viacero (2-3), ale tu viac ako 100-konu podla mna tazko preleti ;)))
:lol: pravdaaa :) 100koni na TDI pri zaradenej 4 si lanos ani neskrtne :cry: Vyskusane ;)