Plyn: Cukání + zášleh, CHECK, dotaz asi hlavně na pehu
Napsal: sob črc 07, 2007 19:16
Ach jo...takže Legyna jezdí dobře na benzín vše ok, ale:
Do včera to bylo OK (fakt je že auto s novym těsněním jsem moc nehonil), ale včera jsem vzal LPG na Shellce (Jižní spojka před sjezdem k Ben Caru) a začlo mi to v nízkých otáčkách (do 2000rpm) šíleně škubat + mi to při přidání plynu z nuly třikrát švihlo do sání, takže mi tam ten kryt filtru drží na dobrý slovo (a to mi tam v Golcu ještě dodělali díry). Včera jsem to vyjel, dneska natankoval jinej, škube tak do 1600rpm a zatím nestřelilo. Když jsem to řešil s plynařem, radil mi vyměnit svíčky, případně kabely. Napadá vás ještě něco jinýho? Dotaz asi hlavně na pehu, příp. další plynové znalce (je tam Lovtec klasika). Jo a ještě by mě zajímalo, z prvního kabelu u kabiny z toho "rozdělovače" nebo jak se tomu tady říká vede hnědej drát někam do toho plynu. Co to je? Díky Jinak co se toho plynu týče, plynař mě upozorňoval na to, že není zapojená ŘJ plynu (je tam jen napájení), že prej je s tím víc problémů než užitku a že je vyndanej plovák z nádrže (je to 60l a vejde se mi tam podle čerpadla asi 48, vypíná čerpání normálně cvaknutí, nedělá ten kravál). Plus mi pod plynem svítí kontrolka CHECK, na začátku jízdy při ubrání zhasne, když s tím jedu dýl, tak nezhasne vůbec. Díky všem
Jo ještě dodávám, že problém je patrný při jízdě hlavně do stoupání, i když je to asi tak trochu zbytečný dodávat.
Do včera to bylo OK (fakt je že auto s novym těsněním jsem moc nehonil), ale včera jsem vzal LPG na Shellce (Jižní spojka před sjezdem k Ben Caru) a začlo mi to v nízkých otáčkách (do 2000rpm) šíleně škubat + mi to při přidání plynu z nuly třikrát švihlo do sání, takže mi tam ten kryt filtru drží na dobrý slovo (a to mi tam v Golcu ještě dodělali díry). Včera jsem to vyjel, dneska natankoval jinej, škube tak do 1600rpm a zatím nestřelilo. Když jsem to řešil s plynařem, radil mi vyměnit svíčky, případně kabely. Napadá vás ještě něco jinýho? Dotaz asi hlavně na pehu, příp. další plynové znalce (je tam Lovtec klasika). Jo a ještě by mě zajímalo, z prvního kabelu u kabiny z toho "rozdělovače" nebo jak se tomu tady říká vede hnědej drát někam do toho plynu. Co to je? Díky Jinak co se toho plynu týče, plynař mě upozorňoval na to, že není zapojená ŘJ plynu (je tam jen napájení), že prej je s tím víc problémů než užitku a že je vyndanej plovák z nádrže (je to 60l a vejde se mi tam podle čerpadla asi 48, vypíná čerpání normálně cvaknutí, nedělá ten kravál). Plus mi pod plynem svítí kontrolka CHECK, na začátku jízdy při ubrání zhasne, když s tím jedu dýl, tak nezhasne vůbec. Díky všem
Jo ještě dodávám, že problém je patrný při jízdě hlavně do stoupání, i když je to asi tak trochu zbytečný dodávat.