matiz - par info pred kupou, prosim poradte
Napsal: úte kvě 22, 2007 23:15
pekny vecer alebo uz skor noc prajem
Uz dlhsie rozmyslam nad kupou matizka (nie ako protipol espera ) ale preto lebo na cestu z okolia mesta do mesta by to mohlo byt celkom sikovne vozitko na spotrebu aj na parking. Mam uz aj jeden kusok vyhliadnuty ale chcel by som sa poradit ci je to rozumna kupa.
- cena 105tSk, najazdenych vraj necelych 140tkm, 8stovka, dovoz z talianska (ked kyvnem tak bude dodany na sk znackach), absolutne bez hrdze (ani zadna naprava, nikde nic), z vybavy mu chyba asi len elektricke zrkadlo (to sa vraj robilo) a DO (to sa tusim pre matizy nemontovalo ale mozno ano) a elektrika na zadnych oknach (to neviem ci sa robilo)
- ma novu baterku, matizkovu oblubenu vartu asia a nove kable od baterky
- vonkajsie klby na poloosiach v haji, manzety uplne zasvinene unikajucou vazelinou, este to jazdi ale treba to co najskor spravit (asi 5tSk)
- z motora (spod viecka na nalievani aoleja) smrdi benzin ale mozno to len parkrat na chvilku nastartovali, bolo to dovlecene na podvale, a pod vieckom je nejaky svincik, nie je ho vela ale aj to malo sa mi nepaci, podla mna je tam dost karbonu, oni ti taliani na to asi dost srali, kedze aj vzduchovy filtre bol zhora sivy a zospodu cierny a v expanzke hrdzave blato a namiesto brzdovky tiez svincik
- motor je na volnobehu az nezvykle tichy (tichi nez 16ventil espera a tichsi nez 800 strykovho matiza) ale po pridani plynu sa rozvrci ako modelarsky elektromotorcek s vymlatenym loziskom, strykov matizek len tlmene bruci, tak neviem ci ma daky problem alebo je v haji vyfuk, cez nizke prahy som na vyfuk nevidel, a este po pridani pocut spod otvorenej kapoty zacinkanie to u strykovho tiez nepocut, rozvody asi menene este neboli napriek 140tkm, mam obavy ci tam bol vobec meneny olej ale to asi ano, inak by bol pod vieckom iny humus
- na kasni je akurat trochu ohryzena guma okolo horneho ramu dveri a badatelne jamky na strehe asi po ladovci ale lak je bez prasknutia
- najhorsie na tom je ze ani stryko netusi kam sa kvoli abs, klime a posilovacu da zabudovat splynovac, ak by ste tusili kam sa da napchat vdacne uvitam kazdu radu (ak bude pouzitelna v pripade SR ak ide o montaznu dielnu tak kludne aj objednavkou na montaz, ak ho teda vezmem)
- a este par otazok:
1. po zavreti dveri mam pocit ze som v nich rozbil flasu s kompotom a ze na mna vypadne tapacir, ale po zavreti je uz ticho
2. myslite ze posilovac si bude pytat na spotrebe citelnu davku paliva?
3. myslite ze s klimou sa to na lpg este rozbehne ?
4. preco sa kurnik robili na matiza vzadu nedelene sedacky s opierkami (strykov) a delene bez opierok ? Aj ked toto ma velmi netrapi, vozit sa na tom budem hlavne sam.
Uz dlhsie rozmyslam nad kupou matizka (nie ako protipol espera ) ale preto lebo na cestu z okolia mesta do mesta by to mohlo byt celkom sikovne vozitko na spotrebu aj na parking. Mam uz aj jeden kusok vyhliadnuty ale chcel by som sa poradit ci je to rozumna kupa.
- cena 105tSk, najazdenych vraj necelych 140tkm, 8stovka, dovoz z talianska (ked kyvnem tak bude dodany na sk znackach), absolutne bez hrdze (ani zadna naprava, nikde nic), z vybavy mu chyba asi len elektricke zrkadlo (to sa vraj robilo) a DO (to sa tusim pre matizy nemontovalo ale mozno ano) a elektrika na zadnych oknach (to neviem ci sa robilo)
- ma novu baterku, matizkovu oblubenu vartu asia a nove kable od baterky
- vonkajsie klby na poloosiach v haji, manzety uplne zasvinene unikajucou vazelinou, este to jazdi ale treba to co najskor spravit (asi 5tSk)
- z motora (spod viecka na nalievani aoleja) smrdi benzin ale mozno to len parkrat na chvilku nastartovali, bolo to dovlecene na podvale, a pod vieckom je nejaky svincik, nie je ho vela ale aj to malo sa mi nepaci, podla mna je tam dost karbonu, oni ti taliani na to asi dost srali, kedze aj vzduchovy filtre bol zhora sivy a zospodu cierny a v expanzke hrdzave blato a namiesto brzdovky tiez svincik
- motor je na volnobehu az nezvykle tichy (tichi nez 16ventil espera a tichsi nez 800 strykovho matiza) ale po pridani plynu sa rozvrci ako modelarsky elektromotorcek s vymlatenym loziskom, strykov matizek len tlmene bruci, tak neviem ci ma daky problem alebo je v haji vyfuk, cez nizke prahy som na vyfuk nevidel, a este po pridani pocut spod otvorenej kapoty zacinkanie to u strykovho tiez nepocut, rozvody asi menene este neboli napriek 140tkm, mam obavy ci tam bol vobec meneny olej ale to asi ano, inak by bol pod vieckom iny humus
- na kasni je akurat trochu ohryzena guma okolo horneho ramu dveri a badatelne jamky na strehe asi po ladovci ale lak je bez prasknutia
- najhorsie na tom je ze ani stryko netusi kam sa kvoli abs, klime a posilovacu da zabudovat splynovac, ak by ste tusili kam sa da napchat vdacne uvitam kazdu radu (ak bude pouzitelna v pripade SR ak ide o montaznu dielnu tak kludne aj objednavkou na montaz, ak ho teda vezmem)
- a este par otazok:
1. po zavreti dveri mam pocit ze som v nich rozbil flasu s kompotom a ze na mna vypadne tapacir, ale po zavreti je uz ticho
2. myslite ze posilovac si bude pytat na spotrebe citelnu davku paliva?
3. myslite ze s klimou sa to na lpg este rozbehne ?
4. preco sa kurnik robili na matiza vzadu nedelene sedacky s opierkami (strykov) a delene bez opierok ? Aj ked toto ma velmi netrapi, vozit sa na tom budem hlavne sam.