Stránka 1 z 2
Spotřeba 2
Napsal: stř kvě 12, 2004 14:35
od vlass
Koupil jsem Nubira Wagon 2.0 2000. S autem jsem spokojen, lepší by mohla být spotřeba. Po zakoupení 10,0, po výměně vzduch. filtru 9,5, po výměně svíček těsně pod 9, jezdím dost klidně. Poradíte, co ještě překontrolovat, příp. vyměnit? Zdají se mi vysoké otáčky volnoběhu, podle otáčkoměru neklesají pod 1000
Napsal: stř kvě 12, 2004 15:51
od Blue Lanos
Nuz ono to je korejsko - oplovsky 2 liter takze nemozes cakat, ze to bude zrat tolko co moj 1,5liter. Ja mam pri kludnej jazde tak 6,8l/100km ale zase taky Ivan ma na 1,5ke Nexie aj 13litrov takze.... Osobne si myslim
, ze origianal 2liter co je v ople by mal spotrebu asi mensiu ale vyssiu cenu
Napsal: čtv kvě 13, 2004 19:21
od petrm
Otáčky musí samozřejmě klesnout na normální hranici tj kolem 900 možná by to chtělo na test
Napsal: čtv kvě 13, 2004 19:56
od Peca
No me sice nessi toci na volnobeh cca 900 otacek, ale teprve kdyz je uplne zahrata...nez se zahreje tak toci kolem 1100...
Spotreba
Napsal: stř srp 25, 2004 22:19
od Enigma
No po mojich prvych prejdenych asi 4000km na DAEWOO NUBIRA 2.0 CDX, ktoru mam po otcovi, mi spotreba vysla priblizne 7,85l / 100km. Ak mate nejake poznatky s tymto motorom, dajte mi vediet. Myslim si, ze je to celkom slusne.
Jazdieval som vacsinou mimo mesta, skor na kratsie vzdialenosti, akurat dovolenka bola v okoli Ziliny.
*****************************************
DAEWOO NUBIRA 2.0 CDX, klima, ABS, Airbag, plna elektrika
Napsal: stř led 26, 2005 20:50
od Boban
Taky mam nubiru 2.0l CDX a v létě po dálnici s průměrnou rychlostí cca 160-170km/h mi to vzalo 7.5litru teď v zimě je to po praze asi 10l a mimo při 110km/h kolem 9l,takže já si nestěžuju.Předtim sem měl Passata 1.8T v automatu a tam sem pod 11l nešel,ale je fakt že rozdíl mezi 100km/h a 200km/h byl 2 litry což docela ujde.
Napsal: stř led 26, 2005 22:53
od Richard
Ottáčky mám vždy kolem 800 pokud je motor zahřátý, spotřebu jsem zde už psal, ať jedu jak jedu kolem 9 litrů, ale v zimě se mi zdá trochu menší????
Asi jezdím rozuměji. No to na 2,0 l snad jde. S feldou combi jsem měl kolem 7-7,5 l a pak kolem 9-9,5 l LPG, s Pontiacem Le Mans 1,6 (Racer) tak 6,2 - 6,5. Teď si chci objednat vložku do sání Green a dát nový svíčky (60000km)
Tak možná bude spotřeba menší
nebo to líp pojede a bude stejná
i když líp to už asi ani nepůjde, zátah to má jak kráva už teď
Napsal: úte črc 12, 2005 22:53
od Mr.Problem
Richard píše:Ottáčky mám vždy kolem 800 pokud je motor zahřátý, spotřebu jsem zde už psal, ať jedu jak jedu kolem 9 litrů, ale v zimě se mi zdá trochu menší????
Asi jezdím rozuměji. No to na 2,0 l snad jde. S feldou combi jsem měl kolem 7-7,5 l a pak kolem 9-9,5 l LPG, s Pontiacem Le Mans 1,6 (Racer) tak 6,2 - 6,5. Teď si chci objednat vložku do sání Green a dát nový svíčky (60000km)
Tak možná bude spotřeba menší
nebo to líp pojede a bude stejná
i když líp to už asi ani nepůjde, zátah to má jak kráva už teď
Já bohužel jezdím ještě stále za 15 litrů, zkusím zajet do Jihlavy na diagnostiku. snad mi poradí co s tím. a to jezdím už snad všemi způsoby od lehké nohy po ... ach jo
Otáčky
Napsal: pát črc 15, 2005 18:17
od Mr.Problem
´teď jsem teda zmaten při jakých otáčkách se má tedy řadit při 3500 nebo 3000 ?
Re: Otáčky
Napsal: sob črc 16, 2005 07:45
od Cross
Mr.Problem píše:´teď jsem teda zmaten při jakých otáčkách se má tedy řadit při 3500 nebo 3000 ?
Nejlepsi je tak 2500.
Napsal: sob črc 16, 2005 09:23
od Richard
Už jsem to někde psal, měl jsem Pontiaka Le Mans (Racer pro Ameriku) a tam bylo pro američany něco absolutně neznámého a to 5-ti stupňová ručně řazená převodovka. A aby ti amíci věděli jak řadit, byla tam kontrolka řazení, která se rozsvítila, když si řídící jednotka myslela (podle stylu jízdy ridiče) že by měl řadit výš. Měl jsem nejdřív takovej pocit, že mi do řazení nebude někdo kecat, ale po nějaké době jsem zjistil, že šahám po šaltpáce a kontrolka se rozvěcuje. Jediné, co mě zaráželo, byla snaha třeba už v 50 odřadit na pětku, pokud člověk jel třeba po Strakonické
takže nízké otáčky motoru, pokud od něj nechcete nějaké výkony asi tolik nevadí. Samozřejmě jet do kopce na 5 rychlostí 30 a na plný plyn snad nikdo normální nepojede!!!!!
Co z toho vyplývá pro Nubiru: když jedu klidně, snažím se řadit tak abych se po přeřazení nedostal pod cca 2000 otáček tj. na 5 tak 75. jinak tu Strakonickou jedu 60 na 5 se zaplým tempomatem (cca 1800 ot) a připadám si jako největší trotl pod sluncem
Jinak pro hloubavější je zde tabulka rychlostí, kterou jsem obšlehl tuším od Ondrase a přepocital na Nubiru 2,0 - stahněte a uvidíte
http://richard555.wz.cz/tabulka_otacek.xls
Napsal: pon črc 18, 2005 09:09
od PavelZ
Taky sem na Lanosu 1.5 radil 5 uz v 50, ted na Nubce 1.6 tak v 55-60 (teda na rovine a kdyz nepotrebuju akcelerovat).
otáčky vs. rychlostní stupeň vs. rychlost = spotřeba ?
Napsal: úte črc 26, 2005 08:50
od JuraS.
Zajímá mě jaký vliv na spotřebu má pomalá respektive rychlá jízda při vyšších převodových respektive nižžších převodových stupních. Vysvětlím komplikovaný dotaz. U Octávie kde jsem měl počítač jsem zjistil, že se nevyplatilo kvůli spotřebě např při jízdě v koloně ve městě udržovat pomalou jízdu vyšším převodovým stupněm. Spotřeba byla vyšší u 4 nebo 5 oproti 3 která táhla ale hlučela o řekněme 0.5 litru. Ale to byl motor 1,9 PD a šestikvalt. Má někdo vypozorováno jak je to u Nubiry Wagonu 2.0i ? S benzínem se znovu učím jezdit. Octávia byla spořivá až po ujetí cca 70 km. To jsem se při jízdě na dálnici když se dalo jet trvalou rychlostí dostával i při trvalých 160 na spokojenou spotřebu 6,5 lt nafty. S zapnutým climatronikem, radiem, světly.
Napsal: úte črc 26, 2005 11:38
od Brainman
Protoze ty palubni pocitace jsou v principu postavene na podtlaku v sani, pocitaji tedy protekly vzduch a jeste snad pocet vstriku. Jejich mereni je jen orientacni
Napsal: úte črc 26, 2005 11:49
od PavelZ
Brainman píše:Protoze ty palubni pocitace jsou v principu postavene na podtlaku v sani, pocitaji tedy protekly vzduch a jeste snad pocet vstriku. Jejich mereni je jen orientacni
Jde o to, co vsechno ten pocitac meri, pokud meri podtlak, pocet a delku vstriku, je uz to presne, pokud neco min je to opravdu jen orientacni. Co jsem zatim zkousel, tak u atmosferickych benzinovych motoru me pri jizde po stejnem useku vychazelo cim mensi otacky, tim mensi spotreba.