Stránka 1 z 1
Kolisanie napatia
Napsal: stř srp 22, 2007 23:54
od tulo
Zdravim skusenych Esperakov. Zacal by som tym ze altik je (vraj) v poho.Pri vyhodeni smeroviek stahuje stavu z pristrojovky, paliv. cerpadlo zacne hucat s nimi do rytmu (take hu huuu hu huuu), zacnu kolisat aj otacky na volnovehu, asi to rozhodi aj ECU lebo po vyradeni niekedy az zdochne(inak pokles ot. az na 200). To iste robi napr. pri striedavom zatahovani rucnej(kontrolka), prerusovanom brzdeni,stahovani okien atd. Viete ako alebo kde hladat? Je tam kablov ako na poste a to este neni v plnke. Predpokladam ze to bude nieco pre celu elektriku spolocne. Neviete poradit co? Dakujem
Napsal: čtv srp 23, 2007 07:13
od Cudro
Vyzera to na spatny kontakt voci kostre. Prud sa uzatvara cez niektory spotrebic. Skus pozriet kde su smerovky ukostrene a skontroluj spoje.
Napsal: čtv srp 23, 2007 09:34
od rastikk11
Zacni od ukostrenia baterky kufor atd
Napsal: čtv srp 23, 2007 18:56
od dedo.miki
Je potrebné meracím prístrojom premeriavať kde sa stráca napätie.Začni od baterky a smerom k poistkám .Najprv kostru karosérie .
Napsal: čtv srp 23, 2007 21:36
od tulo
Ja by som prave smerovky vylucil lebo to robia vsetky spotrebice. Tiez som podozrieval zeme od baterky po poistky. Jedine co ma vsetka elektrika spolocne. Kde vsade je to ukostrene? Inak to kolisanie otacok a zdochynanie som uz poriesil. Nemalo to s tym nic spolocne. Vymena sviecok a kablov nepomohla. Bolka to cievka rozdelovaca. Tiez som vymenil aj hlavu rozdel. lebo uz mala pomaly zaverecnu. Otacky na volnobehu sa ani nepohnu a po vyradeni klesaju pokne pomaly na volnobezne a nie ako predtym na 200 az 0. Nebolo treba vobec pucovat klapku a pod.
Napsal: pát srp 24, 2007 03:26
od Slavek
budou nekde speceny kabely, typicky priznak, zkus prah jak mas vedeny kabely do zadu, rozdelej a prohlidni. Nebo zoxidovanay plus na baterii nebo minus
Napsal: pát srp 24, 2007 22:46
od tulo
Dakujem za rady. Idem teda skusat od kraja. Inak aj takto nejako moze vyzerat hlava rozdelovaca. By jeden neveril.