Stránka 1 z 3
Reklamace kotoučů a drnčení přístrojovky u Srby
Napsal: stř zář 12, 2007 19:53
od Jeník
Ahoj Aveotici,
když jsem bylna 1.garančce tak se mě zeptali jestli mě něco na autíku trápí tak sem si celkem otevřeně postěžoval na :
to že mi při prudkém brždění na dálnici klepe volant a pak že kolem 2500 ot. drnčí cosi v přístrojovce. To drnčení bylo odstraněno během garančky.....dělali to celej den ....2x mi volali jestli to nevadí že si auto nechaj o den déle v servisu....nemohli na to přijít, pak prej že museli rozhodit přístrojovku a znova složit..... sice to nedrnčelo ale za týden bylo drnčení opět jako dřív.
Ohledně kotoučů konstatovali že sou mírně zvlněné, ale jakože celkem v normě a že to je spotřebka.......když vyděl technik moje zděšení tak v obavách o svůj život před mým zrakem napsal email někam na centrálu zda může kotouče vyměnit......
za 3 týdny mi ochotně volají ať přijedu že dostanu nové, při předávání jim znova připomenu drnčení kolem 2500 ot. naprosto ochotně auto přebírají a druhý den volají že je vše hotové.....jako obvykle auto je umyté zevnitř i zvenku (je to běžné??? udělali to vždycky jak u garančky, nebo při výměně bouchnutejch dveří a i teď, mě to potěšilo auto bylo vždycky jako prase) podepíšu papír a valím domů. Na faktuře vydím kotouče s prací za cca 4068,- koukám na ně sou dvojité, chlazené....nejsem si jistej jestli u modelu HB 2006 byly předtím jednoduche??? rozhodně nové kotouče potěšily a druhá položka : Rezonance při jízdě v kabině práce 1023,- + 65,- tlumící molitan....vypadá to že tam mají některá Avea chybičku a je nutné palubovku dotáhnout a utlumit....rozhodně technik u Srby v Modřanech díky mému naléhání ví jak na to...no uvidíme zdali časem znova nezačne na mě vrnět....... T
Když to shrnu tak mám z přístupu Srbaservisu dobrej pocit.....připadá mi že se snažej dohnat nedostatky Korejskýho přístupu dohonit slušným servisem a slušným jednáním......každopádně vždycky od nich odcházím v pohodě..... doufám že jim to vydrží.
Měj te se a příjemné km.
Napsal: čtv zář 13, 2007 12:44
od mino
Ahoj. Mam 1.4 16 v a tam su kotúče dvojite, chladené. Na 1,2 som nepozeral.
Napsal: pát zář 21, 2007 21:30
od srneček
1.2 má taky zevnitře chlazené kotouče a také už mi je měnily, že začali házet. Po cca 15000 je přesoustružili (ikdyž se mi to nelíbilo, ale v Praze neschválili výměnu) a při cca 22000 je měnili, jelikož začali házet znova. No a ty nové mi teď při cca 32000 začínají znovu házet (kopat do volantu při brždění).
Napsal: pát zář 21, 2007 22:06
od JRD McLAREN
..no ...vrzganie u Avea za 300t neni az taky probleem..
..jak vrzganie u Passatu za 1 300t...
..
a bud rad ze si necital tie pracovne postupy...
podla ktory sa to ma kontrolovat, a odstranovat..
Re: Reklamace kotoučů a drnčení přístrojovky u Srby
Napsal: sob led 12, 2008 13:39
od Tompetr
Jeník píše:Ahoj Aveotici,
když jsem bylna 1.garančce tak se mě zeptali jestli mě něco na autíku trápí tak sem si celkem otevřeně postěžoval na :
to že mi při prudkém brždění na dálnici klepe volant a pak že kolem 2500 ot. drnčí cosi v přístrojovce. To drnčení bylo odstraněno během garančky.....dělali to celej den ....2x mi volali jestli to nevadí že si auto nechaj o den déle v servisu....nemohli na to přijít, pak prej že museli rozhodit přístrojovku a znova složit..... sice to nedrnčelo ale za týden bylo drnčení opět jako dřív.
Ohledně kotoučů konstatovali že sou mírně zvlněné, ale jakože celkem v normě a že to je spotřebka.......když vyděl technik moje zděšení tak v obavách o svůj život před mým zrakem napsal email někam na centrálu zda může kotouče vyměnit......
za 3 týdny mi ochotně volají ať přijedu že dostanu nové, při předávání jim znova připomenu drnčení kolem 2500 ot. naprosto ochotně auto přebírají a druhý den volají že je vše hotové.....jako obvykle auto je umyté zevnitř i zvenku (je to běžné??? udělali to vždycky jak u garančky, nebo při výměně bouchnutejch dveří a i teď, mě to potěšilo auto bylo vždycky jako prase) podepíšu papír a valím domů. Na faktuře vydím kotouče s prací za cca 4068,- koukám na ně sou dvojité, chlazené....nejsem si jistej jestli u modelu HB 2006 byly předtím jednoduche??? rozhodně nové kotouče potěšily a druhá položka : Rezonance při jízdě v kabině práce 1023,- + 65,- tlumící molitan....vypadá to že tam mají některá Avea chybičku a je nutné palubovku dotáhnout a utlumit....rozhodně technik u Srby v Modřanech díky mému naléhání ví jak na to...no uvidíme zdali časem znova nezačne na mě vrnět....... T
Když to shrnu tak mám z přístupu Srbaservisu dobrej pocit.....připadá mi že se snažej dohnat nedostatky Korejskýho přístupu dohonit slušným servisem a slušným jednáním......každopádně vždycky od nich odcházím v pohodě..... doufám že jim to vydrží.
