Zdroj z 220V na 12V a cca 25-30A

Vše co se týká techniky, zapojení, ND

Moderátoři: Blue Lanos, pejee, lomngi

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 3599
Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
Bydliště: Mexico City
Kontaktovat uživatele:

Zdroj z 220V na 12V a cca 25-30A

Příspěvek od JRD McLAREN »

Zdravim ludeee...

Neviete mi niekdo poradit kde pripadno z coho by som si zbastlil zdroj na 12V a 30A
..som myslel ze ten komresor co mam si napojim zo zdroja z PC..
..ale ten to nezvladne..
..
trafak sa mi navijat a prevlacat nexe..takze uvazujem nad impulznym niecim..
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu//
Opravy vašich plechových miláčikov
Reklama
 

Uživatelský avatar
dedo.miki
Příspěvky: 1253
Registrován: stř led 10, 2007 19:50
Bydliště: Košice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dedo.miki »

Aotonabíjačka,ale silná na niektorých môžeš dokonca to napätie nastaviť od 0 až 48V a už to máš aj usmernené.
Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 3599
Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
Bydliště: Mexico City
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od JRD McLAREN »

mmm..no to napadlo aj mna..
ale kupovat nabijacku..
"ked cely tuareg z hasiacim pristrojom" ma stal taq 2stovky...
..ale uz spekulujem nad upravovu zdroja z PC..
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu//
Opravy vašich plechových miláčikov
Uživatelský avatar
dedo.miki
Příspěvky: 1253
Registrován: stř led 10, 2007 19:50
Bydliště: Košice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dedo.miki »

Zdroj z PC predsa nemôže dať 30A možno tak 3A a to je obrovský rozdiel.Na 30A potrebuješ trafo velké ako celá skrinaPC.A jaký kompresor to je?
Habron
Příspěvky: 1498
Registrován: stř srp 11, 2004 18:16

Příspěvek od Habron »

15A umím, to se v pohodě vejde do 9M na DIN lištu (možná by se to vešlo i do 6M) a váží to asi 300g, 30A jsem ještě nedělal, pokud budu mít zítra chvilku, tak to zkusím spočítat. Výkonové prvky by neměl být problém, ale asi na to nebudu mít kostru a ferit na trafo. Na klasický trafo zapomeň, to bude mít aspoň 8kilo.

PC zdroj i po úpravách ti dá max 6A.


To dedo.miki: Svářecí invertor, který dá 140A je veliký jako půlka PC skříně ;)
... nikdy v životě bych nechtěl hondu ...
Uživatelský avatar
dedo.miki
Příspěvky: 1253
Registrován: stř led 10, 2007 19:50
Bydliště: Košice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dedo.miki »

A načo ten kompresor vôbec potrebuješ?Možno vyriešime inak problém.Inak 8 kg trafo je už dosť velké ved moje Pc má menej.
Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 3599
Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
Bydliště: Mexico City
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od JRD McLAREN »

.no kompresor potrebujem na bezne robenie f garazi..
..sem tam odfuknut bordel..a pod..
..
pozeram na stitok PC zdroja..a..350W zdroj ma toto:
+3.3V 28A
+5V 30A
+12V 18A
ostatne napetia su -5V -12V 0,8A a +5Vperm 2A stalych, tych je cez pomocny zdroj..cize nezaujimave pre mna..
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu//
Opravy vašich plechových miláčikov
Uživatelský avatar
Rado
Příspěvky: 525
Registrován: pát led 21, 2005 16:28
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Rado »

ak by si vyhodil poistku tak na tych 12V mozes z 350W zdroja brat maximalne nieco cez 29A a to sa moze uz pekne zahrievat. potreboval by si aspon 500W zdroj na 12V aby si mohol brat stale tych 30A.
Matiz SE 99 zelena metla - stale sa na nom pracuje
Habron
Příspěvky: 1498
Registrován: stř srp 11, 2004 18:16

Příspěvek od Habron »

Ty hodnoty uváděné na PC zdrojích jsou špičkově maximální. Jak znám konstrukci PC zdroje, tak si nejsem jistý, jak dlouho lze ten maximální proud odebírat. Je nutné opravdu dobré chlazení.
Při maximálním proud mi tam vychází tepelná ztráta něco kolem 50W a to se chladí už dost špatně. Bylo by určitě potřeba zvětšit chladiče a zlepšit odvod tepla ventilátorem, nicméně cesta to je.

Jsem jen tak orientačně spočítal, za kolik by se dal postavit zdroj 12V/30A a vychází mi hrůzná cena někde kolem 4500,- Kč.

Stále platí, že za kolik v Číně vyrobí celý zdroj, za to u nás nekoupíš ani součástky.
... nikdy v životě bych nechtěl hondu ...
Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 3599
Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
Bydliště: Mexico City
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od JRD McLAREN »

no...
secko co pisete viem..
..
tie udaje mam z kvalitneho PC zdroja..co mam v mojom stojatom PC (polroka nepouzivanom)
a viem ze tie udaje su "pravdive" a nie len papierove..

..ked si to vykonovo zratam tak v Maxime da ten zdroj 458.4W..
a mne bude stacit vykon do 360W..

cize ked presunem vykon z 3.3V a 5V vetvy na 12Voltku..
taq by mi to mohlo aj stacit..
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu//
Opravy vašich plechových miláčikov
Habron
Příspěvky: 1498
Registrován: stř srp 11, 2004 18:16

Příspěvek od Habron »

A jak ten výkon "přesuneš" :?:
... nikdy v životě bych nechtěl hondu ...
Habron
Příspěvky: 1498
Registrován: stř srp 11, 2004 18:16

Příspěvek od Habron »

A ještě jedna perlička - kdysi jsme řešili zdroj 230V/12V/40A. Využili jsme pro to alternátor ze Š Favorit a nějaký malý motor, už nevím, z čeho byl, ale pravděpodobně z pračky.
Světe div se - fungovalo to :lol:
... nikdy v životě bych nechtěl hondu ...
Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 3599
Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
Bydliště: Mexico City
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od JRD McLAREN »

no presunem ho tak..
ze si premotam ten impulzny trafacek..
a torsku potom upravim tu spetnu vezbu..
aby nebola z toho na vetvy..
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu//
Opravy vašich plechových miláčikov
Habron
Příspěvky: 1498
Registrován: stř srp 11, 2004 18:16

Příspěvek od Habron »

No právě - jestli něco nesnáším, tak vinutí cívek a trafáků ;)

Horší je, že ten trafák bude asi zalepený a jak ho rozebrat, aby nepraskl, ale to se dá zvládnout - ředidlo a horkovzdušná pistole.
... nikdy v životě bych nechtěl hondu ...
stefan
Příspěvky: 640
Registrován: čtv črc 28, 2005 09:21
Bydliště: Žilina

Příspěvek od stefan »

Prečo si nezoženeš kompresor na 220V?
ex - Espero, 11/96, 1,5 DOHC, 66 kW,strieborná metalíza, 107000km, plná výbava.
Renault Scenic, 12/2000, 1,9 dti, 72 kW, bordová metalíza, 150 000 km, ešte lepšia výbava.
Odpovědět

Zpět na „Technická Sekce“