Stránka 1 z 1
Zničený motor????-rozvodový řemen
Napsal: sob zář 01, 2007 19:05
od Lanos
Tak to se musim pochlubit
Jezdím,jezdím a najednou to nejede-motor chcípnul uprostřed cesty.Pár kilometrů mi něco při zastavování jakoby klepalo něco o něco a jen pří nízkých otáčkách a já myslel že brzdy a ono to byl rozvodový řemen
Bylo to ve středu večer...Najel jsem na něj 25000km né víc.Ve čtvrtek jsme jeli na Slovensko.Dnes jsem sundal kryt.Aaaaaa řemen je celý,ale strašně volný!!!!!Co tomyu bude ???že by volná napínací kladka.A proč hned po chcípnutí mi motor točil,pak jsem to radši nezkoušel?Někdo mí říkal když mám urvaný řemen tak bude motor selký,nebo ne.A mám dotaz jak rozložit motor a co mu asi bude ,řemen když bude dobrý tak asi měnít nebudu,ale když by se něco dělalo s ventily atd. tak jestli by při jednom šlo zpravit jak únik oleje asi mi to bere 0,3litrů na 1000km a taky pokud není prasklá hlava tak ji jen přetěsnit-unikla mi v zimě chladící kapalina do motoru-asi 0,5 litrů.Pak už nic.Kolik by mě to mohlo stat ???Nějaká spodní a horní hranice
Napsal: sob zář 01, 2007 20:20
od JRD McLAREN
..cloovece mash 16Ventil ..??
to ta nexem strasit, ..ale asi to cele dopadlo takto:
http://195.168.15.155/dohc/motor
nexesh racej druhy motor ..??
maam jeden "po GO" ..
a jeden z 80t najazdenymi..
Napsal: sob zář 01, 2007 20:45
od palikx
no nazdar.to mas teda problem.remen je nejspis praskly a jen nejde vytahnout.mohla odejit pumpa nebo kladka nejspis jsou potkane ventily a ty se musi menit.tesneni pod hlavu a rovnani hlavy.cena v dilech podle toho co mas za motor od 10 tis do 15 priblizne.nevim jak jsi sikovny a pokud vis jak vypada motor ze vnitr tak to asi i opravis.pokud nevis co kde povolit tak servis.cena prace cca 6-10 tis
Napsal: sob zář 01, 2007 21:39
od Lanos
Mám,nebo možná spíš měl jsem
Daewoo Lanos 1,5 ,8 ventil rok 1997,holobytDoufám že cena bude nižžžžššššííííí
,Řemen vypadá jak nový ... a jak říkáš asi urvaný,ale to zjistím až ho nějak sundáme-spíšby mě zajímalo jak je kurva možné že se jen tak urval ,kdyby měl tak najeto 70000km tak si řeknu že jsem idiot za volantem,ale takhle?A přitom jsem nic zváštního neslyšel ,prostě to přestalo jed.Asi začnu věřit na božskou vůli
.Pološvagr mi s tím pomůže , má zadarmo dílnu a dělá jako mechaník tak mu sypnu o něco míň
.Co teď řeknu v autobuse řidiči "do práce"a kde se tam leze?
Napsal: sob zář 01, 2007 22:01
od JRD McLAREN
no ..
to by to nemuselo byt az take strasne..
..as by si to xel prerobit na 1.5 16V ..daj vedet ...
Napsal: sob zář 01, 2007 22:58
od alvin
Lanos píše:,kdyby měl tak najeto 70000km tak si řeknu že jsem idiot za volantem,ale takhle?
Aj 70.000 je málo,mám francúzsku servisnú knižku pre MATIZA,kde predpisujú výmenu rozvod.remeňa po 90.000km,len u nás sú opatrnejší,dopručujú už po 60.000 vymeniť, ale viem od mechasnika že ten remeň by MAL (teda nemusel,ale mohol) vydržať aj 100.000,ono je ho najlepšie vymeniť po tých 60.000,ale keď to bude po 64.alebo 66.000 nič sa nestane,len aby to nebolo 115.000
Ale v Tvojom prípade mohlo ísť o nejaku vadu materiálu,žiaľ aj také veci sa dejú ešte aj dnes
Napsal: ned zář 02, 2007 00:27
od mil
Nie je rozhodujúce, kedy bol menený remeň, ak nebola zároveň vymenená aj kladka a vodná pumpa. Remene málokedy odchádzajú samy od seba. Väčšinou ich odpíše vadná kladka alebo pridretá pumpa.
Napsal: ned zář 02, 2007 18:48
od Lanos
Napsal: pon zář 03, 2007 18:09
od palikx
tak pokud ti to nekdo udela levneji tak dobry ale hlavne chce vedet co se stalo.pak resit.tesneni pod hlavu stoji kolem 700 podle me to bude asi chtit novy remen cena asi 600 a pumpu cena asi 1000.kladka tezko rict jestli je nebo neni spatna .ventily podle toho kolik a jeden stoji kolem 300.tak muj odhad byl ponekud prestreleny takze v dilech budes kolem 6000 nejhur.a praci uvidis je to tak plus minus 2 dni prace maximalne podle toho co vsecko se bude delat.
Napsal: pon říj 29, 2007 02:38
od Lanos
Tak už přes měsíc mám doma vozíto a vyšlo mě to na 9000 tisíc.
Generalka motoru- Výměna dvou ventilů na válcích 2a 3,výměna těsnění pod hlavou a různých gufer,srovnání hlavy,výměna obou řemenů-napínací kladky-vodní pumpy,vduch. Filtr,olej 10W40 a olejový filtr-po rysku MAX,výměna chlad. kapaliny,výměna předních kotoučů-vlastní,výměna svíček......Takže je to moc i málo,záleží jak se to bere.Co ale pro změnu zustalo je to mi tam dali špatné těsnění víka ventilů,tudíž mi vyteklo dost oleje vrchem-asi dos...To přesně nevím kolik protože jsem nevyměnil kroužky na válcích tak mi to pořád papá olej.A taky mi dost začal škubat studený motor na 2 a trochu i na 3.Normálně jezdim na benzín do BENZINY,ale vyjímečně jsem zajel na 100 oktanový Shell V-Power a vše je téměř v pohodě
.Jak je to možné ?Že by byl už vyřešen častý problém škubajícich Lanosů-zkusím ještě asi vyměnit kable od svíček- motor se zdá od GO víc třepe i s novým benálem a ve tmě vidím malé jiskřičky jak vycházejí k motoru z určitých částí kablů-pološvagr mi tvrdí že taky záleží i na síle jiskry???Je to tak:??
Nejkratší kabel má 3,3kOhmů,zbytek jsem neměřil
Napsal: pon říj 29, 2007 10:39
od -peha-
Pokud vydíš jiskřičky tak nie je čo riešiť len výmana je nutná
Pozri presne čo Ti to robí či kabely alebo cievky no a to vymeň lebo preto Ti to cuká a škube