Stránka 1 z 2

jak si vede vase auticko??

Napsal: čtv zář 06, 2007 11:54
od Pajin
ahoj lidi chtel bych s ezaptat kolik se nejvic vytahyl za avseho auticak ja 140 :lol: ale myslim ze by dalo jeste vic uz mi ale dosla cesta pristi tyden to skusim na dalnici odskouset a dalsi otazka jak vam drzi na mokre ceste ci vzatackach ja mamv epredu pomerne hodne tvdrde tlumice takze ani moc nedrzi zadni sou zrale na ¨vymenu a co vy? ja ste natom????

Napsal: čtv zář 06, 2007 13:38
od Erricco111
:D Ahoj.
Ja som dal na mojom najviac 150 km/h,tiez by to dalo aj viac,ale .... krídla nemam a po tom ako som pred dvoma tyždnami dostal defekt,tesne po tom čo som obehol auto v 130 km/h ,to už asi ani skušať nebudem :twisted: Vela nechýbalo a kartón z mojej krabice by lietal vsade po okolí :lol:

Napsal: čtv zář 06, 2007 13:45
od Pajin
AHOJ
Tož toje vyzva !!
rikam přiští tyden vyjedu na dalnicu auvidim kolik znej vymacknu a co ta druha otazka?? jak ti sedi na silnici za mokra?? mne ani moc ne je to jak kdybych byl na kluzisti skusim upravit ty tlumice at sou trosku mekci treba bude lip sedet jeste uvidim!!

Napsal: čtv zář 06, 2007 13:50
od Erricco111
tlmiče velmi nepomôžu,ono Tico zo svojími 650 kg ti žiadne zázraky nespraví,ja som teraz menil gumy a cítim že sedí trocha lepšie,tlmiče musím meniť tiež ,takže uvidíme,ale chcem dávať pod kolesá podložky cca 3cm,to by pomôcť stabilite mohlo :lol:

Napsal: čtv zář 06, 2007 14:12
od Iveta
Já jsem ze své nesii vyždímala na dálnici 160km/h a už to v ní nějak vrčelo, takže to bylo asi maximum. Co se týče stability tak teď už to je lepší ale taky mě to dost stálo. Před třemi týdny v servisu měnili tlumiče, pružiny a rozebrali brzdy. I když s bržděním myslím mají tato auta od začátku trochu problémy. Teď jen doufám když jsem ji takhle ,, uzdravila " že nějakou dobu bude klid a pofičí bez problému. Přeji všem hodně šťastných kilometrů. :P :P :P :P :P :P :P :P :P

Napsal: čtv zář 06, 2007 14:18
od Ivoš
Sice je to dotaz na Tica, ale přidám své zkušenosti....
Nubira Sedan 2,0 - 195 km/h....víc jsem nezkoušel, končila rovinka :twisted:
Nubira Kombi 1,6 - 175 km/h...ještě by šla, ale byly na silnici hodně vyjeté koleje od kamionů...

Napsal: čtv zář 06, 2007 17:03
od Pajin
hmm...
vidim ze hodne lidi s enaslo to mne tesi stemi poldozkami na tico to tayk budu skouset!!! kdyz uz sme u toho jake gumy dat?? tico?? ted tam mam ted 4x 135/80 r12 68T chtel bych nake sirsi a nizsi jake bych tam mohl dat?? prosim vas?? piste budu moc rad

Napsal: čtv zář 06, 2007 23:42
od aumirek
no vzhledem k tomu jak říkáte že sedí nic moc a také to od něj nemuže nikdo očekávat tak nejvíc jsem jel a to nedopatřením 140 jelo by ještě něco víc ale jinak jezdím max 120 ono pre mne je duležitější se vrátit než bejt první a to tico i když pro mne super přesto vím že s bespečností se moc nekamarádi

tico

Napsal: čtv zář 06, 2007 23:58
od Pajin
to mas pravdu ja taky ale nejezdim tak rychle jenom sem skousle kolik da ja sem jiak velice opatrny ridic vzdyt em pred par mesicy dodelal autoskolu anechtel bych teda prijit oridicak uz tak to je drahe ja jezdim predpisove jen kdyz skousim auticka tak to prepisknu jinak ne aco se tice sezeni tica tak na suchu sedi dobre vazne jen za mokra citim ze to nei pronej 100%

Napsal: pát zář 07, 2007 00:22
od aumirek
no já teda jezdím na spotřebu ale nedávno se mi stal takovej malér brzdím před křižovatkou je to v pořádku najednou se pedál propadl a zachránila to jen ruční brzda.Dojel jsem domu a zjistil že praskla trubka u zadního kola.Co mne ale šokovalo že nešel druhej okruh je to ale tak blbe udělané nádobka je šikmá že když uteče kapalina zadního okruhu je prázdnej i předek.

