Stránka 1 z 4

První Nexia s motorem 2,5 V6

Napsal: stř srp 22, 2007 16:57
od Ivan
Kolegové, tak tento rok je plný rekordů. Já postavil pravděpodobně první Nexii s 2.0 16V turbo a kolega SANDo postavil pravděpodobně první Nexii s motorem 2,5 V6. Tady máte nějaké fotky, převzaté z Polského Nexia Clubu:

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Osobně tedy moc nerozumím těm bubnovým brzdám na zadní nápravě a troufám si říci, že bude mít obrovské problémy s celkovým vyvážením auta, protože ta V6 je těžká jako kráva.
Pár technických info pro neznalé: motor má výkon kolem 170 koní, krouťák asi 227 Nm. Ideální by bylo, podle mě, to předělat na biturbo :-)

Napsal: stř srp 22, 2007 19:13
od SANDo
Hey there ;-)
A few things are different :-)
My engine doesn't have 174 HP 8)
It has more than 200 ;) Why?
1. 3.0 Inlet cams
2. Custom exhaust
3. 3.0 intake
4. Bigger injectors ( stock manage only to +/- 200hp )
5. Bigger fuel distributor ( 4 bar, stock also mnages only until 200hp +/- )
In general; ONLY after changing the exhaust tha car had 192 HP :twisted:
In most of other 2.5 inlet cams from 3.0 give at least 10hp, and the intake also something like this ;) So.... ;)
Greets!

PS Biturbo? Sure, but not now ( not enough cash ;p ) ;)
PS2. Oh yeah, and the car drives really normally ( about the weight ). There is normal understeering, just like by 2.0 8v ;-)

Napsal: stř srp 22, 2007 20:13
od -peha-
Tak ta strojovna je fakt paráda je to delo gratuluju k uspěchu :lol: :lol: :lol:

Napsal: stř srp 22, 2007 20:40
od Goose
Very nice Porschekiller... :lol: :lol: :lol: Simply devil... ;)

Napsal: stř srp 22, 2007 20:57
od Ivan
What about your chassis, SANDo? It is original?

Napsal: stř srp 22, 2007 21:25
od ferino28
Tak tu sa splnil sen pre JRD McLAREN. Myslim ze mal podobny zamer, aj ked to chcel dotiahnut na 4x4.

Napsal: stř srp 22, 2007 22:29
od JRD McLAREN
..heheeee....
neni spatneee...
ale ja som to mal nakreslene nie z priecne ulozenym motorom..ale z pozdllzne..
..

..a navyse "ak vyjde ta TOTALka" u nas f robote na dvore..
..taq to moje bude mat srdecko z koncernu VW..

Napsal: stř srp 22, 2007 22:46
od ferino28
JRD McLAREN píše:..heheeee....
neni spatneee...
ale ja som to mal nakreslene nie z priecne ulozenym motorom..ale z pozdllzne..
..

..a navyse "ak vyjde ta TOTALka" u nas f robote na dvore..
..taq to moje bude mat srdecko z koncernu VW..
Ale to asi nebude legalne. Alebo da sa aj to?

Napsal: stř srp 22, 2007 22:49
od JRD McLAREN
..to neřeš..

Napsal: stř srp 22, 2007 23:00
od ferino28
JRD McLAREN píše:..to neřeš..
OK

Napsal: stř srp 22, 2007 23:35
od Ivan
JRD McLAREN píše:..to neřeš..
:lol:

Napsal: čtv srp 23, 2007 01:31
od sim
Chassis is stock.

This engine was first in Henry's Kadett:

http://www.streetracing.pl/forum/viewto ... sc&start=0

There is a B25XE engine (C25XE made for Saab) with some parts needed to put this engine in to the Nexia (e.g. Opel Omega's 3.0 V6 Intake with dual throttle valve).

=====================

Karoseria jest seryjna.

Ten silnik był najpierw w Kadecie Henry'ego:

http://www.streetracing.pl/forum/viewto ... sc&start=0

Ten silnik to B25XE (C25XE wykonane dla Saaba) z kilkoma częściami potrzebnymi do założenia silnika w Nexi (np. układ dolotowy z Opla Omegi 3.0 V6 z podwójną przepustnicą).

Napsal: čtv srp 23, 2007 06:38
od -peha-
Chlapi to neuveritelné čo my tu robíme von tam narval SAABácký motor sú to frejeri ale chvála bohu že s výkonom nemajú na Ivka tolko koníkou zatial v ich autíčkách není teda dúfam že neprekvapia :lol: :lol: :lol:

To Sando a SIM - ObrázekObrázekObrázekObrázek

Napsal: čtv srp 23, 2007 07:20
od Cudro
Som zvedavy co na to povie ten podvozok. Jazdit s tak silnym motorom na seriovom podvozku z Nexie a s tymi bubnovymi brzdami vzadu je sialenstvo. Ked ten motor poriadne zaberie, musi mu utrhnut poloosi.

Napsal: čtv srp 23, 2007 07:26
od ferino28
Hosi poklona -i javascript:emoticon('-i')
javascript:emoticon('-i')