Stránka 1 z 2
!!!Matiz forever!!!
Napsal: pon čer 18, 2007 21:57
od Badger
Napsal: úte čer 19, 2007 08:54
od zabijec
No celkem pekny kousek, ale vzdyt uz na tom nemas co tunit
Napsal: úte čer 19, 2007 09:10
od Kessler
Ale jo, tunit by se dalo...třeba sundat ten znak Škoda Motorsport, to se na Tojotu moc nehodí...
...ale jinak dobrý kousek...vypadá to že časem bude půlka dejwůfóra bez dejwa...
Napsal: úte čer 19, 2007 09:57
od Badger
To is clovek jen mysli, ale je na tom jeste spousta prace...tak treba upravit motor, vymenit veskerou optiku, dat hudbu atd...mohl bych pokracovat jeste celkem dlouho
Napsal: úte čer 19, 2007 09:59
od zabijec
A copak je to za motor - obsah, výkon?
Napsal: úte čer 19, 2007 15:53
od Badger
Je to pouze 1,3 16V 65kW ( 88HP )...ale muzu rici ze jede velice svizne
A hlavne se bude dale upravovat na zhruba 110HP!!!
Napsal: stř čer 20, 2007 06:21
od zabijec
Badger píše:Je to pouze 1,3 16V 65kW ( 88HP )...ale muzu rici ze jede velice svizne
A hlavne se bude dale upravovat na zhruba 110HP!!!
To mu pridas turbo, aby jsi z 1,3 dostal 110 HP?
Napsal: stř čer 20, 2007 09:42
od Badger
Tak turbo teda opravdu ne!
Proste pujde motor kompletne na upravu
20HP navic z neho neni problem dostat
Napsal: stř čer 20, 2007 16:53
od Muco
Napsal: čtv čer 21, 2007 14:30
od Robert
Tahle Corrola byla na prodej na Tuning Foru za docela solidní dardu. Hodně štěstí
Napsal: čtv čer 21, 2007 15:21
od Ivoš
Vipadá pěkně...sice se říká Japonec nakonec (drahý díly a servis), ale uvidíme, co holka ukáže
Napsal: čtv čer 21, 2007 21:57
od Ondras
Ivoš píše:Vipadá pěkně...sice se říká Japonec nakonec (
drahý díly a servis), ale uvidíme, co holka ukáže
Vždycky se musím smát, když vidím, jak je tenhle mýtus zakořeněný.
Napsal: pát čer 22, 2007 06:09
od zabijec
Ondras píše:Ivoš píše:Vipadá pěkně...sice se říká Japonec nakonec (
drahý díly a servis), ale uvidíme, co holka ukáže
Vždycky se musím smát, když vidím, jak je tenhle mýtus zakořeněný.
No po výměně výfuku na firemní Mazdě 323 s tímhle mýtusem souhlasím (poslední díl BOSAL 5500kč bez DPH a montáže)
Napsal: pát čer 22, 2007 07:36
od Vazoun
zabijec píše:Ondras píše:Ivoš píše:Vipadá pěkně...sice se říká Japonec nakonec (
drahý díly a servis), ale uvidíme, co holka ukáže
Vždycky se musím smát, když vidím, jak je tenhle mýtus zakořeněný.
No po výměně výfuku na firemní Mazdě 323 s tímhle mýtusem souhlasím (poslední díl BOSAL 5500kč bez DPH a montáže)
------------------------------
Nic není kolegáčci zadarmo
všechno stojí peníze, atˇje to Japonec nebo
Korejec, musíš sáhnout do kapsy i když máš auto tzv. naší výroby. Možná je
to také o dosažitelnosti a hlavně ceně náhradních dílů. Za všechno se platí.
Značka je značka ..... zdraví všechny na foru
" Vazoun "
který je
zatím stále se svým Matizem - velice spokojený
Napsal: pát čer 22, 2007 08:52
od Ivoš
No já nevím jak teď,ale před nějakými 4 lety ťuknul jeden známý na Mazdě 626 přední pravý blatník.....jel s tím do servisu (je to pečlivka), tam to spravili, resp. vyměnili a řekli si o krásných 25 tisíc, takže ty ceny mi nepřijdou moc adekvátní.....Zvlášť, když to porovnám s blatníkem na Nubču za solidních 3100 Kč + lakování, ale oproti Japoncům je to hodně rozdíl.