Napsal: sob zář 08, 2007 11:11
od Erricco111
Ta k si mal štastie,pretože niekde tu na fore bola fotka Tica,ktore nedobrzdilo a v 20km/h trafilo auto pred ním.Tá bezpečnosť fakt nic moc,ale ináč je to super autíčko,len rozmýšlam ho vymeniť za Espero,predsa mám priatelku a rodinu a riskovať ich životy ... :cry:
Ak sa podarí,tak si nechám aj Tico ,na "súkromné" jazdy a tuning :twisted: :lol:

Napsal: sob zář 08, 2007 11:46
od alvin
aumirek píše:no já teda jezdím na spotřebu ale nedávno se mi stal takovej malér brzdím před křižovatkou je to v pořádku najednou se pedál propadl a zachránila to jen ruční brzda.Dojel jsem domu a zjistil že praskla trubka u zadního kola.Co mne ale šokovalo že nešel druhej okruh je to ale tak blbe udělané nádobka je šikmá že když uteče kapalina zadního okruhu je prázdnej i předek.
Nuž veru,mne sa preeeeeeeeeeesne toto iste stalo na Wartburgu ešte v lete 1989,v Tatrách,praskla predná dadička a nasledovalo dupnutie do prázdna a bol som šokovaný,že druhý okruh nič..
potom mi to vysvetľoval bývalý automobolivý pretekár a mautomechanik,že pri panickom dupnutí na brzdu "utečie " kvapalina a účinok sa minie,že skôr treba rozvážnejšie zošlipanuť ten pedaá,druhý raz po jeho prepadnutí k podlahe,ona brzda zaberie,tesne pri podlahe a je to nič moc,spravidla si treba dopomôcť ručnou,ale chytí. A skutočne keď sa mi ,neskôr,stal podobný malér na Š120,nespanikaril som,spomenel som si na radu toho známeho a brzda skutočnu,uplne na podlahe,ale preds chtila.Ale taká jazda je fakt možná len na núdzove dojdenie...

Napsal: sob zář 08, 2007 11:57
od aumirek
no bohužel u toho tica je problém že ta nádobka je dole šikmá a ta přepážka je vlastně v urovni brzdové pumpy tudíž bez kapaliny no a jak píšeš brzdit rozvážně ono to má háček v tom že tím pádem vlstně když to začne brzdit tak už vlastně stojím tím nárazem do přepážky.Mimocodem vyřešil jsem to tím že tu přepážku v nádobce jsem nastavil trochu výš.

Napsal: ned zář 16, 2007 23:57
od Slavek
Pajo ja ti jen neco napisu k ty stabylite tim ze si das mekši tlumice tak to jen zhorsis bude se ti hodne naklanet a pri kazdem mensim hrbolku nebo dirce ti bude auto ustrelovat, u ty stabylity je to hodne dano rozvorem kol a tverdosti tlumicu, gumy + vaha auta, kdyz se kouknes co jezdej na reli za auta tak uvidis ze jsou tam auta i tvoji vahovy kategorie, na tvim miste ja bych tam dal tlumice koni stavitelny, nejaky tverdejsi pera a pri nejmensim 165 gumy a pak to bude sedet v podstate lip, dej tam gumy znacky royal a uvidis, se to neutrhne i kdyz za gumu das asi 2500 kč je to dost, ale jestli ti jde o to nedelat bruslare na mokry vozovce tak se to vyplati

Napsal: pon zář 17, 2007 00:32
od Pajin
Slavek píše:Pajo ja ti jen neco napisu k ty stabylite tim ze si das mekši tlumice tak to jen zhorsis bude se ti hodne naklanet a pri kazdem mensim hrbolku nebo dirce ti bude auto ustrelovat, u ty stabylity je to hodne dano rozvorem kol a tverdosti tlumicu, gumy + vaha auta, kdyz se kouknes co jezdej na reli za auta tak uvidis ze jsou tam auta i tvoji vahovy kategorie, na tvim miste ja bych tam dal tlumice koni stavitelny, nejaky tverdejsi pera a pri nejmensim 165 gumy a pak to bude sedet v podstate lip, dej tam gumy znacky royal a uvidis, se to neutrhne i kdyz za gumu das asi 2500 kč je to dost, ale jestli ti jde o to nedelat bruslare na mokry vozovce tak se to vyplati
ahoj dik ti moc za vysvetleni jak pouzit tlumice a gumy usetril si mi aspon otazku kterou sem chtel co nejdriv zavest jake gumy na tico dik moc aurcite to zvazim stemi gumy ikdyz nevim jestli dam 2500 za kazdou gumu sem ejn studentik a je to ho moc oprava laku vyspraveni plisne garancka ale jak rikam moc dik moc si vazim tve odpovedi