Stránka 1 z 5

Lega a LPG?

Napsal: čtv kvě 24, 2007 15:49
od xidex
Dotaz: Bylo mi receny ze pokud ma auto plastovy sani, tak sekvence...pokud ne, tak muze bejt klasickej system. Takze dotaz: Ma Leganza plastovy sani? Predpokladam ze asi jo, ale chci se ujistit...

Napsal: čtv kvě 24, 2007 19:42
od -peha-
Nie žiadná Lega nemá plastové sanie takže nemusí sa dávať sekvence ale to je volba majitela ako sa rozhodne :lol: :lol: :lol:

RE:

Napsal: čtv kvě 24, 2007 22:27
od xidex
Dobry, takze neni problem s klasikou, ok...jak moc riskantni to je jsem cetl, ale ujistovali me ze podpaleny ventily atd. byla zalezitost starejch zigulu a skodovek, tak by me zajimalo co je na tom pravdy, resp. jestli se nekomu vysypala Lega diky klasice...

Napsal: čtv kvě 24, 2007 22:37
od -peha-
To ti kdo nakukal takové blbosti veď sa pozry na fóru kolko Daewátok má v nárazníku dieru a pre tvoju informatiku tak sa to tu píše snad každý den ---Benzin detonuje a vyrába karbon ktorý je najvetším neprátelom motorú ba naproti tomu LPG plynule horý a vyrába tak maximálne vodnú paru -- jezda na LPG aj keď má odporcou je podla mojich skúseností( a nie len z dákého jedna baba povedala ) cenovo najlepšia,ekologická a hlavne šetrý motor z hladiska opotrebení :lol: :lol: :lol: Tolko asi k vysvetleniu LPG ale je tady toho už až až :D :D :D

Napsal: ned kvě 27, 2007 20:24
od zovi
Súhlasím s pehom aj ja tam mám klasiku a som nadmieru spokojný! :D
Keď čítam akú majú spotrebu kolegovia na lanosoch a nubirkách tak som max spokojný, keď idem predpisovo tak dokážem ísť za 9L LPG !!! :D
Ale to sa normálne nedá :lol: tak je to do 12 aj po meste!!!!!!!!!!!!!!

Napsal: ned kvě 27, 2007 20:46
od -peha-
No já málem zapomnel že som nedávno tankoval a já mám vždy plnou a len sem tam ju doplnuji no a tak som chcel alespon za 200 sk ale pri 117,50 zrazu vypla pištol a tak čumim jako blázen až do chvíle keď som pozrel kilometrovník mal som nabehnuto 63 km a plynu sa vošlo 6,12 l a to tedy bola krása lebo jazda po meste len necelých 10 l :lol: Ta moja potvorka ma stále prekvapuje lebo už som to vzpomínal že cenou za prevádzku sa mi nevyrovná ani najmenší diesel :lol: :lol: :lol: zlatá moja holka :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Napsal: úte čer 05, 2007 13:00
od ros
Ahoj, mám legu na plyn přímý vstřik a žádný problém. Měl jsem i espero na plyn, ale obyč. Vše ok, ale byl cítit trochu plyn. Doporučuji sekvenci. Mám kontakt na firmu za 32000,- kč. Do Legy se otvor na plnění vleze pod víčko na benzín.

Napsal: úte čer 05, 2007 15:47
od -peha-
Pozor pri tomto hrdle je brzo hrzevenie a hrozí poškodenie vnútorného blatníku já teda neviem prečo by sa na schválené auto malo schovávať hrdlo lebo keď dávam na plastový narazník tak vlastne nepoškodím žiadnu kovovú časť na mojej sú asi len dve diery lebo som všade využil pôvodné skrutky jo a sekvenc je fajnové tak sa hodí aj keď já mam radeji elektronic :lol: :lol: :lol:

Napsal: stř čer 06, 2007 08:49
od ros
Ja jsem Legu koupil už s plynem typ BRC. Je to montované v Itálii v Daewoo. Tak precizní práci jsem u našich plynařů neviděl.

