Neviem ci tu uz tato tema bola /nemam cas hladat, som v praci/ ale ak ano ADMIN zmaz ju prosim. Dik
Casy ked som vytacal feliciu su uz davno za mnou, som teraz trochu rozumnejsi. Na espere jazdim max do 4500 otacok... Dnes som bol vsak nuteny predbiehat a espero som vytocil az do 6000 ot/min /zaciatok cervene pole/. Stalo sa to prvy krat odkedy ho mam. Predpokladam, ze mu tym mozem velmi "ublizit"???? Dufam, ze sa nieco nestane...
Vytacanie motora do vysokych otacok
Moderátor: Blue Lanos
Vytacanie motora do vysokych otacok
Daewoo Espero, 1,5 DOHC, 66kw, 103 000km pri kúpe, teraz 136 000 km, plná esperácka výbava, AL-disky ExclusiveLine 14" a pneu DUNLOP SP200 195/60/R14 H, audio SONY CDX GT 500 /52x4 + 52 w priamo na subwoofer/, vpredu repro koax. Ground Zero GZTF 100 MK2, vzadu repro Hertz DSK 165 kompo
- Reklama
Vytacanie motora skodi vzdy rovnako ako aj jehobezna prevadzka, dokonca aj ked auto nepouzivas tak mu skodis . Pri vyssich otackach je samozrejme opotrebenie o nieco vacsie a motor spapa viac oleja ale ked to clovek nenahana pri tych otackach hodinu v kuse tak je to pre ten motor nieco ako par km navyse. Ja ho pri predbiehani casto vytacam takmer do 6t. Sice tak casto nepredbieham ale radsej necham na ceste liter oleja nez liter krvi .
Všechny extrémy škodí, ale podle mě škodí špíš podtáčení motoru, než jeho vytočení, v nízkých otáčkách( třeba 40 na pětku do kopce) uškodíš motoru víc než když motor vytočíš čas od času do omezovače Já když občas najíždím v Boleslavi na dálnici, tak vytočím 3 do omezovače (140) dám 4 (175) a pak v klidu na 5 a pokračuju tak 150 dál, chce to trochu vyhnat pavouky z motoru, taky se vysušit vejfuk No a když jedu tak 150 po dálnici delší dobu, tak pak auto jede líp
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
Motor vobec nedusim, /40= 5 st /, ja pri 40 = 3, 2 st.
Tak to ste ma celkom potesili...
Inak aj kamarat hovoril, ze na par sekund vyssie otacky len "prefuknu motor".
Ako ma Espero nastaveny obmedzovac ??? Ten zatial este nezaplo. Bol som tesne okolo 6 000 ot/min
Ale zvuk to malo nadherny
Tak to ste ma celkom potesili...
Inak aj kamarat hovoril, ze na par sekund vyssie otacky len "prefuknu motor".
Ako ma Espero nastaveny obmedzovac ??? Ten zatial este nezaplo. Bol som tesne okolo 6 000 ot/min
Ale zvuk to malo nadherny
Naposledy upravil(a) kasma dne pon kvě 28, 2007 11:46, celkem upraveno 1 x.
Daewoo Espero, 1,5 DOHC, 66kw, 103 000km pri kúpe, teraz 136 000 km, plná esperácka výbava, AL-disky ExclusiveLine 14" a pneu DUNLOP SP200 195/60/R14 H, audio SONY CDX GT 500 /52x4 + 52 w priamo na subwoofer/, vpredu repro koax. Ground Zero GZTF 100 MK2, vzadu repro Hertz DSK 165 kompo
- vado
- Příspěvky: 1027
- Registrován: pon srp 16, 2004 07:20
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Samozrejme, obcasne vytacanie motoru neposkodi. Musi vsak byt nahriaty na prevadzkovu teplotu, mat dostatok oleja a mal by byt v poriadku - hlavne rozvody.
Ja vzdy na dlhsej ceste idem nejaky cas (minimalne 100 km) sportovejsim stylom, ked otacky nepadnu pod 3500. Jednak sa precisti - odkarbonuje motor, jednak sa vyssou teplotou precisti aj vyfukovy system. Auto je potom isty cas zivsie, lepsie taha a menej papa. Ale po tyzdni jazdenie v meste sa znovu dostane do povodneho stavu ...
Obmedzovac na Lanose 1.6 zacina obmedzovat pri +- 6200/min
Ja vzdy na dlhsej ceste idem nejaky cas (minimalne 100 km) sportovejsim stylom, ked otacky nepadnu pod 3500. Jednak sa precisti - odkarbonuje motor, jednak sa vyssou teplotou precisti aj vyfukovy system. Auto je potom isty cas zivsie, lepsie taha a menej papa. Ale po tyzdni jazdenie v meste sa znovu dostane do povodneho stavu ...
Obmedzovac na Lanose 1.6 zacina obmedzovat pri +- 6200/min
V.
S100, rok vyroby asi 1972. Nech je jej magnet na srotovisku lahky.
Lanos SX sedan, r.v. 1998, 1.6/16V, modra metaliza - ma noveho majitela
Hyundai Elantra 1.6I 6M/T STYLE, cierna metaliza Phantom Black
Audi A4 limuzina, automat, Briliant Black
S100, rok vyroby asi 1972. Nech je jej magnet na srotovisku lahky.
Lanos SX sedan, r.v. 1998, 1.6/16V, modra metaliza - ma noveho majitela
Hyundai Elantra 1.6I 6M/T STYLE, cierna metaliza Phantom Black
Audi A4 limuzina, automat, Briliant Black