Pracovný týždeň
Napsal: pon zář 03, 2007 15:07
No,
po prečítaní množstva príspevkov ako maznáte svojich miláčikov,
som si aj ja zobral minulý týždeň tri dni dovolenky (pondelok, utorok
a štvrtok - streda bol sviatok) a vrhnul som sa na moje auto.
Kto tu chodí tak vie že som ten typ ktorému slúži auto a nie ja autu.
Za ten týždeň necelý som porobil následujúce veci:
- vyčistenie od hrdze pravej strany auta (podbehy, prahy, spodky dverí, lem zadného blatníka, brzdové a palivové trubky a ostatné hrdzavé)
ich natretie základnou farbou, vygitovanie a prebrúsenie 2x), vnútorné blatníky a podbehy natreté čienym asfaltom BODY 930 a prahy a spodky
dverí strieknute základnou farbou, potom sprejom BODY proti oderu
kamienkov a nakoniec namiešanou farobou stireborná metalíza a lakom.
Odkaz pre esperákov : !!!Nepichajte šrobovákom do prahov, podbehou a
spodkou dvier !!!!!!!!!!! A potom na auto patrí kefa na umývanie a nie
drátená kefa do rozbrusovačky, lietajú potom veľké kusy.
- vymenenie brzdového valčeka v pravom zadnom kolese, vyčistenie
celého vnutorného ustrojenstva bubnovej brzdy pravého kolesa, nastriekanie brzdového bubna, odvzdušnenie. Človek by neveril aký
vymyslia kórejci samostav - šrob s matkou som naozaj nečakal,
- na vlnovec na výfuku som pre istotu pridal dve šrobovacie pásky
na hadice,
- vymenenie pákového mechanizmu stieračov za nový - pôvodne som
chcel tie púzdra medzi sebou iba vymeniž, aby sa každé drali na druhú
stranu, ale po ich ulomení už iba nový kus - 1600 SK !!!, nastriekanie na
striebornú metalízu ramená stieračov, nové stierače,
- oprava operadla šoférovej sedačky - roztrhnutý molitan na operadle
na tej bočnej výstuži - keďže som nezohnal nový, tak som starý podšil
kúskom koberca, molitan zlepil a zošil dokopy,
- prepol octan selector na 95 oktanov,
- opravil centrálne zamykanie zadných ľavých dverí - prelomený drát
v prechodke - husací krk - dverí,
- výmena sviečok starých, s ktorými som auto kedysi kúpil za nové NGK,
- vypustenie starej chladiacej kvapaliny, prečistenie systému nejakým
sajrajtom čom kúpil na benzínke a napustenie novej nemrznucej zmesy,
- výmena pískajúceho klinového remaňa kompresora klimatizície za nový,
- vyumývanie auta z vnútra, vytepovanie sedačiek a koberčekov,
premazanie všetkého, čo premazať išlo.
Kto sa bude čudovať prečo išlo zväčša o pravú stranu - ľavú stranu auta
som trochu ošetril hňeď po kúpe, a auto som mal naklonené na ľavú stranu. Už som musil s tým niečo robiťm pretože mi odpádavali kusy
nátery v zadnom podbehu a kvitlo to.
Celkovo som minul piksľu základnej farby, dve piksle tmelu BODY fine, pikslu náteru na sposok auta - body 930, 1 ks sprey základná farba +
plnič, 3 ks sprey strieborná metalíza (1 ks ostal), 2 ks bezfarebný lak (1
ks ostal), brzdový valček, pákový mechanizmus stieračov, nové strierače, 4 ks sviečky NGK, čistič chladiacich systémov, nemrznúca zmes
do chladičov, klinový remeň na kompresor a ostatné drobné veci - brúsny papier, riedidlá, drátené kefy do rozbrusovačky atď. CCA 5.000 SKK.
po prečítaní množstva príspevkov ako maznáte svojich miláčikov,
som si aj ja zobral minulý týždeň tri dni dovolenky (pondelok, utorok
a štvrtok - streda bol sviatok) a vrhnul som sa na moje auto.
Kto tu chodí tak vie že som ten typ ktorému slúži auto a nie ja autu.
Za ten týždeň necelý som porobil následujúce veci:
- vyčistenie od hrdze pravej strany auta (podbehy, prahy, spodky dverí, lem zadného blatníka, brzdové a palivové trubky a ostatné hrdzavé)
ich natretie základnou farbou, vygitovanie a prebrúsenie 2x), vnútorné blatníky a podbehy natreté čienym asfaltom BODY 930 a prahy a spodky
dverí strieknute základnou farbou, potom sprejom BODY proti oderu
kamienkov a nakoniec namiešanou farobou stireborná metalíza a lakom.
Odkaz pre esperákov : !!!Nepichajte šrobovákom do prahov, podbehou a
spodkou dvier !!!!!!!!!!! A potom na auto patrí kefa na umývanie a nie
drátená kefa do rozbrusovačky, lietajú potom veľké kusy.
- vymenenie brzdového valčeka v pravom zadnom kolese, vyčistenie
celého vnutorného ustrojenstva bubnovej brzdy pravého kolesa, nastriekanie brzdového bubna, odvzdušnenie. Človek by neveril aký
vymyslia kórejci samostav - šrob s matkou som naozaj nečakal,
- na vlnovec na výfuku som pre istotu pridal dve šrobovacie pásky
na hadice,
- vymenenie pákového mechanizmu stieračov za nový - pôvodne som
chcel tie púzdra medzi sebou iba vymeniž, aby sa každé drali na druhú
stranu, ale po ich ulomení už iba nový kus - 1600 SK !!!, nastriekanie na
striebornú metalízu ramená stieračov, nové stierače,
- oprava operadla šoférovej sedačky - roztrhnutý molitan na operadle
na tej bočnej výstuži - keďže som nezohnal nový, tak som starý podšil
kúskom koberca, molitan zlepil a zošil dokopy,
- prepol octan selector na 95 oktanov,
- opravil centrálne zamykanie zadných ľavých dverí - prelomený drát
v prechodke - husací krk - dverí,
- výmena sviečok starých, s ktorými som auto kedysi kúpil za nové NGK,
- vypustenie starej chladiacej kvapaliny, prečistenie systému nejakým
sajrajtom čom kúpil na benzínke a napustenie novej nemrznucej zmesy,
- výmena pískajúceho klinového remaňa kompresora klimatizície za nový,
- vyumývanie auta z vnútra, vytepovanie sedačiek a koberčekov,
premazanie všetkého, čo premazať išlo.
Kto sa bude čudovať prečo išlo zväčša o pravú stranu - ľavú stranu auta
som trochu ošetril hňeď po kúpe, a auto som mal naklonené na ľavú stranu. Už som musil s tým niečo robiťm pretože mi odpádavali kusy
nátery v zadnom podbehu a kvitlo to.
Celkovo som minul piksľu základnej farby, dve piksle tmelu BODY fine, pikslu náteru na sposok auta - body 930, 1 ks sprey základná farba +
plnič, 3 ks sprey strieborná metalíza (1 ks ostal), 2 ks bezfarebný lak (1
ks ostal), brzdový valček, pákový mechanizmus stieračov, nové strierače, 4 ks sviečky NGK, čistič chladiacich systémov, nemrznúca zmes
do chladičov, klinový remeň na kompresor a ostatné drobné veci - brúsny papier, riedidlá, drátené kefy do rozbrusovačky atď. CCA 5.000 SKK.