Stránka 1 z 4
2,0 16V 120k/1991cm3 DIESEL s auto. klimatizací
Napsal: úte zář 25, 2007 12:36
od PeS
Máte někdo zkušenosti? Právě jsem ji objednal. Se slevou 100 400,- Kč. Tedy za 369 000,- Kč. Jelikož se jedná o TCDi, myslím, že je to ve srovnání s ostatními nabídkami slušná cena. Ale nemám s Chevroletem zkušenosti. Tak když mi k tomu něco řeknete, budu rád.
P.S.: Mám problém - kam s navigací? V servise si s tím nevěděli rady - Mám PDA s TomTomem, a pokud možno s aktivním držákem. Kdybyste někdo věděli, poraďte. Dík.
Na stránce 2 jsou fotky nového sieselu Lacetti.
Napsal: úte zář 25, 2007 13:31
od Ivoš
Napsal: úte zář 25, 2007 13:35
od PeS
- NAVIGACE: to vím, že se to řeší držákem na sklo, ale to jsou pasivní držáky. Já bych raději aktivní držák. No, ale asi to vyřeším na sklo. Co se dá dělat.
- DIESEL: jak to, že ho nikdo nemá? To je nějaká novinka? Já v něm jel - zkušební jízdu - nádherný zátah. Jen mne mrzí, že v té výnbavě není palubní počítač, ale bez toho se objjdu.
Napsal: úte zář 25, 2007 13:38
od Ivoš
Tady z klubu nikdo...vždyť na českém trhu moc dlouho není a tady v klubu koneckonců není ani moc přátel s Lacetti....
Ohledně navigace: V navigacích se nevyznám, takže jestli to je pasivní nebo aktivní držák nepoznám, sorry
....a když už jsme u toho...jak aktivní držák vypadá a co by měl umět?
Napsal: úte zář 25, 2007 14:02
od mino
Ja by som bol rád priatel s Lacetti.
Ano u Chevi je diesel novinka.
Napsal: úte zář 25, 2007 14:26
od PeS
Ivoš píše:....a když už jsme u toho...jak aktivní držák vypadá a co by měl umět?
Aktivní držák je držák s dobíjením - tedy bez zásuvky a kabelu taženého opřes palubní desku. Jinak, jak mám rozumět tomu, že tu není moc přátel s Lacetti?
Napsal: úte zář 25, 2007 14:51
od -peha-
Napsal: úte zář 25, 2007 15:15
od Ivoš
Jojo...přátelé s Lacetti je myšleno, že tu moc lidí Lacetti nemá....a přátelé proto, protože jsme tu přátelé....až dorazíš někdy na sraz, tak uvidíš proč
Každopádně až budeš mít Lacíka doma, tak hoď se fotky a pak hodně šťastných km
Napsal: úte zář 25, 2007 16:13
od PeS
Ivoš píše:Jojo...přátelé s Lacetti je myšleno, že tu moc lidí Lacetti nemá....a přátelé proto, protože jsme tu přátelé....až dorazíš někdy na sraz, tak uvidíš proč
Každopádně až budeš mít Lacíka doma, tak hoď se fotky a pak hodně šťastných km
Tu určitě nafotím. Mám tmavě modrou metalízu. Jinak hned týden na to jedu do francie, cca 4000 km, tak to asi otestuji důkladně
Napsal: úte zář 25, 2007 16:14
od Ivoš
Hmmmm, tmavě modrá...chválím...ta Lacetti hodně moc sluší
Napsal: úte zář 25, 2007 22:32
od PeS
Náhodoui nevíte někdo, čí je to motor 2.0 TCDi? Je to GM nebo jako třeba od Hyundaie motor od Mercedesu? Nevíte to někdo?
Napsal: úte zář 25, 2007 22:33
od Ivoš
Nevím jak teď, ale předtím pro Daewa dělal motory Holden...
Napsal: úte zář 25, 2007 22:39
od palikx
o tomhle motoru jeste nikdo nic poradne nevi.v nabidce je teprve pul roku v cechach a asi rok v nemecku.od koho pochazi nevim ale zjistim myslim ze je to z produkce GM.ze to nema palubni pc me neprekvapuje to v koreji asi nedokazou nikdy.
Napsal: stř zář 26, 2007 10:48
od lubinob
To palikx:
Nie že by som sa chcel zastávať korejcov, v Daewoo som síce palubný počítač nevidel, ale čo jazdím v robote s Kia Sportage 2,0 16V a kamarátovým Hyundai Tucson 2,0 CRDi tie obidva počítač majú...
Síce má tuším len tri či štyri funkcie...
Napsal: stř zář 26, 2007 11:01
od Rastos
Blahozelam k udajne super motoru. Pocul som nan same chvaly. Udajne Lacetti pristane viac ako Captive. A tym, ze nema variabilne lopatky turba, je nizsie riziko poruchy.
Tesim sa na skusenosti a dojmy z neho.