Stránka 1 z 2

Motor u NUBIRy

Napsal: stř zář 26, 2007 18:55
od Tomas
Ahojte někde jsem četl, že motor u NUBIRy vyrábí GM. Je to pravda:?: Nevíte náhodou kolik se dá na nej nalítat, protože už na něm mám cca 208.000 km, tak ať vím na čem sem :?: :idea:

Dík za info :?

Napsal: stř zář 26, 2007 19:35
od -peha-
1 500 000 ale musíš tam dávať dobrý olej :twisted: :lol: :twisted: :lol: :twisted: :lol:

Napsal: stř zář 26, 2007 19:36
od JRD McLAREN
..no..
motory su konstrukcia OPEL ..teda 1.4 1.5 1.6 ...robi DAEWOO (ci GM DAEWOO)
a motory 1.8 2.0 2.2 zase HOLDEN..

a ja osobne som videl nubiru z 408tkm na tachometry..ale to uz to malo motor kaput..
..ale tuna "rekordmani" ti povedia..co a ako..

Napsal: čtv zář 27, 2007 07:50
od lubinob
Tak to by zaujímalo aj mňa, už mám niečo cez 250 tisíc a zatiaľ sa zdá všetko v pohode, nevydáva žiadne pazvuky a ťahá ako divý...
Chalan čo na ňom jazil predo mnou hovoril, že to skúšali s druhou Nubirou - Sedanom r.v.2000 a tento môj kombík ju bez problémov odbehol... (obidve autá išli na LPG)

Napsal: čtv zář 27, 2007 08:15
od Ivo R.
lubinob píše:Tak to by zaujímalo aj mňa, už mám niečo cez 250 tisíc a zatiaľ sa zdá všetko v pohode, nevydáva žiadne pazvuky a ťahá ako divý...
Chalan čo na ňom jazil predo mnou hovoril, že to skúšali s druhou Nubirou - Sedanom r.v.2000 a tento môj kombík ju bez problémov odbehol... (obidve autá išli na LPG)
Nubiry jsou všeobecně SUPER auta a Nubiry 1 vůbec :!: :!: :!: :lol: :lol: :lol: :lol:

Napsal: čtv zář 27, 2007 08:27
od lubinob
Ivo R. píše:Nubiry jsou všeobecně SUPER auta a Nubiry 1 vůbec :!: :!: :!: :lol: :lol: :lol: :lol:
Dostal som sa k Nubire úplne náhodou, doteraz som vseobecne na korejcov pozeral tak ze to nič moc nebude, ale som z toho auta príjemne prekvapený :lol: , samozrejme nejaké muchy má každé auto....

Napsal: čtv zář 27, 2007 17:00
od jegi
Keď už sme u motorov...1.6 čo je v nubire je ten istý motor aký dávajú teraz do lacetti?

Napsal: čtv zář 27, 2007 19:16
od Rastos
Tak to teda nie! :D Citujem: "Lacetti dostať s 3 modernými od základu prepracovanými zážihovými motormi. Cieľom ich autorov bola čo najvyššia hospodárnosť, pokojný a vyvážený chod. Palivová spotreba nových agregátov klesla v porovnaní s porovnateľnými predchádzajúcimi motormi až o 10%."

aaa

Napsal: čtv zář 27, 2007 19:41
od simone
no tie motory je problem kamo ma Vectru diesel a na motore ma napis daewoo :D inak vyrabaju sa v licencii Holdenu čo je australska odnož GM

Napsal: čtv zář 27, 2007 21:10
od JRD McLAREN
ale to tu pletete..

Motory 1.4 1.5 1.6 (16V) maju rovnaly zaklad..
..kluka, blok, hlava, piesty...
rozdielne su "komponenty", sanie vyfuck zapalovanie riadenie
tieto motory su s mensimi upravami navzajom zamenitelne..
a je to vsetko (dnes) "z fabriky GM"
(inak by to nepasovalo do Kadetov, Astier, Vectier a pod)

motory 1.8 2.0 2.2 (16V) taktiez ako v prvom pripade,..
vyraba ich australsky HOLDEN
ale tu treba rozlisovat "eru pred ECOTEC" a "po ECOTEC"
kde sa menila konstrukcia hlavy valcov..a tym padom ostatku,
sania vyfuku ECU zapalovanie atd..

konstrukcne by tieto motory nemali mat problem "pri spravnej udrzbe a pouzivani" vydrzat 300tkm,
(ved u motoru HOLDEN je prvy vybrus az na 0.5mm)

tu Nubiru co som videl zo 400tkm, bola objemu 1.6, a uz to veru papkalo oleja..
..ale neako extremne moc to nehrkotalo..

a uz ked ste zabrdli do tych DIESLOV..
tak OPLU dodaval naftove motory ISUZU, kym si zacali robit vlastne...
ale aj tak este stale motory ISUZU montuju...
jediny "novy DIESL" u chevy je fcul v Captive, Lacetti, Evande..
..a toto je uplne nova konstrukcia motora..

..recicky "o novych benzinovych motoroch v Lacetti" ..su len imidzovka..
..lebo ten zaklad ostal..

Napsal: čtv zář 27, 2007 23:02
od Rastos
..recicky "o novych benzinovych motoroch v Lacetti" ..su len imidzovka..
..lebo ten zaklad ostal..[/quote]

Jasne, ale musime sa predsa nejako odlisit od starej epochy :D :D :D Tak si vezmeme na pomoc sladke prospekty... :D

Napsal: čtv zář 27, 2007 23:25
od -peha-
Páni u nás servisovaná a velká rekortka síce Nessi ale- len bežné výmeny a lahké opravy pri nízkých investíciách a má holka dneska 608 000 km poctivých ako TAXI je to silná potvorka a aj dnes položí hociaké iné novšie auto tá to holka robí česť menu Daewoo aj farbu má pôvodnú len prahy a falce po oprave :lol: :lol: :lol:

Obrázek
Dúfam že aj moja Legy tolko nabehá :lol: :lol: :lol:

Napsal: pát zář 28, 2007 00:17
od Ivoš
To jako fakt má přes 6 křížků????? :shock: :shock: :shock: :shock: Tak to je mazec pánové :shock:

Re: aaa

Napsal: pát zář 28, 2007 00:54
od Slam
simone píše:no tie motory je problem kamo ma Vectru diesel a na motore ma napis daewoo :D inak vyrabaju sa v licencii Holdenu čo je australska odnož GM
JRD McLAREN Ti uz odpovedel - motory pro Leganzu primo vyrabel Holden v Melbourne, odkud to na lodi dopravili do Koreje a tam to jen namontovali.

Jinak docela zajimava tabulka s jednotlivymi typy motoru pouzitych v DAEWOO:
http://www.tesla-blatna.cz/en/daewoo-ch ... t,8,#model

A tady PDF dokument odhalujici vztahy mezi automobilkami DAEWOO, HOLDEN a CHEVROLET z GM koncernu:

https://www.automotiveworld.com/include ... p?id=10764

Napsal: pát zář 28, 2007 09:07
od Krtek
konečně zajímavý info. Takže ECOTEC a E-TEC je to samý ? Co jsem čet tak ECOTECA ladil Lotus, takže máme taky Lotusa ? :D