Stránka 1 z 1
Problém pri štartovaní
Napsal: pát čer 22, 2007 07:35
od JuST
Mám problém pri štartovaní. Rozpíšem situáciu takto:
Ráno naštartujem v pohode, akonáhle po cca 15 km zastanem autom a vypnem motor. (všetko v poriadku). Nastava problé pri opatovnom naštartovaní, keď naštartujem otačky klesnu na cca 200 a motor zdochne, ale ak chcem nastartovat tak len na druhy krat ale vytacam motor ako v zime na skodovke cca 10-15 sekund pokial naskoci motor. (Zaujimave je ze ked necham auto do obeda stat tak nastartujem v poriadku) ale ak idem do mesta na postu kde odstavim auto a vratim sa s posty tak je zasa problem. A takto to ide dookola.
Chcel by som poradit, kde moze byt problem lebo v servise mi vymenia aj to co je dobre. Dakujem
Napsal: pát čer 22, 2007 18:06
od Slavek
pokud to bude cidlo tak ti diagnostika to najde, me to pripada jako cidlo teploty vody
LPG
Napsal: pát čer 22, 2007 21:59
od Michal M.
MAM TIEZ LPG A AKO SOM SA INFORMOVAL U PLYNAROV, TAK JE TOTO VYSLEDOK FYZIKALNEJ VLASTNOSTI PLYNU.
PREDPOKLADAM, ZE NAMAS PRIAME VSTREKOVANIE PLYNU, TAKZE MAS KLASIKU, KDE SA PLYN ZO VZDUCHOM ZMIESAVA V NASAVASOM POTRUBI. A TU JE TEN PROBLEM.
V NASAVACOM POTRUBU OSTANE DOST ZMESI. TEDA PLYNU A VZDUCHU. NO A KED CHCES NASTARTOVAT TAK SA ZMIESA BENZIN A PLYN A ZMES JE PRILIS BOHATA A TAK TO BLBNE. KED DLHSIE STOJIS, TAK PLYN SA POSTUPNE Z NASAVACIEHO POTRUBIA ODPARI, A VTEDY SA STARTUJE NA BENZIN O.K.
TENTO JAV SA U PRIMEHO VSTREKU LPG NEVYSKYTUJE. ALE SAMOZREJME, ZE JE TO DRAHSIE RIESENIE.
TOLKO MOJE POZNATKY.
MISO M.
Napsal: sob čer 23, 2007 11:17
od ppp
Ako pise Michal M. Nie je to bug ale feature
. Proste po zastaveni so zapnutym lpg ostane v plsynovaci dost plynneho aj kvapalneho lpg, ktore sa odpari a pretlaci do sania. PO dlhsom case sa odvetra (odtecie pod auto a do blizko stojaceho kanala
) ale po par minutach je cele sanie aj s krabicou so vzduchovym filtrom plne propanbutanu a zmes propanbutanu s benzinom (predpokladam ze startujes na benzin) nie je velmi horlava
. Ja to zatial riesim zamknutim auta dialkovym (vyradim tak benzinove cerpadlo, tak zapojili DO na central predoslemu majitelovi) a "startovanim" na "benzin" cim po par otackach odvetram motor.
Napsal: úte črc 03, 2007 23:59
od jozo
Skus pred odstavenim auta vzdy prepnut na benzin a ist aspon 0.5 km na benzin kym vypnes motor.
Napsal: stř črc 04, 2007 11:12
od Honza Beneš
LPG sice teprve plánuju, ale přesto se zeptám: startovat na plyn nejde ani s ohřátým motorem? Nebo to jde ale nedoporučuje se? Předem dík za odpověď
aaa
Napsal: stř črc 04, 2007 11:35
od simone
hmmm to s tým lpg neviem ale ja ho mam a nemam žiadem problem so štartovaním a mam ten system že sa zmiešava v potrubý. podla mna je problem inde. Bežne v meste štartujem po par km a no problem
Napsal: stř črc 04, 2007 20:58
od palikx
tak kluci v podstate asi mate pravdu a ano tak nejak se to deje.ale 10-15 sec je preci jen dost.me to chytlo tak po 5 sec.
jinak na plyn pokud je vsecko v poradku se da startovat i v zime.v lete nebo u tepleho motoru se muze bez potizi startovat jen na plyn.jen start studeneho motoru je ponekud tezssi.ale na 2-3 pokus to bezi.tot moje nejnovejsi a i starsi zkusenosti s plynem.
Napsal: pát črc 06, 2007 11:56
od JuST
No dakujem za prispevky, zistujem dalej v com je problem, pretoze toto nikdy nerobilo len teraz v poslednej dobe. Minulé som casto robil kratke trasy a bolo to no problem.