Stránka 1 z 1

Nevím jak to jinak napsat.

Napsal: pát srp 31, 2007 20:27
od Bruce
Tak ještě jednou,
nastartuju studeného Matýho, má tendenci chcípnout, tak si ho přidržuju aby nechcípl. Když vyjedu ze dvora, máme to tam trošku složitější, už nechcípá. Stačí mu něco kolem minuty a už je vše ok. Dělá to jen studený.

Napsal: pát srp 31, 2007 21:41
od palikx
tak uz jsem to dnes psal jinde nevim co mas za matize ale stava se nam ze u matize 150-novy model odchazi MAP senzor.jiz 2krat jsem ho menil a pomohlo to.cena cca 1800

Napsal: sob zář 01, 2007 13:19
od blackjohn
palikx píše:tak uz jsem to dnes psal jinde nevim co mas za matize ale stava se nam ze u matize 150-novy model odchazi MAP senzor.jiz 2krat jsem ho menil a pomohlo to.cena cca 1800
A kolik má MAP napětí při diagnostice? Já mám při volnoběhu 1,3V, když to držím kolem 3000ot. tak asi 1,1V a při zap. klíčku 4,7V. Právě, že mi to zaškube při přidání plynu, už jsem zkoušel dost věcí, co byly v diskuzi, ještě mi zbývá ten MAP nebo netěsnost v sání.