No takze mam Captivu 2.0 najazdenych cez 7000 km, co nieje zas
az tak vela. Ale tak nejake skusenosti tam su...
Motor a spol:
Co sa tyka motoru, problemy som zatial nemal, do 2000 ot. velmi
o sebe nedava vediet no od 2000 ot. sa rozbehne a taha az do 4000 ot.
da ja 4500 ot., ale to uz je trapenia a podla mna zbytocne skusal som
to len par krat. Samozrejme ako kazdy spravny (chlapec
) aj ja mam rad rychlu jazdu a preto mi to nedalo takze na 4.prevododovy stupen som
dal 155km/hod. a celkovo som viac krat vyslapol k 190km/hod. Z kopca
peknych 200km/hod. trochu to aj trvalo ved captiva nieje ziadny dropcek a predsa len odpor vzduchu a dalsie veci tam hraju velku rolu.
Samozrejme po takychto radovankach nechavam turbo par minut
dochladit nechcem ho menit po 10 000 km.
Spotreba tak vecsinou jazdim po meste to je asi 65% no meni sa
to, tam sa spotreba pohybuje v rozmedzi 9 az 10,5 lit./100km podla palubneho pocitaca. Najnizsiu spotrebu, ktorú som dosiahol bola 6,4l/100km. Pri cestovani Praha-Poprad som mal stálu spotrebu
7,4l/100km akurat na dialnici to islo k 9l/100km na okresoch to zas spadlo na 7,4l. Takze ja som s tymto spokojny.
Interier:
S interierom som spokojny miesta tam je dost. A to mi vzadu sedela
trojica vaziaca spolu 300kg zivej vahy
. Takze pre pasazierov
maximalny komfort, piaty ludia tam cestuju ako vo vaticke. Co sa tyka prednej casti mal som strach ci ta koza stalym pouzivanim nebude na
prednych sedackach praskat, ale zatial nic. Ovladanie na volante ako aj
vsetky tlacitka a ich funkcie pracuju vynikajuco. Akurat ma stvu dve casto svietiace kontrolky a to je kontrolka signalizujuca stav palivovej nadrze a druha kontrolka stavu nadrze ostrekovacou. No ale s tym nic nenarobim.
Radio(zistil som, ze je to Siemens) je vynikajuce (az na jednu chybicku,
ktoru popisem nizsie) system Deluxe 8 reproduktorov hra fakt velmi
slusne. Za zmienku stoji aj vyhrievanie predneho skla, samonastavovacie odpruzenie pri zaťazení, nalozite plny kufor a auto sa samo vyrovna do vodorovnej polohy, a nevyzera ako keby maly predne kolesa vyletie to vzduchu,AQS funkcia, ktoru som skusal len dva krat,
je to zaujimave pri schadzani strmeho kopca auto samo zide kopec, bez
toho aby ste sa niecoho bali. Je to trochu cudne, ked nemate nohu na brzde a idete takym kopcom dole...
Problemy v captive:
Co ma vzdy nastve je okopana zadna cast stredoveho tulenu, ale to
nevidim ako problem auta, ale ludi, ktori si nevazia nic co nieje ich,
chlapci neurazte sa
.
Dalsia, ale to uz je podstatnesia vec je podsvietenie radia, v noci a cez
den je to super, ale ako nahle zacne svieti slnko do auta tak fakt nic nevidno na displeyi. Este, ze vsetko ovladam cez packy na volante a nemusim sa tam dole ani pozerat. Dalsia vec je zadna mriezka, ktora
bohuzial musela off, lebo vydaval cudesne zvuky pri prechode
nerovnostami, momentalne je to v poriadku. Akurat mi niekde v kufry
spadla srubka a nemam rad taketo zvuky, ked bude cas pozriem sa na
to.
Inac som s autom ako s celkom spokojny a okrem veci, ktore som napisal vyzsie mi na aute nevadi nic.
Tak tolko moje skusenosti s captivou, sorry za gramaticke chyby.