Stránka 1 z 1

Syčanie po vypnutý motora

Napsal: pon srp 20, 2007 17:16
od ceysy
Ahoj. Objavil sa mi tento problém. Po vypnutý motora počujem z pravej strany ( v miestach odkladacej skrinky ) také zasyčanie cca 1-2 sekundy.
čo by to mohlo byť? Môže to byť žeby nasával falošný vzduch? Lebo je v motorovom priestore ešte ešte nejaký kryt ( neviem čo to je_ ) asi nejakého filtra na spolujazdcovej strane, z ktorého ide hadica priamo do sánia vzduchu. Tento kryt je menší ako hlavný filter.
Ďakujem za rady. :lol: :lol:

Napsal: pon srp 20, 2007 17:56
od blackjohn
To bude asi rezonátor(taková černá plastová "kapka" nad pravým tlumičem). Ale pochybuju, že by to zasyčelo odsud, má to připojení jen k nasávání.

Napsal: pon srp 20, 2007 18:24
od Richard
Nevím jestli je to u Espera, ale u Nubiry je u filtru vzduchu taková černá krabice a do ní vedou 2 tenké hadičky a ta krabice je zásobník podtlaku pro ovládání přepínače klapek topení - větrání. může tam být nějaká zpuchřelá hadička a pak se podtlak po vypnutí motoru ztrácí a syčí :?: :?:

Napsal: pon srp 20, 2007 18:50
od ppp
A co klima? Nebezala nahodou az do vypnutia motora? Ak ano, tak to na 99% bude klima.

Napsal: pon srp 20, 2007 19:09
od ceysy
Nie. vsetko je vypnute

Napsal: pon srp 20, 2007 23:04
od Hardy
Odkedy mam šišku tiež mi to sičí jak haddd.......... :D

Napsal: úte srp 21, 2007 03:45
od Slavek
podtlak pro ovladani smeruvaci klapky vzduchu, po vypnuti a po tom co ti to zasyci tak by ti nemela prepinat klapka, kdyz zmenis polohu a nic se nestane tak je to 100% ono.

Napsal: úte srp 21, 2007 08:08
od ceysy
Aj ja si myslím že je to syčanie z podtlaku na nadstavovanie klapiek. A výmena hadičiek by pomohla? je to ťažká oprava? A kedy som to nechal tak stalo by sa niečo napr. motoru?

Napsal: úte srp 21, 2007 08:38
od Richard
ceysy píše:Aj ja si myslím že je to syčanie z podtlaku na nadstavovanie klapiek. A výmena hadičiek by pomohla? je to ťažká oprava? A kedy som to nechal tak stalo by sa niečo napr. motoru?
Jestli má Espero podtlakově ovládanou klapku přepínání topení, poznáš lehce, když otočíš za běhu motoru tím kolečkem na okna a pak třeba na nohy je slyšet slabé zasyčení, jak se pouští podtlak do pístku klapky. Stejně tak i po vypnutí motoru by to mělo být slyšet zřetelněji. Právě zásobník podtlaku ti klapku přestaví i po vypnutí motoru. pokud je tam nějaká hadička zpuchřelá podtlak se ti ztratí (to je to syčení) a např. pokud po 5 minutách od vypnutí motoru a otočíš voličem nastavení vzduchu a nic neuslyšíš, je podtalk v háji a hledej tam. Motoru se asi nic nestane, ale přisává falešnej vzduch má chudší směs, ale tak tenké hadičky nemohou řídící jednotku tak zblbnout, aby se něco stalo. Mohlo by to malinko škubat při šolýchání plynu, nebo chcípat při volnoběhu.Každopádně je lepší to opravit 8)

Napsal: úte srp 21, 2007 14:06
od blackjohn

Napsal: stř srp 22, 2007 09:22
od ceysy
Super. ďakujem za rady. idem na to!

Napsal: stř srp 22, 2007 23:23
od ceysy
Ahoj, tak dnes som to pozeral. podtlakové hadice na otáčanie klapiek kúrena sú dobré. Dokonca držia podtlak až do druhého dňa. Tak že to je v poriadku. odtiaľ nenasáva falošný vzduch. tak že stále neviem čo to syčí. Teraz sa to syčanie ozýva iba niekedy. Tak že môj problém stále pokračuje.

Napsal: pát srp 24, 2007 03:49
od Slavek
jeste me napada ze podobny zvuk vydava kdyz zapnes vnitrni cirkulaci vzduchu, ale zasyci to tak asi na 1 az 2 vteriny