Stránka 1 z 1

Palivomer Vs realny stav

Napsal: stř kvě 09, 2007 17:19
od bono.p
Pravdepodobne sa tu uz o podobnom pisalo ale rad by som preveril ci je uvedeny jav normalny:
1.) Meranim od plnej nadrze do plnej som zistil, ze pri rozsvieteni kontrolky paliva sa nachadza v nadrzi cca 10 litrov benzinu. Po najazdeni cca 50km mi dosiel benzin :lol: Spotreba je asi 8,6 litra v meste takze minut som to nemohol.. zostava mi proste v nadrzi balast asi 5 litrov ktore sa nedaju vyuzit na jazdenie. . je to normalne?
2.) Vsimol som si, ze obcas mi pri akceleracii mierne zakolisu otacky (tym padom aj tah motora). Zistil som ze sa tak deje iba pri stave paliva pod 1/3 v nadrzi a v zakrute... Ma niekto z Vas podobnu skusenost?
Zjavne to vyzera akoby neodchadzalo palivo z celej nadrze.. Nepoznate nahodou niekto system distribucie paliva z nadrze? Moze sa tam nieco upchat alebo..?

Napsal: stř kvě 09, 2007 18:27
od conpet
Jakej mas motor ?

Napsal: stř kvě 09, 2007 18:30
od bono.p
Mam 1,5 16V DOHC

Napsal: stř kvě 09, 2007 18:44
od conpet
Tak to budou muset poradi nasi kolegove ze slovenska, cukani 8V jsme tady uz docela vychytali , ale 16V fakt nevim, jinak to rezervo 5-10 L je spravny a chladi se tim cerpadlo, takze se snaz nevyjizdet nadrz do dna.

Napsal: čtv kvě 10, 2007 04:09
od Slavek
ta rezerva je presne 7,5 litru a da se ji vyjet az na sucho ale je problem pak cerpadlo spatne maze a straci tlak,cim vickrat budes dojizdet nadrz tak si vic a vic oddelavas cerpadlo jednou zjistis ze do kopce ti to uz nechce jet, a nemusi ti to ukazovat presne ja natankuju plnou a stejne mi to plnou neukazuje, kdyz se mi rucicka priblizi k cerveny carce tak jeste ujedu tych 70km nez se mi rozsviti oko a na oko dalsich 50, takze zrejme u kazdyho auta to funguje troska jinak, a ucpat se muze filtr nebo trysky pak po akceleraci se auto chova jako by se mu nechtelo zrychlovat ale to muze byt i spatnym tlakem zpusebenyho prave dojizdenim na suchou nadrz

Napsal: čtv kvě 10, 2007 06:22
od Lobi
Ale s tim dojížděnim benzínu bacha, protože když se dostane vzduch do palivovejch vztřiků, tak prej můžou odejít. Jinak kde se tu probíralo kolísání otáček u 8V?

Napsal: čtv kvě 10, 2007 06:45
od Vazoun
Lobi píše:Ale s tim dojížděnim benzínu bacha, protože když se dostane vzduch do palivovejch vztřiků, tak prej můžou odejít. Jinak kde se tu probíralo kolísání otáček u 8V?
-------------------------
Kdo hledá jako my, kolegáčku " Lobi " tak to co potřebuje , vždycky najde.
A když NE ? Tak se ještě jednou zeptá :lol: čau a nic ve zlém :lol: Vazoun "Obrázek

Napsal: čtv kvě 10, 2007 12:12
od kasma
V podtsate sa to stalo aj mne asi 2-3 krat,
Spotrebu si pravidelne pisem, vychaza to cca7-8 l po meste a kedze rezerva je 7,5 l benzinu tak som sa spolahol ze na pumpu dojdem, no nepodarilo sa. Suhlasim s tym ze v nadrzi zostane cca 4 litre benzinu, ktore sa nedaju vyjazdit. Neviem aky tvar ma nadrz, ale pri strmsom kopci aj pocut ze sa tam ten zbytok pri rezerve prelieva a tah auta bol slabsi. Kym rucicka dojde k cervenej ciarke asi tych 50-70 km spravim aj ja...potom zasvieti oko.Takze moj "rekord" /samozrejme ze nechceny/ je na rezerve 54 km v lete!!! V zime mi to dokonca vyslo len necelych 40 km. Teraz uz radsej vobec neriskujem a sanzim sa tankovat tak, aby ani nezasvietila.
Ked som mal raz prazdnu nadrz, auto uz trhalo, a bolo pocut ako cvaka cerpadlo. Nastastie sa nic nestalo a dufam , ze bude este dlho ok...

Napsal: čtv kvě 10, 2007 12:49
od bono.p
Asi bude lepsie natankovat vcas...viem ze predchadzajucemu majitelovi tiez dosiel benzin tak snad ten sport nepestoval pravidelne..
Dakujem za radu..

Napsal: pát kvě 11, 2007 16:43
od sopco
co sa tyka nadrze, tiez mam svoje skusenosti, uz tri krat sa mi podarilo dojazdit nadrz takym sposobom, ze do ciela som vzdy prisiel, ziadny naznak nedostatku paliva, ale ked som chcel odist, tak som uz nenastartoval, dokonca sa mi dva krat stalo, ze ani po doliati 10l benzinu mi uz auto naneskocilo. Moj mechanik mi tvrdil ze je tam akasi klapka, ktora zapadne a koniec, odstranil som to tak, ze som cerpadlo spätne prefukol 12v kompresorom, co mam v aute. A co sa tyka toho trhania v zakrutach, tak aj mne to robilo ale bolo to v zapalovani, konkretne som mal veko rozdelovaca uplne rozpadnute. Po vymene komplet zapalovania je vsetko ok.

Napsal: pát kvě 11, 2007 18:45
od bono.p
ja som tiez myslel ze je to zapalovanim, ale tam bolo vela veci menenych.. kable, cievka, palec a veko..

Napsal: pát kvě 25, 2007 22:46
od tridac
dukání motoru je nejčastsěji spálený isolátor na svíčce většinou druhého válce a je nejčastěji zapřičiněn sáknutím oleje z víka ventilů. Jinak je to vždy nejvíce palec rozdělovače.

Napsal: pon kvě 28, 2007 07:52
od bono.p
Sviecky boli menene, skor rozmyslam nad tym palcom rozdelovaca.. bol dost dobre mazany :) . Dal som vymenit tesnenie resp. kruzok tesniaci co je na rozdelovaci a tesnenie pod vikom ventilov. Motor je uz suchy.
Aj tak sa mi to ale nezda zo zapalovania pretoze to auto necuka..ono skor nereaguje chvilku na plyn resp. reaguje ale nie adekvatne a ked na to dupnem tak sa vzpamata.. neviem ci to nebude morcek skrtiacej klapky. Uz to ale neriesim. Nie je to take zle da sa s tym zit.