Stránka 1 z 5
Lega a LPG?
Napsal: čtv kvě 24, 2007 15:49
od xidex
Dotaz: Bylo mi receny ze pokud ma auto plastovy sani, tak sekvence...pokud ne, tak muze bejt klasickej system. Takze dotaz: Ma Leganza plastovy sani? Predpokladam ze asi jo, ale chci se ujistit...
Napsal: čtv kvě 24, 2007 19:42
od -peha-
RE:
Napsal: čtv kvě 24, 2007 22:27
od xidex
Dobry, takze neni problem s klasikou, ok...jak moc riskantni to je jsem cetl, ale ujistovali me ze podpaleny ventily atd. byla zalezitost starejch zigulu a skodovek, tak by me zajimalo co je na tom pravdy, resp. jestli se nekomu vysypala Lega diky klasice...
Napsal: čtv kvě 24, 2007 22:37
od -peha-
Napsal: ned kvě 27, 2007 20:24
od zovi
Súhlasím s pehom aj ja tam mám klasiku a som nadmieru spokojný!
Keď čítam akú majú spotrebu kolegovia na lanosoch a nubirkách tak som max spokojný, keď idem predpisovo tak dokážem ísť za 9L LPG !!!
Ale to sa normálne nedá
tak je to do 12 aj po meste!!!!!!!!!!!!!!
Napsal: ned kvě 27, 2007 20:46
od -peha-
Napsal: úte čer 05, 2007 13:00
od ros
Ahoj, mám legu na plyn přímý vstřik a žádný problém. Měl jsem i espero na plyn, ale obyč. Vše ok, ale byl cítit trochu plyn. Doporučuji sekvenci. Mám kontakt na firmu za 32000,- kč. Do Legy se otvor na plnění vleze pod víčko na benzín.
Napsal: úte čer 05, 2007 15:47
od -peha-
Napsal: stř čer 06, 2007 08:49
od ros
Ja jsem Legu koupil už s plynem typ BRC. Je to montované v Itálii v Daewoo. Tak precizní práci jsem u našich plynařů neviděl.
Napsal: stř čer 06, 2007 16:38
od -peha-
Napsal: stř čer 06, 2007 16:42
od Hanzy
ros píše:Ja jsem Legu koupil už s plynem typ BRC. Je to montované v Itálii v Daewoo. Tak precizní práci jsem u našich plynařů neviděl.
Cus chlape zdravim te,jeste jsem te tady nevidel.To jsme na tom stejne s LPG a muzu rict rovnez ze plyn neni citit vubec
Narozdil od klasik ty smrdi i nove!Taky to mam uschovane pod vickem a aspon to nehyzdi auto
Ja mam klasiku nebot radit umim...
Od 2,2l jsem byl odrazen ze ani origo opel motor je nepovedeny
Kolik uz si najezdil km a mas celkove a spokojenost?
Napsal: stř čer 06, 2007 18:46
od ppp
Moje espero je vynimka. Napriek hrdle v plaste doondili plechy ako mohli. Proste system raz rez (v tomto pripade vrtaj) a potom ak sa ti chce aj 10x meraj, uz ti je to houby platne
. Keby dali hrdlo o 3cm nizsie tak sa plechu ani nedotknu, lenze to by museli pani majstri z michaloviec aj trosku pouzit tu sedu brecku co maju v hlave :/.
Mne sa na sekvencii (teda vstrekovackach) nepaci to, ze prepinaju az po zahriati a to moze byt kludne aj polovica cesty. Na skodovecke s klasikou bez zbytocnej elektroniky som ani nevedel pomaly ako sa tankuje benzin
, pekne furt len na plyn.
Napsal: stř čer 06, 2007 19:10
od -peha-
Napsal: stř čer 06, 2007 19:49
od Slam
Zvedni si predni kapotu a podivej se pecliveji - ja tam toho teda u Tebe videl oproti memu motorovemu prostoru o dost vic (a nebyla to jen ta nalepka "Tuning")!
BTW ta rezerva volne pohozena v kufru Ti pri jizde nedela ramus, kdyz prejedes nejakou nerovnost?
Napsal: stř čer 06, 2007 19:59
od -peha-