NEW hlava (z 1.8-čky(18E) na 2.0 litrík (c20ne) ) FOTO+VIDEO
Napsal: pon črc 09, 2007 16:47
čafte páni....
.. tak po dlhšom trápení som konečne fčera vymenil komplet hlavu + sanie z motoru 1.8 l (typ 18E Kadett) na môj dvojlitrík (viď príspevky "NEW ... " )
.. bolo s tým pár nutných úprav, napr. upraviť vačku (vybrúsiť drážku bo na 1.8 je len dierka na rozdelovač) čo mi zabralo asi mesiac dva kým som niekoho našiel čo mi to urobí.. , ďalej porobiť pár úprav ohľadom uchytenia altíku, hadičiek na benzín, nádobu na servo, všetkých možných hadičiek čo idú do sania... a tak... aj tak nie je všetko pozapájané, bo nie je kde...
.. po poskladaní som celý nadržaný pootočil kľúčom.. a môžte hádať čo sa stalo.... naštartovalo na prvý krát....
.. ak niekto vie ako vypadá sanie na kadettáckom saní (jak JRD napísal "ovalné vajíčko s dvoma klapkami" ) tak už to je celkom sranda.. bo je vačšie..
.. keď sa otvorí tá menšia klapka tak to reve slušne a keď pridáte a otvorí sa druhá väčšia tak to je za a motor ide vyskočiť..
.. po zaťažkávacej jazde ( a nešetril som ho ) to vypadá že to urobilo niečo s tým... hlavne od 4000otáčok to ožíva veľmi slušne na rozdiel od 3000 na dvojlitrovej..
.. asi po pol hodine blbnutia čo to dá mi to začalo ho dusiť a až nakoniec povedal dosť a skapal... ani naštartovať ............... jek mi stislo ani nejdem písať .............. a nakoniec len poonďaný benzínik došou...
.. ešte ho musím troška poladiť bo trošku skočí keď mu zošliapnem plyn naplno ale to s JRD riešime... som mu za to a nielen za to POVĎAČNÝ, díííky čéče
.. ďalšie info budem dodávať priebežne
zatím papa
.. tak po dlhšom trápení som konečne fčera vymenil komplet hlavu + sanie z motoru 1.8 l (typ 18E Kadett) na môj dvojlitrík (viď príspevky "NEW ... " )
.. bolo s tým pár nutných úprav, napr. upraviť vačku (vybrúsiť drážku bo na 1.8 je len dierka na rozdelovač) čo mi zabralo asi mesiac dva kým som niekoho našiel čo mi to urobí.. , ďalej porobiť pár úprav ohľadom uchytenia altíku, hadičiek na benzín, nádobu na servo, všetkých možných hadičiek čo idú do sania... a tak... aj tak nie je všetko pozapájané, bo nie je kde...
.. po poskladaní som celý nadržaný pootočil kľúčom.. a môžte hádať čo sa stalo.... naštartovalo na prvý krát....
.. ak niekto vie ako vypadá sanie na kadettáckom saní (jak JRD napísal "ovalné vajíčko s dvoma klapkami" ) tak už to je celkom sranda.. bo je vačšie..
.. keď sa otvorí tá menšia klapka tak to reve slušne a keď pridáte a otvorí sa druhá väčšia tak to je za a motor ide vyskočiť..
.. po zaťažkávacej jazde ( a nešetril som ho ) to vypadá že to urobilo niečo s tým... hlavne od 4000otáčok to ožíva veľmi slušne na rozdiel od 3000 na dvojlitrovej..
.. asi po pol hodine blbnutia čo to dá mi to začalo ho dusiť a až nakoniec povedal dosť a skapal... ani naštartovať ............... jek mi stislo ani nejdem písať .............. a nakoniec len poonďaný benzínik došou...
.. ešte ho musím troška poladiť bo trošku skočí keď mu zošliapnem plyn naplno ale to s JRD riešime... som mu za to a nielen za to POVĎAČNÝ, díííky čéče
.. ďalšie info budem dodávať priebežne
zatím papa