Stránka 1 z 1
Nasavanie vzduchu
Napsal: pon črc 16, 2007 11:40
od mino22
Pri beznej udrzbe som zistoval odkial to vlastne motor nasava vzduch , pricom som nasiel dost skrytu plastovu "bandesku" s napisom rezonator niekde v narazniku s dierkou mensou ako spendlikova hlavicka . Skutocne staci motoru nasavat vzduch cez tento otvor. Z tejto nadrzky potom vedie dalsia hadica asi na vetranie kabiny pravdepodobne . Myslel som si , ze pri jazde sa dostava vzduch do motora nejak naporom pocas jazdy .
Napsal: pon črc 16, 2007 13:33
od Radovan43
Tak ten rezonator ma hlavnu funkciu na to aby uzavrel saciu tlakovu vlnu v sacom systéme. To znamena ze ak by si to obisiel, motor sice bude reagovat rychlesie na zmenu polohy skrtiacej klapky, ale na strane druhej strati kultivovanost. Bude proste reagovat az prilis na zmenu polohy plynoveho pedalu. Ono je to iba 1 stranka a ak by som ti mal napisat kolko dalsich vplyvov to ma, asi by som neskoncil ani po 20 stranach. Ja som to este nemal rozobrane, ale ta 2. hadica bude pravdepodobne prave ta, cez ktoru nasavas. Ta dierka je mozno iba clonka, ktora dorovnava tlaky medzi okolim a krabicou. Celkovo je to dost velka veda navrhnut taky rezonator na motor.
PS: (spravne navrhnuty rezonator zlepšuje celkovu charakteristiku motora a dokonca aj prida zopar % na vykone).
Napsal: úte črc 17, 2007 09:20
od mino22
Ani by som nemyslel ze je to take komplikovane . Dakujem za plnohodnotnu odpoved .