Měj te se a příjemné km.
to drnčení mám taky i když u Kalose a po několika servisních zásazích to prohlásili v Ostravě za standard a musel jsem si na to zvyknout... měl jsi více štěstí než já.
Napsal: sob led 12, 2008 14:55
od Hynek
Re: Reklamace kotoučů a drnčení přístrojovky u Srby
Napsal: pát zář 10, 2010 00:55
od cellymen
Ahoj, jen má zkušenost, po 10 000 km zvlněné kotouče, při 15000 na servisce mi je vyměnili, ujel sem snad 5000km a začali házet znova, přesně jak se píše v prvním příspěvku. Takže teď je servis při 30 000 tak jim to vpálim znova.
Re: Reklamace kotoučů a drnčení přístrojovky u Srby
Napsal: pát zář 10, 2010 10:19
od PETO
Re: Reklamace kotoučů a drnčení přístrojovky u Srby
Napsal: pát zář 10, 2010 10:19
od ladinek
mě u nás v Renocaru řekli že na to není záruka na ty brzdy a palubka mě drnčí na pravé straně taky když jedu přes nerovnosti holt je to laciný auto
molitanem pár věcí jsem si už vypodložil sám
Re: Reklamace kotoučů a drnčení přístrojovky u Srby
Napsal: sob zář 18, 2010 11:04
od cellymen
ahoj, tak detail,po dalnicich nejezdim, je pravda že mám občas svižnější jízdu, ale že bych někde dupal na brzdy se mi nezdá. Ale i kdyby, musí to sakra vydržet aspoň 10 000 km ne? Za dobu co vyráběj auta by už měli vyrábět i kvalitní kotouče ne? Jinak ještě upozornění. To je z jiného soudku.
Příběh: Za sedačkou řidiče seděla malá holka asi 4 roky, hrála si s nějakym tim leskem na rty, takový to labelo, pak jí to spadlo na zem a jestli jste se dívali pod sedák řidiče, je tam jeden výstup na větrání a jedna prostě zbytečná díra. Tak do té díry zajelo to spadlé Labelo. Já to ale nevěděl.
Asi 20 000 km mi někde něco jezdilo, při prždění i při rozjezdu, slyšel jsem nějakou kovovou kuličku. Vůbec jsem nevěděl co stim, už sem to chtěl přenechat servisu, ale jednou ráno u benzínky, se mi zasekla páčka na otevření víka nádrže
. Tak sem zabral a něco tam prasklo, naštěstí jsem zjistil, že je to právě labelo které mi jezdilo pod přičkou, kde je vyřízlá ta díra. Takže jsem to konečně mohl rozebrat odstranit a je to
. Doporučuji všem tu
zbytečnou díru v koberci zadělat, Měl jsem štěstí v neštěstí, že to vjelo až takhle nakraj, nevím jak bych to dostával někde ze středu. Další možností je nedávat nic dětem v autě do ruky.
P.S. Chápe někdo proč jsou pod sedačkou spolujezdce dva větráky a pod sedačkou řidiče jen jeden?
Re: Reklamace kotoučů a drnčení přístrojovky u Srby
Napsal: sob zář 18, 2010 18:01
od lomngi
Re: Reklamace kotoučů a drnčení přístrojovky u Srby
Napsal: pát zář 24, 2010 20:50
od cellymen
To vysvětluje proč jsou dva vývody na pravé straně, ale na levé je jen jeden +
nesmyslná díra vyřízlá i v koberci... Třeba se dlouho nemohli rozhodnout na jakou stranu to daj a nechali to na operátorech ve výrobě, aby neměli monotonní práci... nebo newim..
Re: Reklamace kotoučů a drnčení přístrojovky u Srby
Napsal: pát led 28, 2011 11:57
od 18lukin18
já mám avejko rok a 4měsíce,byl jsem na dvou garančkách,je tam najeto přes 35000km a s kotoučema ani s palubkou nemám problém,asik jsem natrefil na dobrého a šikovného korejce
Re: Reklamace kotoučů a drnčení přístrojovky u Srby
Napsal: pát led 28, 2011 12:32
od jamal89
no ja ten problem s brzdami tiez nemam, a to casto mam aj auto nalozene, ale brzdim minimalne len ked treba, a nie do kazdej zakrutky a nelepim sa zbytocne na auta, sem tam sa preveziem aj ja troska rychlejsie a zvyknem do dediny brzdit motor a to ma avejco 58tis
Re: Reklamace kotoučů a drnčení přístrojovky u Srby
Napsal: pát led 28, 2011 23:03
od Hanzy
Kotouce at jsou jakekoli se daji znicit za par kilometru a reklamace u tohodle je vetsinou neuspesna a opravnene.
znam cloveka ktery znicil cokoli ted jezdi s keramickyma az ty jeho zpusob jizdy vydrzi...