Stránka 1 z 2
Konečně na plnej PLYN
Napsal: úte zář 11, 2007 22:41
od Honza Beneš
Dal jsem si do auta namontovat LPG podtlak. Mám to z použitých dílů, "hrnec" zn. BRC AT90E a elektrika LOVTEC - ET. Espero jezdí dobře, problém jen jeden - z kategorie obvyklých(?): při krátkém zastavení zůstane plyn v sání a při startování do toho jde benzín a nechce to chytnout. Popojížďky po městě tedy na benzín. A mám ještě jeden poznatek, dle jiných zkušeností co jsem tady četl spíše obrácený - na LPG jedu hladce, ale na benzín motor cuká. Může to být tím, že na benzín motor jde jenom chvilku a vstřiky jsou málo využité a tak nefungují dobře??
Časem napíšu kolik mi vychází spotřeba.
Napsal: stř zář 12, 2007 13:03
od matkogin
skorej je to tým že cez palivovy filter prejde malo benzínu a ten sa lubi ucpávať ..... ja mam esperko na LPG ale ten palivovy filter mi odíde zhruba raz ročne .... naposledy mi poradili aby som dobre aspon raz za čas prebehol auto aj na benzín a len neštertoval a nejazdil na plyne ..... odzrkadlilo sa to že ten filter vydrží dlhšie
Napsal: stř zář 12, 2007 19:28
od ppp
matkogin -> aspon nemas problem s odskrutkovanim filtru
Napsal: úte zář 18, 2007 13:37
od Honza Beneš
ppp píše:matkogin -> aspon nemas problem s odskrutkovanim filtru
Že by se mi ucpal filtr hned jak jsem LPG namontoval, to se mi nezdá. Každopádně budu měnit svíčky a kabely, uvidím jak se to projeví na chodu motoru, a pak budu případně řešit dál.
čerpání LPG
Napsal: úte zář 18, 2007 13:46
od Honza Beneš
Poznatek ohledně parametrů čerpacích stanic LPG. Čerpal jsem zatím v Chotěboří (ČS Adam na příjezdu od Ždírce 13,70 Kč/l) a v Seči (14,40 Kč/l). V Chotěboři do prázdné nádrže vešlo 32 litrů, v Seči tam dostali 42 litrů! Nádrž je na 50 l a rozdíl 10 litrů je dost!
Napsal: úte zář 18, 2007 15:22
od -peha-
problémy?
Napsal: stř zář 19, 2007 07:26
od Honza Beneš
Peha, vím že máš zkušenosti, ale tady v servisu toho už namontovali taky dost. S mechanikem jsem o tom hodně mluvil (chodíme si občas zakopat fotbálek, takže se známe trochu víc) a nijak mi to nerozmlouval. A propos určitě nejsem tady jediný, kdo má v Esperu podtlak, spíš myslím je nás víc než se sekvencí. Já vím, že ty doporučuješ jedině sekvenční jednotku, četl jsem to na jiných fórech. Ale u mně rozhodly finance, mám rozdělanej barák a tři pwdele dluhů, takže jsem šáhnul po tomhle LPGčku (bývalé Rumcajzovo)
Časem to možná vyměním za lepší. Peha, buď prosím konkrétní, co mi hrozí? O žádný průšvih nemám nejmenší zájem!
Napsal: stř zář 19, 2007 07:59
od -peha-
Napsal: stř zář 19, 2007 08:29
od ros
Napsal: čtv zář 20, 2007 07:18
od Honza Beneš
Včera jsem vyměnil svíčky i kabely, motor má hladší chod a lepší akceleraci. Sání nemám nijak chráněné, může mi to tam šlehnout kdykoliv, i teď když je to nově namontované a seřízené??
Napsal: čtv zář 20, 2007 08:30
od ros
To by nejlépe poradil Peha.
Napsal: čtv zář 20, 2007 08:35
od ros
Tak to ti neřeknu, ale stát se to může. Peha ti dá lepší rady, protože tyto věci montuje. Zášlehy mi doporučili v servisu LPG. Auto jezdilo skvěle, ale ty kabely mi daly zabrat. Po výměně dvou sad kabelu jsem koupil nějaké odolnější a byl klid. Tak ať jezdí a nezlobí.
Napsal: čtv zář 20, 2007 14:44
od Honza Beneš
Jenom pro upřesnění, já kabely měnil preventivně z důvodu jejich stáří, né proto že bych měl nějaký zásadní problém s nima.. No a že by to mohlo šlehnout do sání, pokud by něco probíjelo a chytl tam plyn, to chápu. Ale pokud probíhá zapalování pouze ve válcích při zavřených sacích ventilech, tak to nechápu. Peha, prosím vysvětlíš mi to? Pokud ti už nelezu na nervy..
Napsal: čtv zář 20, 2007 15:16
od -peha-
Napsal: pát zář 21, 2007 08:40
od Honza Beneš
Ahoj -peha-, děkuju ti velmi pěkně
! Novým svíčkám snad můžu aspoň 20 tkm věřit.