Napsal: stř čer 06, 2007 16:38
od -peha-
Dam Ti kuknúť do mojej a ani tam LPGčko nevideť nikde žiadne káble ani diery naviac ale tak to robíme do každého auta :lol: :lol: :lol: :lol:

Napsal: stř čer 06, 2007 16:42
od Hanzy
ros píše:Ja jsem Legu koupil už s plynem typ BRC. Je to montované v Itálii v Daewoo. Tak precizní práci jsem u našich plynařů neviděl.
Cus chlape zdravim te,jeste jsem te tady nevidel.To jsme na tom stejne s LPG a muzu rict rovnez ze plyn neni citit vubec :lol: :lol: :lol: Narozdil od klasik ty smrdi i nove!Taky to mam uschovane pod vickem a aspon to nehyzdi auto :lol: Ja mam klasiku nebot radit umim... :lol: :lol: :lol: Od 2,2l jsem byl odrazen ze ani origo opel motor je nepovedeny :cry: Kolik uz si najezdil km a mas celkove a spokojenost?

Napsal: stř čer 06, 2007 18:46
od ppp
-peha- píše:Pozor pri tomto hrdle je brzo hrzevenie a hrozí poškodenie vnútorného blatníku já teda neviem prečo by sa na schválené auto malo schovávať hrdlo lebo keď dávam na plastový narazník tak vlastne nepoškodím žiadnu kovovú časť na mojej sú asi len dve diery lebo som všade využil pôvodné skrutky jo a sekvenc je fajnové tak sa hodí aj keď já mam radeji elektronic :lol: :lol: :lol:
Moje espero je vynimka. Napriek hrdle v plaste doondili plechy ako mohli. Proste system raz rez (v tomto pripade vrtaj) a potom ak sa ti chce aj 10x meraj, uz ti je to houby platne :). Keby dali hrdlo o 3cm nizsie tak sa plechu ani nedotknu, lenze to by museli pani majstri z michaloviec aj trosku pouzit tu sedu brecku co maju v hlave :/.
Mne sa na sekvencii (teda vstrekovackach) nepaci to, ze prepinaju az po zahriati a to moze byt kludne aj polovica cesty. Na skodovecke s klasikou bez zbytocnej elektroniky som ani nevedel pomaly ako sa tankuje benzin :), pekne furt len na plyn.

Napsal: stř čer 06, 2007 19:10
od -peha-
No jinak na Esperu dávam hrdlo len dole dozadu na rám lebo otvárať vnútorný blatník by som nerobil len na výsostné želanie majitela no a keď dakdo chce to tankovanie k nádrži tak mu ho tam dám ale len nerad :D :D :D

Napsal: stř čer 06, 2007 19:49
od Slam
-peha- píše:Dam Ti kuknúť do mojej a ani tam LPGčko nevideť nikde žiadne káble ani diery naviac ale tak to robíme do každého auta :lol: :lol: :lol: :lol:
Zvedni si predni kapotu a podivej se pecliveji - ja tam toho teda u Tebe videl oproti memu motorovemu prostoru o dost vic (a nebyla to jen ta nalepka "Tuning")! :lol:

BTW ta rezerva volne pohozena v kufru Ti pri jizde nedela ramus, kdyz prejedes nejakou nerovnost?

Napsal: stř čer 06, 2007 19:59
od -peha-
Slamko si frajer ale ako si tam videl odpojenie vstrekou a iné kabely keď ich mám precizne vmontované do ostatnej kabeláže a bacha keď si myslíš že rezerva je volná tak musíš hodne posilovať aby si ju podvyhol ona tam je totiž na pevno a vážne okolo nádrže LPG mám takú spústu vecí že keď to vybalím každý čumí :lol: :lol: :lol: