Stránka 1 z 2
ledva štartuje na 2 alebo valce
Napsal: pon srp 06, 2007 21:16
od Michal M.
Zdravim,
mam taky problem, ze ked chcem startovat tak musim dlho pretacat a potom aj ked chyti tak asi 500 otacok a ako keby isiel na 3 valce. potom pridam, ledva, ledva sa dostane cez 1000 otacok a ked je uz na 2000 otackach takych 10-15 sekund tak to uz prestane triast a ide krasne na 4 valce. Popritom sa trasie. Ziadne ine problemy nie su. Je zaujimave, ze ked zastavim, vypnem motor a hned sa pokusim nastartovat tak uplna pohoda. Ked stojim viac ako 5 minut tak zas.
Podotykam, ze mam komplet novu zapalovaciu sustavu (kable, rozdelovac, sviecky, ...). Ked mi dnes vymienali sviecky tak ta druha od rozdelovaca bola od oleje. Neviete ci to moze byt tesnenie pod vekom alebo testenie pod hlavou ? Alebo nieco ine ?
Voda sa mi nestraca, ani v nej nie su olejove skvrny a ani na krytke dolievania oleja nie je biela mazlanina.
Dakujem za postrehy
Napsal: pon srp 06, 2007 21:45
od conpet
Ta mazlanina bude na olejovým víčku až to těsnění pod hlavou povolí úpně. Pokud se ale voda opravdu neztrácí , tak můžeš být v klidu a bude to nějaká prkotina. Sleduj bílý dým asi 1 minutu po startu
Napsal: pon srp 06, 2007 21:58
od Michal M.
conpet píše:Ta mazlanina bude na olejovým víčku až to těsnění pod hlavou povolí úpně. Pokud se ale voda opravdu neztrácí , tak můžeš být v klidu a bude to nějaká prkotina. Sleduj bílý dým asi 1 minutu po startu
no ked to ide na zaciatku na tie 3 valce albo kolko, tak trochu ide dym z vyfuku, ako ked zle spaluje. Nemoze to byt to tesnenie pod vekom ? Ako ake su priznaky, keby mi zacinalo odchadzat tesnenie pod hlavou ? Lebo toto blbe startovanie uz trva dlhsie, ale robilo to predtym iba sporadicky, ze som musel dlhsie tocit, a teraz tak asi tyzden uz sa trasie a ledva sa dostanem na 1000 otaciek. Ako keby sa po nejakych 20 sekundach nieco z valcov odparilo alebo spalilo a uz to ide ok.
Napsal: pon srp 06, 2007 22:34
od Hardy
Tesnenie pod vikom treba skontrolovat určite a to že máš nowu elektriku neznamená že je to v poriadku... ja mam tiež podobný problém ked štartujem tak sa mi trasie volant.... a kable máš nowe ktoré všetky?
Napsal: úte srp 07, 2007 06:29
od conpet
Těsnění pod víkem ti maximálně jen zasere motor, těsnění pod hlavou už bere tu vodu, začíná to opravdu nenápadně, úbytky třeba jen po 2 mm v nádržce, ale musíš na to koukat při stejný teplotě , třeba ráno před startem.
Napsal: úte srp 07, 2007 07:37
od Michal M.
conpet píše:Těsnění pod víkem ti maximálně jen zasere motor, těsnění pod hlavou už bere tu vodu, začíná to opravdu nenápadně, úbytky třeba jen po 2 mm v nádržce, ale musíš na to koukat při stejný teplotě , třeba ráno před startem.
Kable mam komplet vsetky. Ubytky vody sledujem uz dlhsie, rano pred nastartovanim, a zatial sa mi nic nestracala.
Napsal: úte srp 07, 2007 07:39
od Michal M.
conpet píše:Těsnění pod víkem ti maximálně jen zasere motor, těsnění pod hlavou už bere tu vodu, začíná to opravdu nenápadně, úbytky třeba jen po 2 mm v nádržce, ale musíš na to koukat při stejný teplotě , třeba ráno před startem.
Kable mam komplet vsetky. Ubytky vody sledujem uz dlhsie, rano pred nastartovanim, a zatial sa mi nic nestracala.
Napsal: úte srp 07, 2007 12:01
od JRD McLAREN
.no ta jedna cierna sviecka..
..tam nebude nieco dobre na tom jednom valci..
ale odtial to ti neporadim ze co..
ke mash move kable sviecky..(aj rozdelovac bol porobeny..>??)
Napsal: úte srp 07, 2007 12:06
od Michal M.
JRD McLAREN píše:.no ta jedna cierna sviecka..
..tam nebude nieco dobre na tom jednom valci..
ale odtial to ti neporadim ze co..
ke mash move kable sviecky..(aj rozdelovac bol porobeny..>??)
Uz som ho dal do servisu. Do Carmaxu na Harmincovej.
Prave mi odtial volali, ze vymenili testenie pod vekom ventilov,
nejaku odvetravaciu hadicu (to fakt neviem co je) a ze pocitac vyhodil, ze je zly nejaky regulator tlaku benzinu. Tak nejak som to zachytil. Tak dufam, ze to je ono a auticko bude startovat ako ma.
Ma to by hotove az zajtra poobede. Ved dam vediet.
Napsal: úte srp 07, 2007 12:20
od JRD McLAREN
no..
neviem jak mohol pocitac vyhodit "zly regugulator tlaku benzinu"..
ken je to cisto mechanicka vecicka..(ale zly byt moze)
..
to a to tesnenie na viku ma z tvojou poruchou prd zpolocne..rovna ao aj ta hadica - co ide od vika do tej rury na vzduchovy filter..
..ale ked tiekol olej, taq to vymenit treba..
Napsal: stř srp 08, 2007 08:35
od Jirka Plzen
Ten regulátor tlaku benzinu by mě docela zajímal! Kde se najde? Já mám se startováním podobný problém.Už dříve jsem to tady na foru prezentoval,ale moje problematické první startování studeného motoru je vysloveně závislé na venkovní teplotě. Přibližně od 15st.C dolů startuje perfektně,(celou zimu na první otočení),opačně za vyšších teplot blbne stejným způsobem jako na 3 nebo dva válce.Já mám největší podezření na teplotní čidlo,ale zatím každý mi radil hledat problém v kabelech,kontaktech rozdělovače,atd.V servisu mi také s tím nic rozumného neudělali,to těsnění pod víkem ventilů a odvětr.hadičku mi také měnili,ale to jsou opravdu nepodstatné blbosti.Díky předem za dobrý tip
Napsal: stř srp 08, 2007 08:40
od JRD McLAREN
je to "tamten valcek" co z neho trci hadicka..
ale aj ta hadicka moze byt zla..popraskana ci zvetrala...
Uz je to opravene
Napsal: stř srp 08, 2007 20:26
od Michal M.
Hotovo. Uz je to opravene.
Auticko krasne startuje, otacky pekne vybehnu a klesnu.
Len pre zaujimavost napisem co vymenili :
1.tesnenie veka ventilov - 498.0 Sk
2.podlozky - 476.5 Sk
3.hadica odvetravania - 109.5 Sk
4.tesnenie - 39.0 Sk
4.regulator tlaku paliva - 1245.0 Sk
Spolu za material vratane DPH : 2368 Sk
Za robotu vratane DPH : 1100 Sk
No neviem ci je to vela alebo akurat, ale auticko uz je O.K. tak sa vytesujem. Aspon zatial.
Dakujem vsetkym v diskusii za postrehy k problemu.
Napsal: čtv srp 09, 2007 12:39
od rastikk11
A to jake 2 podlozky za 400 sk ti menili?
Napsal: čtv srp 09, 2007 13:20
od JRD McLAREN
..no to nejsu 2 podlozky..
ale je to 11 podloziek, teda tesniacich podloziek, co idu na srubky na viko..
a jeden kus mam 25.-Sk nakup..bez DPH..(25*11=275+19%=327.25)