Stránka 1 z 6
Těsnění pod palicí v řiti
Napsal: pon čer 04, 2007 00:48
od xidex
Hmmm....čtyři dny mám v autě na plyn, v neděli jsem ráno dojel do práce a koukám, že se auto klepe a hulí jak elektrárna.Nic, jdu makat, asi za hodinu jdu nastartovat, moc to nejde, nakonec to vydráždim aby se nastartovala a když pak koukám na suchou nádržku chladiče, tak začínám mít jasno a známý od Golců potvrdil. Oprava asi 5500Kč, takže mě to dneska mírně rozladilo...máte tip jak to udělat levnějc, ale kvalitně? 5500 za těsnění mi přijde skoro dost...
Napsal: pon čer 04, 2007 09:16
od conpet
Hlavne aby byla hlava OK
ja to mam uz za sebou
Ja jsem nadrzku nikdy nevyjel az do sucha a hlavne jsem to nikdy neuvaril, to nema hlava rada a muzes ji takhle poslat do vecnych lovist.
https://www.chevroletclub.cz/viewtopic.php?t=8571&start=15
Napsal: pon čer 04, 2007 10:51
od Goose
Napsal: pon čer 04, 2007 22:19
od palikx
levneji to o moc nejde.pokud se ma kontrolovat vsecko kdyz uz je to rozebrane.navic 16v hlavy by se mely rovnat.kdyz se nesrovna vydrzi to polovinu nekdy jen 10-20 tis.tesneni se da sehnat neoriginal levneji.
ale jestlize ti slo tezko tocit motorem ba dokonce se pri startu jakoby zastavil mas mozna mnohem vetsi problem.a to ohnutou ojnici diky vode ktera vtekla nad pist.temer vsecky motory do kterych ve vetsim mnozstvi natekla voda maji ohnutou ojnici.to je pak mnohem vetsi problem.rozebrat a zjistit.jakykoliv normalni servis v male garazi ti nejspis nebude spoustu veci resit a muze se stat ze nakonec zaplatis mnohem vic nez jen 6000 za opravu tesneni jelikoz za 5,5 to my budem delat jen pokud se tam neda vubec nic navic.(jenze tesneni domecku civky se musi dat mozna tesneni sani tesneni termostatu a vystupu z hlavy)to vse pri odstrojeni kvuli brouseni
Napsal: pon čer 04, 2007 22:31
od -peha-
PalikX
Napsal: úte čer 05, 2007 20:03
od xidex
2Palikx: je to jak kdy. Vzdy jde motor natocit blbe a nechce chytat, ale vetsinou je jakoby ten zvuk pri startovani porad stejnej a toci, ale parkrat se stalo, za se tak na 1/4 vteriny starter zastavil a pak to pokracovalo, takze ty symptomy to ma bohuzel to co popisujes. Btw. Pokud si pamatuju dobre, ty jses od Golc Car, ze? Muzu se zeptat na civilni jmeno, at vim s kym mam tu cest? V pondeli to tam vezu, bylo mi receno, ze "Kdyz s tim pojedes opatrne, tak to dojede.", ale stejne to radsi zkusim necim odtahnout. Docela me mrzi ze takhle skoncila, Vitek tam z ni byl nadsenej kdyz mi ji prohlizel nez jsem ji kupoval, vsichni z ni byli nadseny...
a ja nejvic...a ted tohle.
2peha: Stejne bych to jinak neresil protoze Golc je pro me relativni jistota a nejjednodussi moznost a verim tomu ze zbytecne by tam nic asi nedelali. Chtel jsem spis vedet jak to resili jini...
Napsal: úte čer 05, 2007 20:33
od -peha-
Napsal: úte čer 05, 2007 20:50
od Hanzy
Napsal: úte čer 05, 2007 21:20
od Goose
RE Vsem
Napsal: úte čer 05, 2007 21:39
od xidex
peha: Ja vim, taky kdyby to bylo neco zavaznyho co by poukazovalo na kvalitu auta, tak uz resim jak se ho zbavit ale tohle se proste deje skoro na vsem praskly tesneni (snad jen to). Odhad z Golcu vcetne rovnani hlavy tesneni a vsech moznejch praci cca 5500.
Hanzy:
To si pis, plyn sem si uzival jen asi 800km (ctyri dny)...jen si rikam jestli neni chyba ze jsem auto hnal asi 50km po dalnici cca 180 na plyn...podotykam ze bylo nastartovany na benzin a ujeto asi 3km na benzin a auto bylo ohraty, takze to nebylo "studeny na plyn za jedna plnej kotel". Ale myslim ze 170-180 by to melo snest ok (vic to nebylo). Jeste me napada ze mi svitila pri vetsim pridani plynu na LPG kotrolka lambdy, bylo mi to oduvodneny vetsi teplotou vyfukovych plynu na LPG ze pry s tim muzu normalne jezdit...ale nevim...
Goose: Na LPG mi nesahej, sice jsem na nej mel jen Favorita ale ten co prezil, to bylo neskutecny. Navic LPG byla prave ta jedina vec ktera se na nem nevysypala (akorat jednou za cas mel tendence zdechat ->odkalit reduktor). Jinak plynstarty na Facku i v -15ti ok (pokud to clovek chytil napoprvy, pokud mu to chytlo a zdechlo, tak vzapeti zamrz reduktor a konecna (kybl s vlaznou vodou))...Najel jsem asi 30000km jen na LPG, minulej majitel Facka taky a na rozdil od ty fialovy potvory me to Facko ted vozi...sice je ve strasnym stavu, ale jede...
Napsal: úte čer 05, 2007 21:41
od Goose
Napsal: úte čer 05, 2007 22:03
od -peha-
Napsal: úte čer 05, 2007 22:06
od Goose
Ja si na cenu benzinu nestezuju...zatim...ale rozhodne bych si stezoval treba na plynovej kotel v kufru nebo v prostoru pro rezervu...ale to uz tu bylo nekolikrat...
Napsal: úte čer 05, 2007 22:17
od palikx
vy ste teda dila.
ja jsem pavel.malej osklivej vecne zarostlej
jestli ti technik rekl 5500 tak to je pekna cena to sem teda zvedavej jestli to dokazeme dodrzet.
samozrejme by bylo nejlepsi to dotahnout ale jestli ma ojnice problem uz je to jedno.
tak uvidime po vikendu co tam najdem.
s plynem je to zvlastni.u favorita to kdysi vydavali za to ze to usetri motor a kdesi cosi.
u daewa podle naseho sefa je to to nejhorsi co muze byt.ja nevim.jedine co je problem ze u plynovych aut odchazeji pumpy a vstriky a zlobi lambdasondy.jinak plyn urcite motor setri,pokud je vse v poradku.
ale tezko rict.jde taky o zachazeni s autem.
Napsal: úte čer 05, 2007 22:18
od -peha-